eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawa mięsa i wędlin, drobiu oraz mrożonek wraz z przechowaniem dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Strzelce Opolskie: Dostawa mięsa i wędlin, drobiu oraz mrożonek wraz z przechowaniem dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Numer ogłoszenia: 358813 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin, drobiu oraz mrożonek wraz z przechowaniem dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin, drobiu oraz mrożonek wraz z przechowaniem dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 2, 3, 4 (formularze cenowe). Załącznik nr 2 obejmuje: pasztetowa - 180kg, kiełbasa krakowska parzona - 375kg, boczek wędzony - 260kg, kiełbasa śląska - 720kg, kości wołowe - 900kg, kości wieprzowe- 900kg, kiełbasa szynkowa - 500kg, karczek b-k - 900kg, słonina świeża - 225kg, pieczeń cebulowa, śląska, ziołowa - 180kg, mięso gulaszowe wieprzowe - 900kg, parówka gruba - 500kg, parówka cienka - 200kg, parówka cielęca - 90kg, żeberka wieprzowe - 900kg, kiełbasa zwyczajna - 150kg, flaki wołowe 500kg, frankfurterki - 98kg, metka cebulowa w folii - 210kg, kiełbasa piwna - 210kg, mięso mielone mieszane - 85kg, polędwica sopocka - 37kg, szynka wieprzowa mięso na rolady - 45kg, mięso wołowe na rolady - 45kg, salceson biały w folii - 160kg, salceson ciemny w folii - 160kg, kiełbasa kminkowa - 220kg, szynka gotowana - 75kg, baleron gotowany - 75kg, kiełbasa mielonka wieprzowa - 360kg, schab b-k - 450kg, łopatka wieprzowa b-k - 180kg. Załącznik nr 3 obejmuje: udka - 1350kg, polędwica z drobiu - 360kg, kury - 630kg, filet z kury - 645kg, wątróbka z drobiu - 375kg. Załącznik nr 4 obejmuje: mieszanka kompotowa w worku foliowym 1kg - 210kg, truskawki mrożone w worku foliowym - 450g - 40szt, brokuły mrożone w worku foliowym 450g - 180szt, szpinak mrożony w worku foliowym 450g - 260szt, bukiet królewski mrożony w worku foliowym 450g - 180szt, kalafior mrożony w worku foliowym 450g, - 210szt, brukselka mrożona w worku foliowym 450g - 180szt, warzywa na patelnie mrożone w worku foliowym 450g - 35szt, fasolka szparagowa zielona - mrożona w worku foliowym 450g - 270szt, groszek zielony mrożony w worku foliowym 450g - 120szt, włoszczyzna mrożona w worku foliowym 450g - 90szt, marchewka z groszkiem mrożona w worku foliowym 450g - 550szt, fasolka szparagowa żółta mrożona w worku foliowym 450g - 240szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2. - Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przechowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ilościami w załączniku 2 lub 3 lub 4 (zgodnie z potrzebami DPS-u nie dłużej niż do 30.09.2009r.) - dostawy przedmiotu zamówienia przechowywanego będą realizowane sukcesywnie każdorazowo po telefonicznym zamówieniu przez pracownika DPS ( zamówienie telefoniczne powinno być minimum dwa dni przed realizacją dostawy), - dostarczany sukcesywnie przedmiot zamówienia musi mieć aktualną gwarancję do spożycia, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia, - wykonawca zapewnia dobrą jakość przedmiotu zamówienia, - każdorazowa dostawa musi być odliczona od zamówienia wyszczególnionego w odpowiednim załączniku, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA- załącznik nr 1, b) szczegółowa wycena części zakresu zamówienia w formularzu cenowym (mięso i wędliny) - załącznik nr 2, c) szczegółowa wycena części zakresu zamówienia w formularzu cenowym (drób) - załącznik nr 3, d) szczegółowa wycena części zakresu zamówienia w formularzu cenowym (mrożonki) - załącznik nr 4, e) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 5 (przedkłada Wykonawca), f) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6, g) Wypełniony i podpisany projekt umowy (wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy) - załącznik nr 7. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Strażacka 8 47-100 Strzelce Op. budynek główny, parter - zamówienia publiczne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiajacego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 budynek Administracji, dział kadr i administracji, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.10.00-9, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.