Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Kielce: ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 359034 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie do siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i wniesienie do wskazanych pomieszczeń wymienionego poniżej sprzętu komputerowego: 1.Komputery osobiste CPV-30213000-5 2.Monitory CPV-33195100-4 3.Komputery przenośne CPV-30213100-6 4.Drukarki laserowe CPV-30232110-8 Specyfikacja techniczna do zamówienia: 1. Komputery o minimalnych wymaganiach - szt. 25 Lp. Właściwości techniczne Wymagane 1 Procesor Dwurdzeniowy klasy x86, minimum częstotliwość taktowania 3,06 GHz ,3MB L2 Cache 2 Płyta główna - Zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta komputera - trwale oznaczona logo producenta komputera na etapie produkcji Zapewniająca: możliwość podłączenia urządzeń SATA II 300 wyposażona w min. 2xPCI, min. 1xPCI Express x16 min. 2 gniazda pamięci pracujące w trybie Dual Chanel min 2 gniazda PS2 lub konwerter USB-PS2 z dwoma portami PS2 min. 1 port RS232 lub konwerter USB-RS232 min. 8 portów USB 2.0 3 RAM Min. 4GB 4 Dysk twardy Min 320 GB SATA II 300, cache min 8 MB, prędkość obrotowa 7200 rpm 5 Karta graficzna Pamięć min.256 MB, złącze D-SUB i DVI lub zintegrowana z płytą główną posiadająca złącza D-SUB i DVI 6 Karta sieciowa Ethernet 10-100-1000 Mbit-s ze złączem RJ45, może być zintegrowana z płytą główną, 7 Klawiatura Przewodowa, musi posiadać blok klawiszy insert,home,pgup,delete,end,pgdn nad klawiszami kursora 8 Mysz Przewodowa optyczna min. 2 przyciski i jedna rolka złącze PS2 lub USB 800DPI 9 Napęd FDD Wbudowana stacja dyskietek FDD 10 Napęd optyczny Nagrywarka DVD ? RW DL wraz z oprogramowaniem do wypalania płyt 11 Obudowa Wyposażona w 2 złącza USB ,oraz wyjście audio i mikrofonowe na przednim pnelu, zasilacz o odpowiedniej mocy 12 System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL z możliwością downgrade-u do Microsoft Windows XP Professional 13 Certyfikaty i normy, dokumentacja - Energy Star 5.0 - Certyfikaty jakości ISO 9001:2000 14 Głośność Mierzona komputera (mierzona zgodnie z normą ISO 9226 pomiar w trybie IDLE z pozycji operatora) nie przekracza 29 dB 15 Gwarancja Urządzenie objęte min. 3-letnią gwarancją producenta, jego przedstawiciela w Polsce lub wykonawcy. 2. Monitor LCD 19 o parametrach minimalnych - szt. 25 Lp. Właściwości techniczne Wymagane 1 Przekątna ekranu, rozdzielczość 19 cali o rozdzielczości natywnej minimum 1280x1024 pikseli, maksymalny rozmiar piksela 0.294 mm, nie dopuszcza się ekranów panoramicznych 2 Parametry obrazu Odwzorowanie 16,7 miliona kolorów, kontrast 800:1, jasność min. 300 cd/m2 ,czas reakcji matrycy max. 5ms, kąty widzenia minimum 170 stopni, częstotliwość pozioma 30-82 kHz, częstotliwość pionowa 55-75 Hz (weryfikacja na podstawie dokumentacji technicznej producenta monitora) 3 Wejścia wideo 1x DVI, 1x VGA 4 Obudowa i regulacja monitora Regulacja do pozycji portretowej (pivot), regulacja wysokości ekranu minimum 110mm w pionie, pochylenie ekranu w zakresie -5° do +20° (tzw. tilt), obrót względem osi pionowej w zakresie +-45 (tzw. swivel), zintegrowany zasilacz i głośniki stereo stereo o mocy minimum 1W każdy, możliwość regulacji głośności z menu OSD monitora, złącze Kensington Lock, złącze montażu na ścianie w standardzie VESA 100 (100 mm), wymiary maksymalne obudowy bez podstawy (wysokość x szerokość x głębokość) - 350mm x 412mm x 62mm, waga maksymalna bez podstawy 3,7kg 5 Kable Kabel analogowy VGA o długości minimum 1,8m, kabel DVI o długości minimum 1,8m, kabel audio stereo - analogowy 6 Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy w systemie door-to-door 7 Menu OSD Regulacja palety barw z menu OSD - co najmniej regulacja 6500K, 9300K i możliwość zapisu ustawień użytkownika, 8 Zarządzanie zdalne I obsługa Aplikacja producenta monitora do zdalnej inwentaryzacji w sieci komputerowej, pozwalająca na odczyt modelu i producenta monitora, jego numeru seryjnego oraz przepracowanego czasu w godzinach, możliwość regulacji wszystkich ustawień menu OSD bezpośrednio z komputera PC 9 Certyfikaty i normy, dokumentacja - TCO 03 - Energy Star (EPA 4.1), zużycie energii max. 25W wg standardów EPA - EN60950, CE - ISO13406-2 (klasa II) - Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 - RoHS, WEEE - Instrukcja obsługi monitora 3. Notebook o minimalnych wymaganiach - szt. 5 Lp. Właściwości techniczne Wymagane 1 Procesor Minimum dwurdzeniowy o minimalnej częstotliwości taktowania 2,4 