Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Chorzów: Prowadzenie zajęć e-learningu z uczniami szkoły w ramach Projektu: Szkoła przyjazna, szkoła równych szans.
Numer ogłoszenia: 3586 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie , ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 241 02 16, faks 32 241 25 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć e-learningu z uczniami szkoły w ramach Projektu: Szkoła przyjazna, szkoła równych szans..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- zajęć e-learningu w wymiarze 333 godzin lekcyjnych, przeznaczonych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie w Chorzowie, które prowadzone będą na terenie szkoły w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / niespełnia. W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż każda z osób, przy pomocy której zamierza wykonywać zamówienie ( w przypadku osób fizycznych, które zamierzają osobiście wykonywać zamówienie dotyczy to tych osób), spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 27 marca 2009 r.). oraz posiada kwalifikacje do obsługi platformy e- learnigowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa. 2)Załączenie pełnomocnictwa wymagane jest jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. 3)Pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę należy dostarczyć w oryginale lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić w przypadkach: a) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, b) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3.Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany osoby, wykonującej zamówienie na inną, z zastrzeżeniem posiadania przez nią kwalifikacji wymaganych przez Zamawiającego. Zmiana taka wymaga pisemnego aneksu. 4.Ewentualna zmiana osoby, o której mowa w § 1 ust. 17 i 18 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany. 5.Przesunięcia terminów poszczególnych zajęć zawartych w harmonogramie, nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnej notyfikacji stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://efs-w-sp15.edupage.org/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15
41-500 Chorzów, ul.3 Maja 78.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 15:00, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 41-500 Chorzów, ul.3 Maja 78 sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu: Szkoła przyjazna, szkoła równych szans, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu IX, działania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenia pracownicze.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Roboty budowlane związane z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzów w okresie do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA CHORZÓW OBEJMUJĄCE DZIELNICE: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II
- Modernizacja terenu sportowego Szkole Podstawowej nr 18 w Chorzowie wraz z infrastrukturą w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.