Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Nowa Dęba: SPZZOZ.NT.III.382-14/10 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 358686 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.NT.III.382-14/10 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, ilość pozycji asortymentowych:12, Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne,ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 4: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe, ilość pozycji asortymentowych: 11, Pakiet nr 6: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku, ilość pozycji asortymentowych:18, Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Filtr oddechowy, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Strzykawki trzyczęściowe, ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna,ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 13: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Obwody oddechowe,ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne, ilość pozycji asortymentowych: 8, Pakiet nr 15: Pieluchomajtki, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp., ilość pozycji asortymentowych: 17, Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne,ilość pozycji asortymentowych: 60, Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 20: Termometry medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 21: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod. 2007 r.), ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 23: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 24: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego, ilość pozycji asortymentowych:14, Pakiet nr 25: Różne artykuły laboratoryjne, ilość pozycji asortymentowych:72, Pakiet nr 26: Artykuły do pracowni RTG, ilość pozycji asortymentowych:5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Artykuły medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa, Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 4: Artykuły medyczne, Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe, Pakiet nr 6: Artykuły medyczne, Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku, Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Filtr oddechowy, Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Strzykawki trzyczęściowe, Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna, Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań, Pakiet nr 13: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Obwody oddechowe, Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne, Pakiet nr 15: Pieluchomajtki, Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp., Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne, Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań, Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, Pakiet nr 20: Termometry medyczne, Pakiet nr 21: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod. 2007 r.), Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Pakiet nr 23: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, Pakiet nr 24: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego, Pakiet nr 25: Różne artykuły laboratoryjne, Pakiet nr 26: Artykuły do pracowni RTG. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.41.20.00 - Termometry 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia; b) Koncesja, zezwolenie lub licencja - (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej, wydana przez odpowiedni organ, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, aktualna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania w.w. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia; b)Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, aktualna na dzień składania ofert, wraz z dowodem-potwierdzeniem wpłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie Wykonawcy iż oferowane artykuły posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą: - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty lecznicze zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1382) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty kosmetyczne zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. nr 42 poz. 473) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako biobójcze zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment jest wpisany do rejestru przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie, że Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie zamawiającego; b) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania w.w. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia; Dotyczy Pakietu nr 26: Artykuły do pracowni RTG: a) Opis - po jednej charakterystyce technicznej, do każdego rodzaju oferowanych błon zawierającej dane: - grubość, ziarnistość (jeśli podana jest przez producenta) - barwoczułość - promienioczułość (krzywa charakterystyczna błony) oraz sposób przechowywania i obróbkę chemiczną.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz dokumentów wymienionych wyżej wszystkie oferty powinny zawierać: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy - wypełniony dla każdego pakietu osobno, 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - podpisany na każdej stronie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:a) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew. 120 lub 174, godziny pracy 7:00-14:35, Cena SIWZ: 50,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, godziny pracy 7:00-14:35, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Robota budowlana - remont ogrodzenia kompleksu wojskowego w Tarnobrzegu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Robota budowlana - remont budynku nr 3 na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w Nowej Dębie
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- Robota budowlana - remont budynku nr 513 (PZS) na terenie Obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.