GHz 2 Płyta główna BIOS FLASH EPROM posiadający zaawansowane procedury oszczędzania energii mechanizm (Ploug and Play) 3 RAM Min. 4GB 4 Dysk twardy Min 230 GB cache min 8 MB, prędkość obrotowa min.5400 rpm 5 Wyświetlacz Min. TFT 14,1 o rozdzielczości min. (1440x900) 6 Komunikacja bezprzewodowa 1. karta Bluetooth : z możliwością wyłączenia wewnętrzna (nie zajmująca portu Express Card, PCMCiA ani USB) 2. zintegrowana karta sieciowa WiFi 802.11 b/g (nie dopuszcza się zastosowania zewnętrznej karty podłączonej do portów USB,PC Card lub Express Card ,możliwość trwałego wyłączenia modułu wifi w BIOS 7 Komunikacja przewodowa - Zintegrowana karta sieciowa 10-100-1000 Mbit/s z gniazdem RJ45 nie zajmująca portu Express Card, PCMCiA lub USB 8 Porty zewnętrzne - min. 3 x USB - dedykowanw złacze replikatora portów - 1 x PCMCiA lub 1 x Express Card( w przypadku zastosowania złącza PCMCiA dołaćzony konwerter umożliwiający podłączenie urządzenia posiadjącego złącze Express Card) - inne porty i złacz oferowane przez producenta 9 Karta dźwiękowa Zintegrowa karta muzyczna z wbudowanymi głośnikami stero, układ zgodny z HD Audio, zintegrowane w obudowie mikrofony 10 Urządzenie wskazujące -Wbudowana konsola dotykowa (Touch Pad) z min. dwoma klawiszami funkcyjnymi, zintegrowany moduł touchstic w klawiaturze - zewnetrzna optyczna mysz przewodowa ze złączem USB,dwuklawiszowa z rolką 11 Urządzenia zabezpieczające Wbudowany czytnik linii papilarnych 12 Napęd optyczny Nagrywarka DVD ? RW DL wraz z oprogramowaniem do wypalania płyt 13 System operacyjny - Microsoft Windows 7 Professional PL z możliwością downgrade-u do Microsoft Windows XP Professional PL - program do nagrywania płyt CD-RW, DVD-RW (nośnik i licencje) 14 Zasilacz i akumulator 1. zintegrowany akumulator Li-Ion, minimum 6 komorowy (6 cell) pozwalający na czas pracy min 4 godziny (według producenta) 2. zasilacz AC o zakresie napięciowym 110-230V w zestawie 15 Torba Dodatkowe przegrody na akcesoria (CD,myszka,długopisy itp.), z oddzielną przegrodą na dokumenty A4 Rodzaj materiału (z trudno brudzących się materiałów kolor czarny) Wymiary zewnęrzne ( dedykowane do rozmiaru matrycy) Wszystki ścianki i boki są usztywnione, zapewniają ochronę przed przypadkowymi uderzeniami oraz izolację termiczną, metalowe elementy mocujące pasek 16 Gwarancja Urządzenie objęte min. 3-letnią gwarancją producenta, jego przedstawiciela w Polsce lub wykonawcy. 17 Stacja dokująca Replikator portów z osobnym zasilaczem (nie dopuszcza się rozwiązania opartego na złączu USB) posiadający: 1.złacze D-SUB 15 pin lub DVI (w przypadku zastosowania złacza DVI dołączony konwerter umożliwiający podłaczenie urządzenia posiadającego złącze D0SUB 15 pin) 2.1X RJ45 3.min. 2 porty USB 2.0 4. Drukarka laserowa A4 o parametrach minimalnych - szt. 5 Lp. Właściwości techniczne Wymagane 1 Technologia Laserowa monochromatyczna 2 Szybkość druku do 53 str./min. (A4, mono) 3 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 4 Wydajność Minimum 275 000 stron miesięcznie 5 Pojemność podajnika papieru 1 podajnik min. 650 arkuszy podajnik uniwersalny na 100 arkuszy 6 Zainstalowana pamięć Minimum 256 MB 7 Złącza zewnętrzne USB 2.0, RJ-45 8 Druk dwustronny Automatyczny 9 Gramatura papieru 60-200 g/m2 10 Szybkość procesora Minimum 600 MHz 11 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows 2000, XP, Vista,MS Server 2003 12 Toner Zintegrowany z bębnem, dostarczany w zestawie z drukarką toner lub tonery na minimum 10 tys. kopii 13 Gwarancja 36 miesięcy on-site.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (oświadczenie w załączniku Nr 1 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. Nr 1 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj.: pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego (urzędów skarbowych) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, cena brutto liczbowo oraz słownie - cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę (upoważnione osoby). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3)W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach dostaw sprzętu komputerowego z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z uwzględnieniem ich numerów telefonów (nie więcej niż 5 dostaw). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach
25-647 Kielce, ul. Częstochowska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce, ul. Częstochowska 20 pok 118 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Zakupu wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.