eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dostawa artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Orzesze: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 359179 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych Pakiet 1: dostawa drobiu i wyrobów z drobiu Pakiet 2: dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczów Pakiet 3: dostawa pieczywa Pakiet 4: dostawa jaj kurzych Pakiet 5: dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych Pakiet 6: dostawa filetów rybnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 31.42.50.0 - Jaja 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 33.10.00.0 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 B)formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 C)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert D)Oświadczenie do postępowania o zamówienie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w.w dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.) W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tj. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub poświadczona kopia). Ponadto każdy z członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty określone w SIWZ w punkcie VI podpunkt: C) tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument określony w SIWZ w punkcie VI podpunkt: D) tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, B) tj. formularz cenowy i A) formularz ofertowy należy złożyć wspólnie. Druk oświadczenia ze względu na oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać podpisany przez wszystkich członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. A, B i D należy złożyć w oryginale, dokument wymagany w pkt. C należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Na kserokopiach należy wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Oferta i pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:15, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: dostawa drobiu i wyrobów z drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz tłuszczów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: dostawa jaj kurzych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich, przypraw i innych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: dostawa filetów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filetów rybnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.