Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU
Numer ogłoszenia: 358748 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby WUP w Katowicach. Asortyment: 1. Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym, niebieskim, czerwonym i zielonym o grubości linii 0,3 mm - 120 szt. 2. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielkopojemnym niebieskim i czarnym, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenia niklowane, szerokość linii pisania 0,5-0,7 mm, długość linii pisania ponad 3000 m - 120 szt 3. Kalkulator (nie mniejszy niż 165x115x22) z dużym czytelnym 12-poz. wyświetlaczem, podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania - 20 szt. 4. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę- 50 szt. 5. Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę - 50 szt. 6. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory- 120 szt. 7. Cienkopis do płyt CD czarny o gr. linii 0,4 mm - 20 szt. 8. Etykiety adresowe o wym. 105x74 mm pakowane po 100 ark.- 10 op. 9. Grzbiety do bindowania 25 mm pakowane po 100 szt.- 5 op. 10. Grzbiety do bindowania 51 mm- 500 szt. 11. Klej w sztyfcie min. 35 g nietoksyczny- 20 szt. 12. Klips do papieru 32 mm - 240 szt. 13. Klips do papieru 19 mm - 240 szt. 14. Koperta C6 biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt. w opakowaniu - 10 op. 15. Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 500 szt. w opakowaniu - 10 op. 16. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem samoklejąca z paskiem o wym. nie mniejszych niż 255x390x40 pakowanymi po 100 szt.- 2 op. 17. Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm- 50 szt. 18. Korektor w taśmie z kasetą wymienną o szerokości nie więcej niż 6 mm - 50 szt. 19. Wkład do korektora jw.- 50 szt. 20. Koszulki A4 groszek wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min 48 mic - 200 op. 21. Koszulki A4 groszek otwierane z boku z klapką wykonane z PCV, pakowane po 25 szt. w opakowaniu - 10 op. 22. Marker wodoodporny o szerokości linii 1 mm czarny - 20 szt. 23. Marker zwykły, różne kolory z okrągłą końcówką o szerokości linii 3 mm - 60 szt. 24. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali 20 cm z gumowym uchwytem - 20 szt. 25. Papier do faksu 210x30 mm pak. po 6 szt. - 3 op. 26. Papier kserograficzny A4 80g o białości nie mniejszej niż CIE 146 pakowany w ryzach po 500 ark.- 300 op. 27. Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grub. linii 0,5 mm- 50 szt. 28. Przybornik na biurko-walec dymny z przegródkami - 20 szt. 29. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, gramatura min. 355g/m2 - 300 szt. 30. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 200 szt. 31. Skoroszyt plastikowy miękki pakowany po 20 szt. w opakowaniu - 10 op. 32. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze pakowany po 10 szt. w opakowaniu - 50 op. 33. Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 100 op. 34. Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 30 op. 35. Spinacze krzyżowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 10 op. 36. Szuflada na dokumenty na biurko dymna pozioma - 30 szt. 37. Tablica korkowa w ramie drewnianej o wym. 90 x 60 mm - 5 szt. 38. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 20 szt. 39. Teczka A4 wiązana biała kartonowa - 200 szt. 40. Teczka A4 z gumką kolorowa - 500 szt. 41. Temperówka pojedyncza metalowa- 25 szt. 42. Tusz do stempli gumowych czerwony (8 szt ), niebieski (1 szt ) , czarny (1 szt) z końcówką ułatwiającą nasączanie- razem 10 szt. 43. Wąsy do skoroszytów pakowane po 25 szt. w opakowaniu - 4 op. 44. Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 x 50 kartek - 10 op. 45. Zakreślacz ze ściętą końcówką, z systemem kapilarnym z płynnym tuszem (różne kolory) - 100 szt. 46. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwego plastiku, zszywający jednorazowo do 25 kartek o głębokości zszywania min. 60 mm - 20 szt. 47. Zszywki 24/6 pakowane po 1000 szt. w opakowaniu - 500 op. 48. Zszywki 23/10 pakowane po 1000 szt. w opakowaniu - 50 op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WUP Katowice, ul. Kościuszki 30, III piętro, pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: WUP Katowice, ul. Kościuszki 30, II piętro, pokój 210 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.