Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Dąbrowa Górnicza: Eksploatacyjne ziemne zabezpieczenie skarp składowanych odpadów - podwyższenie wałów kwatery KW 1, sukcesywne formowanie kwatery odpadów, transport odpadów, wykonywanie dróg technologicznych na składowisku odpadów LIPÓWKA II
w Dąbrowie Górniczej oraz wykonanie instalacji odprowadzającej wody opadowe i odcieki, ze składowiska do zbiornika odcieków
Numer ogłoszenia: 359180 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II , ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacyjne ziemne zabezpieczenie skarp składowanych odpadów - podwyższenie wałów kwatery KW 1, sukcesywne formowanie kwatery odpadów, transport odpadów, wykonywanie dróg technologicznych na składowisku odpadów LIPÓWKA II w Dąbrowie Górniczej oraz wykonanie instalacji odprowadzającej wody opadowe i odcieki, ze składowiska do zbiornika odcieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Bieżący transport odpadów kontenerami z hali sortowni do kwatery składowiska, samochodem z zabudową hakową przystosowaną do przewozu kontenerów o pojemności 16m3 firmy Averman Zadanie 2 Bieżące, zgodne z potrzebami zamawiającego kompaktowanie kwatery wysypiska odpadów Zadanie 3 - przygotowanie terenu - nawiezienie gruntu (ziemi gliniastej, piasku gliniastego, gliny piaszczystej i kamieni) - formowanie i zagęszczanie wałów Zadanie 4 Zakup i transport materiałów na kwaterę oraz bieżące wykonywanie dróg technologicznych. Zadanie 5 Wykonanie instalacji odprowadzającej wody opadowe i odcieki, ze składowiska do zbiornika odcieków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania ( art. 24 ust 2. pkt 4. Ustawy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 7.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2Pzp, 7.2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 7.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co należy potwierdzić przedstawiając:. - uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, - uprawnienie budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalizacji - instalacje sanitarne potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów i techników budownictwa, - uprawnienie budowlane do projektowania w zakresie robót instalacyjnych o specjalności instalacje sanitarne potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, 7.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udzielą 12 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, 7.6 Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadania a w szczególności: - ładowarką o masie minimum 24 Mg wyposażoną w (łyżkę) o pojemności minimum 4m3 - 2 szt - ładowarką z (łyżką) o pojemności min 2m3 - 2 szt, - samochód samowyładowczy o ładowności min. 20Mg - 2 szt - kompaktor o masie nie mniej niż 24 Mg lub maszyna o podobnych właściwościach trakcyjnych - samochód z zabudową hakową do przewozu kontenerów AVERMANN 16m3 - 1 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 DOKUMENTY: a) Formularz ofertowy - wzór - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza b) określenie wartości zamówienia - wzór- załącznik nr 4 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców odrębnie). d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. i) uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów, j) W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzające że te roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). - Załącznik nr 5 do SIWZ, Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi wskazanemu w SIWZ. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 7.3 SIWZ - Załącznik Nr 9 do SIWZ. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Załącznik nr 9A do SIWZ. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z pkt. 7.3. SIWZ). - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Załącznik nr 10 do SIWZ, z uwzględnieniem wymogu pkt.7.6. SIWZ. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.6. SIWZ wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, Załącznik nr 10A do SIWZ. 8.2 OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 6, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) b) oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 7 Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania). UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokument jw. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń)/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed?siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Zamawiający działając na podstawie art.26 ust.3 wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy oraz złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia lub złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust.4 wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
ul. Główna 144a
42-530 Dąbrowa Górnicza
tel. (032)264-46-23
fax (032)264-71-99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II, ul Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza - sekretariat - II piętro - holl..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2009.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2026 r. dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1"
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych w ramach zadania p.n.: "Termomodernizacja budynku Sienkiewicza 13"
- "Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych przy udziale BGK w ramach zadania: "Modernizacja pustostanów lokali mieszkalnych"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach X edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, wielkogabarytowych i biodegradowalnych przekazanych przez Zamawiającego
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zagórz
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r. (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





