eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zabrza z podziałem na zadania opis zadań w polu II.1.6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-20

POZYCJA 35912

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zabrza z podziałem na zadania opis zadań w polu II.1.6 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Krzysztof Cyberski, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta Urząd Miejski w Zabrzu, Krzysztof Cyberski, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (0-32) 37-33-516, fax (0-32) 37 -33-427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Infrastruktury Komunalnej pok.400, Jerzy Kita, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (0-32) 37 -33 -368, fax (0-32) 37-33-554, e-mail: jkita @um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych pok. 303, Krzysztof Cyberski, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (0-32) 37-33-516, fax (0-32) 37-33-427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zabrza z podziałem na zadania opis zadań w polu II.1.6. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zabrza z podziałem na zadania : Zad nr I. Mechaniczne całoroczne utrzymanie dróg i placów w okresie od 17.11.2005 do 31.10.2006 Zad nr II. Ręczne całoroczne utrzymanie chodników, placów, wiaduktów, tuneli i skrzyżowań w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006 Zad nr III. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków autobusowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach autobusowych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006 Zad nr IV. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków tramwajowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach tramwajowych w okresie od 22.11.2005 do 31.10.2006 Zad nr V. Całoroczne utrzymanie i opróżnianie koszy przyulicznych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zad nr I Mech. całoroczne utrz. dróg i placów Zad nr II Ręczne całoroczne utrz. chodników, placów, wiaduktów, tuneli i skrzyżowań Zad nr III Całoroczne utrz. czystości przystanków autobusowych wraz z utrz. i opróżnianiem koszy na przystankach autobusowych Zad nr IV Całoroczne utrz. czystości przystanków tramwaj. wraz z utrz. i opróżnianiem koszy na przystankach tramwaj. Zad nr V Całoroczne utrz. i opróżnianie koszy przyulicznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 52 700 PLN Zadanie nr 2 - 16 300 PLN Zadanie nr 3 - 4 700 PLN Zadanie nr 4 - 2 200 PLN Zadanie nr 5 - 1 800 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w zakresie: Zadanie I: I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca; Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował : a) minimum 4 solanko-piaskarkami wyposażonymi w lemiesze, b) minimum 3 piaskarkami wyposażonymi w lemiesze, c) minimum 1 pługiem wirnikowym, d) minimum 1 samochodem wielofunkcyjnym typu MULTIKAR (lub inny równoważny) wyposażonym w pług odśnieżny, piaskarkę mechaniczną oraz mechaniczne szczotki do zamiatania śniegu, e) minimum 3 samochodami ciężarowymi wyposażonymi w lemiesze, f) minimum 2 ładowarkami lub koparko-ładowarami, g) minimum 4 zamiatarkami mechanicznymi, h) minimum 2 polewarkami, B) wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie mechanicznego zimowego utrzymania dróg na łącznej powierzchni min. 1 500 000 m2, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie; - posiadał doświadczenie w zakresie mechanicznego zamiatania dróg na łącznej powierzchni min. 1 500 000 m2 w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie; IIII znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000 PLN; B) informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga dostępu do środków finansowych własnych lub kredytowych na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. Zadanie nr II I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami : A) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował: a) minimum 2 zamiatarkami małogabarytowymi (szerokość zamiatania 1600 mm, wyposażone w układ zraszania wodą, doposażone w dwie szczotki do odśnieżania o szerokości roboczej ok. 1750 mm oraz w piaskarkę), b) minimum 3 samochodami ze skrzynią ładunkową szczelnie zamkniętą tzw. bezpylnymi; B) wykazem osób ,które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 4 brygadami liczącymi nie mniej niż 3 osoby; C) wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie ręcznego całorocznego utrzymanie ulic, placów, wiaduktów, tuneli, skrzyżowań na powierzchni nie mniejszej niż 30 000 m2 łącznie, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; III. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A)polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000 PLN; Zadanie nr III I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. I. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami : A) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 samochodami ze skrzynią ładunkową szczelnie zamkniętą tzw. bezpylnymi; B) wykazem osób które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 brygadami liczącymi nie mniej niż 2 osoby III. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN; Zadanie nr IV I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 samochodami ze skrzynią ładunkową szczelnie zamkniętą tzw. bezpylnymi; B) wykazem osób), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 brygadami liczącymi nie mniej niż 2 osoby III. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN; Zadanie nr V I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowegolub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 samochodami ze skrzynią ładunkową szczelnie zamkniętą tzw. bezpylnymi; B) wykazem osób które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 brygadami liczącymi nie mniej niż 2 osoby; III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w zakresie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert B) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; C) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; D) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia - obowiązującym na dzień składania ofert- potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej B) informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 3221 z dnia 08.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-66/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka/przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.08.2005, godzina 10:05, Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok.305.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zad nr I. Mechaniczne całoroczne utrzymanie dróg i placów w okresie od 17.11.2005 do 31.10.2006. 3) Zakres lub wartość: Zad nr I. Mechaniczne całoroczne utrzymanie dróg i placów w okresie od 17.11.2005 do 31.10.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zad nr II. Ręczne całoroczne utrzymanie chodników, placów, wiaduktów, tuneli i skrzyżowań w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006. 3) Zakres lub wartość: Zad nr II. Ręczne całoroczne utrzymanie chodników, placów, wiaduktów, tuneli i skrzyżowań w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zad nr III. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków autobusowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach autobusowych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006. 3) Zakres lub wartość: Zad nr III. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków autobusowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach autobusowych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zad nr IV. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków tramwajowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach tramwajowych w okresie od 22.11.2005 do 31.10.2006. 3) Zakres lub wartość: Zad nr IV. Całoroczne utrzymanie czystości przystanków tramwajowych wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy na przystankach tramwajowych w okresie od 22.11.2005 do 31.10.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zad nr V. Całoroczne utrzymanie i opróżnianie koszy przyulicznych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006. 3) Zakres lub wartość: Zad nr V. Całoroczne utrzymanie i opróżnianie koszy przyulicznych w okresie od 23.11.2005 do 31.10.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.