Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 359092 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, w ilości: 1. Papier Xero, klasy A o wysokim stopniu bieli, białość CIE D65: 165 +/-3 wysoka nieprzezroczystość, zastosowanie w drukarkach laserowych, atramentowych, kopiarkach - 180 ryz. 2. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 1,5 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 800 szt. 3. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 3 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1300 szt. 4. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 6 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1200 szt. 5. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 9 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1300 szt. 6. Ściereczki do czyszczenia ekranów, 50 sztuk w opakowaniu - 10 opakowań. 7. 4 markery do tablic suchościeralnych (czarny, czerwony, niebieski, zielony) - 5 opakowań. 8. Etykiety samoprzylepne, format A4, 14 etykiet na stronie, opakowanie po 25 sztuk - 3 opakowania. 9. Segregator dźwigowy A4,szerokość grzbietu 50 mm, wykonany z grubego kartonu, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, kolor granatowy - 20 szt. 10. Przekładki do segregatora alfabetyczne - 2 opakowania. 11. Koszulka na dokumenty w formacie A4, wykonana z folii PP, groszkowa, umożliwiająca wpięcie do segregatora, otwierana od góry, opakowanie po 100 sztuk - 6 opakowań. 12. Kolorowe przekładki wykonane z grubego kartonu z dziurkami do wpięcia w segregatora, różne kolory, opakowanie po 100 sztuk - 2 opakowania. 13. Spinacze, po 26 mm, opakowanie po 100 sztuk - 10 opakowań. 14. Zawieszki na klucze, plastikowe, z okienkiem do wpisania numeru 100 szt. w opakowaniu, mix kolorów - 1 opakowanie. 15. Planer całoroczny, format min: 98 x 68 cm - 10 szt. 16. Podajnik do taśmy, ciężki, z wypełnieniem piaskowym, antypoślizgowy spód, metalowa obcinarka do taśmy o szerokości 19 mm i długości 33 m, średnica wewnętrzna rolki 25 mm - 2 szt. 17. Stojak na jednej nodze z tablicą na kartkę/plakat informacyjny A4; tablica z możliwością montażu poziomego lub pionowego. Wysokość nóżki min. 80 cm - 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia; 2) sposobu wykonania zamówienia; 3) sposobu płatności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, pok. 33.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:45, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków pochodzących z projektu pn. Doskonalenie technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





