eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Pakosław: Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3
Numer ogłoszenia: 3590 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491440 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Osiek 54, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5478331, faks 0-65 5478331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytoriajnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku CPV 55322000-3 Oferent wykonujący usługę gastronomiczną winien przygotować całodobowe wyżywienie dla 81 mieszkańców, tj. osób przewlekle psychicznie chorych (ilość posiłków dzienna z tolerancją - 15 % maksymalnego stanu mieszkańców). Podstawą żywienia mieszkańców jest dieta normalna, w skład której wchodzi: śniadanie, obiad, kolacja oraz posiłek dodatkowy (podwieczorek). Przygotowanie posiłków dla mieszkańców powinno być oparte na nomenklaturze diet obowiązujących przy żywieniu różnych jednostek chorobowych. U zamawiającego funkcjonują następujące rodzaje diet: 1) normalna, 2) lekkostrawna, 3) wysokobiałkowa, 4) niskobiałkowa, 5) wysokokaloryczna, 6) niskokaloryczna, 7) wątrobowa, niskotłuszczowa, 8) cukrzycowa, 9) małosolna, 10) wrzodowa, 11) płynna papkowata, 12) redukująca, 13) dieta bezglutenowa, 14) dieta przemielona. Oferent ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie zaleceń dietetycznych zamawiającego w zakresie poszczególnych rodzajów diet. Oferent zapewni dodatkowy posiłek (podwieczorek) dla mieszkańców zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej. Oferent przygotowane posiłki dostarczy do poszczególnych części Domu: Pałac ok.-35 osób, Nowy Pawilon ok.-38 osób i Hostel ok.- 8 osób . Roznoszeniem posiłków między mieszkańcami zajmą się pracownicy Zamawiającego. Posiłki dla mieszkańców muszą być dostarczane o ściśle ustalonych porach dnia: - śniadanie - 7.30 - 8.00 - obiad - 12.30 - 13.00 - podwieczorek - 15.00 - 15.30 - kolacja - 18.00 - 18.30 2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: -Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 21 dniowy termin płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonanie zadania; -Zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. -Zamawiający żąda aby wykonawca odbierał na własny koszt odpady pokonsumpcyjne po każdych posiłkach. -Zamawiający żąda aby wykonawca przechowywał próbki żywnościowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. -Zamawiający żąda aby wykonawca umożliwił dokonywanie kontroli sposobu przygotowania posiłków ,czystości,temperatury ,terminów ważności produktów itp. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do ważenia i degustacji dostarczonych posiłków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRO SERWIS Sp.z o.o., 92-338 Łódź ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295867,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291806,55

  • Oferta z najniższą ceną: 291806,55 / Oferta z najwyższą ceną: 291806,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.