Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Parczew: Dobudowa windy zewnętrznej do Przychodni Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie.
Nr sprawy : SPZOZ.V.ZP-3522/15/2008
Numer ogłoszenia: 358871 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, faks 083 3552113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa windy zewnętrznej do Przychodni Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. Nr sprawy : SPZOZ.V.ZP-3522/15/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznej windy do budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ w Parczewie, przy ul. Kościelnej 124. Na wyżej określony przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na : 4.2.1.Budowie szybu windy osobowej wraz z instalacjami: 4.2.2. Dostawie wraz z instalacją windy osobowej wraz z oprzyrządowaniem 4.2.3. Przebudowie istniejących instalacji c.o. i kanalizacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 14.1 Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych) 14.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r Nr 109 poz. 1158 ze zmianami). Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Warunki ogólne 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 6.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców co do art. 24 ust. 1 i ust. 2 za wyjątkiem ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. 6.2. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 6.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż wartość złożonej oferty 6.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 6.2.1 spełniają łącznie. 6.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów (co najmniej po jednej osobie) posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 7.2.4 siwz lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.2. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą: - swoim rodzajem obejmującym montaż dźwigu wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi i instalacyjnymi i wartością (równą lub wyższą niż wartość składanej oferty robotom budowlanym będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.2.3. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.3. 6.3. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz pisemnej gwarancji jakości na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz 6.4. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. 6.5.. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 6.7. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny minimum 36 mieniący, na wszystkie wykonane roboty, liczony od dnia przekazania (dokonania wykonania i odbioru robót dźwigu osobowego). 6.8. Wykonawca w okresie gwarancyjnym będzie wykonywać bezpłatne przeglądy i konserwacje obejmujące wszystkie składniki tj. w szczególności robocizna, materiały, dojazdy). 6.9. Wykonawca przedstawi świadectwa i atesty - oferowany przez Wykonawcę materiał czy sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski. 6.10. Wykonawca przedstaw posiadający na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny lub możliwość korzystania z usług innych firm autoryzowanych, a świadczących usługi serwisowe. 6.11. Wykonawca zaoferuje czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie dłuższy niż 24h od zgłoszenia w formie telefonicznej lub faksowej. Wykonawca usunie awarie złożone w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od daty telefonicznego (lub faxem) zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego. Ustala się, że czas rozpoczęcia naprawy od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego (telefonicznie, faxem) - do 3 godzin. Maksymalny czas na wykonanie naprawy (usunięcie awarii) ustala się - do 24 godzin. 6.12. Wykonawca uzyska zgodę z UDT na odstępstwa od wymogów związanych z wysokością nadszybia i głębokością podszybia jeśli wystąpi taka potrzeba, 6.13. Wykonawca przedstawi aktualne decyzje Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające Wykonawcę do wytwarzania, instalacji, montażu dźwigów z napędem elektrycznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej siwz, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej siwz. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 7.2.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 6.2.1. a) niniejszej siwz. 7.2.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.1 b) siwz (informacja ma określać kwotę środków finansowych lub zdolność kredytową podaną w PLN) 7.2.3 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych (minimum jedna) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.3. siwz. Wykaz (wzór) stanowi załącznik nr 5 do siwz. 7.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej siwz. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 6.2.2. siwz wraz z kopią uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy 7.3. Wypełniony kosztorys ofertowy uzupełniony zgodnie z załączonymi przedmiarami robót 7.4. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). 7.5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (jeżeli dokonano), zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6.4 siwz. 7.6. Dokument potwierdzający wniesienia wadium. 7.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.7.1 dokument wymieniony w pkt 7.1.1. winien być złożony przez pełnomocnika Wykonawców. 7.7.2 dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 7.7.3 dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 - 7.2.4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnianie warunku. 7.7.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie
Sekcja Zamówień Publicznych od 73° - 15 °°.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie PFRON..
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





