To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Szczecin: Ochrona fizyczna obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów.
Numer ogłoszenia: 359388 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311758 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, realizowanej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1099) i prowadzenie parkingu zgodnie z art. 50a i 130a Prawa o ruchu drogowym (ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz ustaleniami wewnętrznymi. 1) Wykonawca musi posiadać koncesję na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia. 2) Poprzez ochronę fizyczną rozumie się działanie wykonawcy za pośrednictwem odpowiednio wyposażonych i przeszkolonych pracowników ochrony, mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, przeciwdziałanie powstaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i osobom trzecim (m.in. interesantom, pracownikom ZDITM i pracownikom Urzędu Miasta Szczecin). 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obsadę, 1 pracownik z zaświadczeniem o wpisaniu na listę pracowników kwalifikowanych na zmianie, oraz w godz. 22:00 - 06:00 wykonawca zapewni wsparcie dla pracownika nocnego w postaci jednej osoby. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wzmocnioną obsadę (dodatkowo 1 pracownik przez całą dobę) podczas 4 dni w roku wskazanych przez zamawiającego. 5) Pracownik ochrony ma być wyposażony w środki przymusu bezpośredniego (pałka służbowa, kajdanki), środek łączności oraz przycisk napadowy połączony z centrum alarmowym. 6) W celu prawidłowej realizacji zamówienia wykonawca musi wyposażyć stanowisko pracy w odpowiedni sprzęt komputerowy w tym skaner, faks, drukarkę oraz zapewnić stały dostęp do Internetu celem przekazywania wymaganej informacji nt. odholowanych pojazdów. 7) Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 patrolem interwencyjnym, który w przypadku wezwania jest w stanie dotrzeć w czasie nie dłuższym niż 20 minut na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie. 8) Ochrona ma na celu zabezpieczenie mienia będącego w dyspozycji Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 9) Ochrona wewnętrzna polegająca na zabezpieczeniu mienia przed próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży, w tym w wyniku włamania. 10) Powiadomienie odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniu oraz Centrali Ruchu ZDITM. 11) Za sytuację zagrożenia uznaje się w szczególności: a) kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu lub rabunku, b) usiłowania zawładnięcia mieniem przez osoby nieupoważnione, c) usiłowania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych, gazowych, e) pożaru, f) klęsk żywiołowych, g) innego, powodującego zagrożenie dla mienia znajdującego się na ochranianym parkingu, h) pożar, zalanie wodą i inne zdarzenia losowe na terenie chronionego obiektu, i) kradzież, kradzież z włamaniem wybuch lub zagrożenie wybuchem w ochranianym obiekcie, j) zagrożenie terrorystyczne. 12) Prowadzenie książki przebiegu służby polegającej na codziennym wpisywaniu uwag z pełnionej ochrony. 13) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i wydawaniem pojazdów zgodnie z art. 50a i 130a w/w ustawy Prawo o ruchu drogowym: - przyjmowanie pojazdów, - wydawanie pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a i 130a, - umożliwianie przeprowadzenia oględzin pojazdów i wycen przez rzeczoznawców, - wydawanie rzeczy z pojazdów. b) Prowadzenie osobnej dokumentacji związanej z pojazdami w wyniku zajęć egzekucyjnych realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin: - przyjmowanie pojazdów, - wydawanie pojazdów zajętych na podstawie egzekucji administracyjnych, - udostępnianie przeprowadzenia oględzin pojazdów przeznaczonych do licytacji. c) Prowadzenie dokumentacji innych obiektów przekazanych i odbieranych z parkingu na podstawie odrębnych protokołów i upoważnień. Po zakończeniu realizacji zamówienia w/w dokumentacja zostanie przekazana zamawiającemu. 14) Zakres prowadzenia ewidencji dotyczących pojazdów: Przyjęcie pojazdu następuje: a) po okazaniu i przyjęciu Dyspozycji usunięcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik A do OPZ, b) spisaniu protokołu przyjęcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik B do OPZ oraz sporządzeniu dokumentacji fotograficznej, c) po pisemnej ewidencji przyjętych na parking pojazdów, wg wzoru stanowiącego załącznik C do OPZ. Wydanie pojazdu następuje po przedstawieniu wymaganych dokumentów: a) dowodu opłaty za holowanie i parkowanie pojazdu oraz sprawdzenie prawidłowości opłaty przez pracownika ochrony wydającego pojazd (opłaty naliczane zgodnie z obowiązującą uchwałą w sprawie ustalenia opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na parkingach strzeżonych oraz kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia, a następnie odstąpienia od usunięcia pojazdu.), b) zezwolenia na odbiór pojazdu wydanego przez jednostkę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku gdy jest wymagane, c) złożeniu pokwitowania odbioru pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik D do OPZ. Wydanie rzeczy z pojazdu odbywa się po okazaniu: a) dokumentów umożliwiających potwierdzenie tożsamości właściciela pojazdu, b) dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania pojazdem, c) wydanie rzeczy z pojazdu dokonuje się na protokole wydania rzeczy z pojazdu stanowiącym załącznik D do OPZ. Prowadzenie oddzielnej ewidencji pojazdów w wyniku zajęć egzekucyjnych realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin: a) przyjęcie pojazdu, b) wydanie pojazdu na podstawie pisemnej dyspozycji wydanej przez zamawiającego - ZDiTM. 15) Codzienne przesyłanie raportu do godz. 10:00 za dzień poprzedni, dotyczącego wydanych pojazdów oraz skanów dokumentów dotyczących tych pojazdów w tym dokumentacji fotograficznej wydawanego pojazdu na wskazany przez zamawiającego adres e-mail. 16) W przypadku wprowadzenia programu ewidencji pojazdów aktualizowanie jego zawartości zgodnie z treścią pkt 15. 17) Przyjmowanie oraz wydawanie pojazdów przez uprawnioną osobę przez całą dobę zgodnie z procedurami wewnętrznymi. 18) Parking musi być zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. 19) Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie: a) bezpieczeństwa osób korzystających poprzez bieżące usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem śliskich nawierzchni (piasek zabezpiecza wykonawca), b) w razie potrzeby odpowiedniego zabezpieczenia (przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych) odholowanych pojazdów, przy użyciu plandek udostępnionych przez zamawiającego, dostępnych na parkingu. 20) Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy zapewnienie warunków socjalnych dla pracowników ochrony realizujących zlecenie będących przedmiotem niniejszego przetargu. 21) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt materiały eksploatacyjne do prawidłowej pracy do urządzeń. W przypadku potrzeby powielenia faktury wpłaty lub innego dokumentu osoby odbierającej pojazd pracownicy ochrony zobowiązani są powielić na własny koszt oraz uwierzytelnić celem przedstawiania zamawiającemu. 22) Wykonawca będzie zgłaszał zamawiającemu wszelkie uszkodzenia oraz awarie, bez względu na przyczynę ich powstania. Koszty naprawy w zależności od udokumentowanej przyczyny ich wystąpienia ponosi gwarant tego systemu lub prowadzący parking. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oświetlenia parkingu, poprzez zgłaszanie awarii zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIS SECURITY GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLIS SECURITY GROUP SP. Z O.O.
- Polis Security Group Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138856,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167086,20
Oferta z najniższą ceną: 167086,20 / Oferta z najwyższą ceną: 263129,18
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- "Przebudowa ulicy Dąbskiej, polegająca na budowie chodnika oraz dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ramach zadania: Budowa brakującego chodnika przy Jelenim Stawie..."
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Dostawa analizatora termomechanicznego DMA
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
- Ochrona mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Usługi ochrony mienia 2024-2025 z podziałem na Zadania
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.