eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › rozbudowa Szpitala w Lesku



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35926

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lesko: rozbudowa Szpitala w Lesku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Zbigniew Zając dot. przedmiotu zamówienia, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4696408 w. 14, fax 013 4696408, e-mail: zampub-spzozlesko@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozlesko.prox.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, Czesław Orłowski ds. zam. pub. Zbigniew Zając ds. przedmiotu zamówienia, ul. K. Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. (013) 469 64 08, fax (013) 469 64 08, e-mail: zampub-spzozlesko@wp.pl, www.spzozlesko.prox.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Szpitala w Lesku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowa część Szpitala (pawilon), przewiązka łacząca stary Szpital z nową częścią Szpitala przy ul. Kochanowskiego 2 w Lesku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa kondygnacji parteru na szpitalną Izbę Przyjęć z Oddziałem pomocy Doraźnej, Adaptacja pomieszczeń parteru na realizację badań profilaktycznych Programu Przeciwdziałania Chorobom Cywilizacyjnym w Bieszczadach, Dobudowa budynku wjazdu karetek pogotowia, Zabudowa istniejącej nadbudowy ( przewiązki) między budynkiem szpitala i pawilonem, Przełożenie zewnętrznych kolidujących z budynkiem wjazdu podziemnych sieci elektrycznej,kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, i niepalnych gazów medycznych, Przebudowa wewnętrznych podziemnych sieci elektrycznych, kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej, klimatyzacji i niepalnych gazów medycznych, Przebudowa wewnętrznych dróg komunikacyjnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym. 2) Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 2,5 miliona zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, do dalszego postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy którzy udokumentują co najmniej trzy porównywalne zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywanych robót z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Kopie polisy lub inny dokument ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności obejmujący okres realizacji zamówienia. 10) Kopia dowodu wpłaty wadium, 11) Podpisany projekt umowy, 12) Oświadczenie o wizji lokalnej na terenie budowy, 13) Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową. 14) Gwarancje za wykonane roboty oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60 000 euro a poniżej kwoty określonej w Rozporządzeniu PRM w sprawie kwot wartości zamówień. Dz.U. z 24 maja 2006 Nr. 87. poz.604. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 40 000 PLN Zabezpieczenie wykonania umowy 2% ceny podanej w ofercie wykonawcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2003 r Nr 204, poz. 2016 z póź.zm.) legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej trzech zamówienia związane z budową, przebudową lub remontem budynków przewidzianych na stały pobyt ludzi, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przez posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej ( uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne) na kwotę 2 500 000 zł, e)nie podlegają wykluczeniu z posterowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.prox.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2006, godzina 10:30, Budynek Administracyjny Przychodni SP ZOZ Lesko przy ul. K. Wielkiego 4 p.8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje zebrania wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej obiektow Szpitala oraz wglądu do dokumentacji projektowej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.