Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wg 2 pakietów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, do kontaktów: mgr Jerzy Mazur, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, fax 022 8355214, e-mail: sekretariat@ifps.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ifps.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wg 2 pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet I - sprzęt komputerowy Pakiet II - oprogramowanie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia następujących OŚWIADCZEŃ, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn zm 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych Oryginalny kod CPV: 30.21.22.00 - Oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.20.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych minikomputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 295.000 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Gwarancja 24 miesiące 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem do składania ofert. 2.2.Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Zamawiający WYKLUCZY z postępowania oferenta, który: 3.1.Nie spełni warunków określonych w art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy 3.2.W okolicznościach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy, w wyznaczonym terminie Oferent nie uzupełni dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.3.Wykonywał czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności 3.4.Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4.Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego oferenta , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia następujących OŚWIADCZEŃ, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn zm.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 10:30, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, pok. 6 I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt komputerowy. 1) Krótki opis: Sprzęt komputerowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 250.000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Oprogramowanie. 1) Krótki opis: Oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 45.000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- 541/2025 Wymiana pieców na pompy ciepła w lokalach w budynkach mieszkalnych przy ul. Podkowy 15 lok. 2/3 i ul. Macierzanki 4 lok. 1 i 4 w Warszawie.
- Wykonanie robót adaptacyjnych i modernizacyjnych w salach dydaktycznych nr 140, 141 i 336 Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej wraz z dostawą wyposażenia"
- Zakup i dostawa zestawów narzędzi
- Dostawa i montaż I-go wyposażenia budynku (mebli biurowych i mebli do pomieszczenia socjalnego) w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa strzelnicy przy ul. KOR 23 w m. Warszawa"
- Utrzymanie publicznych śródlądowych wód powierzchniowych na terenie działania Nadzoru Wodnego w Olsztynie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap IV - dostawa urządzeń ICT
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą, montażem i konfiguracją oraz rozbudowa serwerowni dla UCSUM w Bytomiu
- Zakup sprzętu w ramach projektu "Wspieranie dzieci w procesie edukacji" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze Europejskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.