Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Chełmno: Dostawa i wdrożenie modułu KADRY I PŁACE - Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Numer ogłoszenia: 359274 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6864933, faks 056 6864933.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie modułu KADRY I PŁACE - Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest: Dostawa i wdrożenie modułu KADRY I PŁACE -Zintegrowanego Systemu Informatycznego 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających w ramach zamówienia podstawowego pod nazwą: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz dostawa bazy danych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Moduł Kadry i Płace ZSI powinien umożliwiać: - odwzorowanie struktury organizacyjnej firmy. - obsługę wielu podmiotów w jednej bazie danych. - prowadzenie rozbudowanej ewidencji kadrowo-płacowej z uwzględnieniem historii zmian. - swobodne definiowanie i dokonywanie zmian w sposobach naliczania wynagrodzeń. - naliczanie wynagrodzeń dla pracowników wg definiowalnych algorytmów uwzględniających wymagania regulaminu wynagrodzenia oraz ustawowe. - obsługę naliczania zasiłków i wynagrodzeń chorobowych. - definiowanie kalendarzy: dla firmy, działów i pracowników. - prowadzenie ewidencji i rozliczania absencji (możliwa współpraca z systemem RCP) z dokładnością do dni, godzin lub minut. - automatyczne pomniejszanie składników wynagrodzeń za czas absencji. - rozliczanie urlopów, stażu pracy. - obsługę umów cywilno-prawnych. - obsługę i generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS i programu Płatnika - obsługę wypłat wynagrodzeń gotówką i przelewami, z możliwością obsługi wielu kont bankowych - obsługę przelewów wg standardów różnych banków - obsługę i generowanie deklaracji PIT - zarządzanie bezpiecznym dostępem do gromadzonych informacji z uwzględnieniem wymagań ustawy o ochronie danych osobowych - obsługę sprawozdawczości, generowanie sprawozdań: Z-01, Z-02, Z-03, Z-05, Z-06, Z-12, Dek-I-a, MZ-88 - definiowanie wydruków i integrowania ich z aplikacją - sporządzanie raportów z bogatego zestawu standardowego i przeglądanie ich na ekranie - eksport raportów do plików Excela, Worda, itp. - wykorzystanie funkcjonalności wielowymiarowej analizy danych - definiowanie eksportu danych do modułów Finanse i księgowość, Kontroling..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c,, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10860,90
Oferta z najniższą ceną: 10860,90 / Oferta z najwyższą ceną: 10860,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na rozszerzeniu dostawy. Zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. Jednocześnie zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Zamawiający ma prawo udzielenia zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy dostaw w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- ,,Remont budynku SP w Małych Łunawach i budynku gospodarczego przy SP w Podwiesku".
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową przepompowni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Chełmno oraz Kałdus - I Etap inwestycji".
- Przebudowa drogi Dolne Wymiary - Nowawieś Chełmińska wraz z przebudową mostów, zlokalizowanych w ciągu tej drogi
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
- Usługa nadzoru autorskiego dla systemów: Simple_ERP (wraz modułem mPracownik), Planowanie Pracy i Kontrakty lekarskie, Koszty, Zapotrzebowania i Serwis
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- 130.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy redundantnego systemu bezpieczeństwa firewall NGFW na potrzeby Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Dostawa oprogramowania biurowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.