eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › SPZZOZ.NT.III.382-14/10 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Nowa Dęba: SPZZOZ.NT.III.382-14/10 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 358686 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.NT.III.382-14/10 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, ilość pozycji asortymentowych:12, Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne,ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 4: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe, ilość pozycji asortymentowych: 11, Pakiet nr 6: Artykuły medyczne, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku, ilość pozycji asortymentowych:18, Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Filtr oddechowy, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Strzykawki trzyczęściowe, ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna,ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 13: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Obwody oddechowe,ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne, ilość pozycji asortymentowych: 8, Pakiet nr 15: Pieluchomajtki, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp., ilość pozycji asortymentowych: 17, Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne,ilość pozycji asortymentowych: 60, Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań, ilość pozycji asortymentowych:8, Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 20: Termometry medyczne, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 21: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod. 2007 r.), ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 23: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 24: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego, ilość pozycji asortymentowych:14, Pakiet nr 25: Różne artykuły laboratoryjne, ilość pozycji asortymentowych:72, Pakiet nr 26: Artykuły do pracowni RTG, ilość pozycji asortymentowych:5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Artykuły medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Siatka przepuklinowa jałowa, Pakiet nr 2: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 3: Artykuły medyczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 4: Artykuły medyczne, Pakiet nr 5: Artykuły medyczne niejałowe, Pakiet nr 6: Artykuły medyczne, Pakiet nr 7: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku, Pakiet nr 8: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Rurki intubacyjne, Pakiet nr 9: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Filtr oddechowy, Pakiet nr 10: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Strzykawki trzyczęściowe, Pakiet nr 11: Artykuły medyczne sterylne jednorazowego użytku - Infuzja dożylna, Pakiet nr 12: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Uchwyty do mocowań, Pakiet nr 13: Artykuły medyczne jednorazowego użytku - Obwody oddechowe, Pakiet nr 14: Pojemniki na odpady szpitalne, Pakiet nr 15: Pieluchomajtki, Pakiet nr 16: Papiery do aparatów KTG, EKG, itp., Pakiet nr 17: Różne artykuły medyczne, Pakiet nr 18: Żele i elektrody do badań, Pakiet nr 19: Artykuły medyczne jednorazowego użytku, Pakiet nr 20: Termometry medyczne, Pakiet nr 21: Specjalistyczne artykuły sterylne jednorazowego użytku do aparatu do badań urodynamicznych (aparat ALPHA GX prod. 2007 r.), Pakiet nr 22: Specjalistyczne artykuły medyczne dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Pakiet nr 23: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, Pakiet nr 24: Artykuły laboratoryjne do systemu zamkniętego, Pakiet nr 25: Różne artykuły laboratoryjne, Pakiet nr 26: Artykuły do pracowni RTG. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.41.20.00 - Termometry 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia; b) Koncesja, zezwolenie lub licencja - (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej, wydana przez odpowiedni organ, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, aktualna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania w.w. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów -a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia; b)Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, aktualna na dzień składania ofert, wraz z dowodem-potwierdzeniem wpłaty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie Wykonawcy iż oferowane artykuły posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą: - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty lecznicze zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1382) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty kosmetyczne zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. nr 42 poz. 473) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - dla wyrobów kwalifikowanych jako biobójcze zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment jest wpisany do rejestru przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oświadczenie, że Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie zamawiającego; b) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania w.w. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia; Dotyczy Pakietu nr 26: Artykuły do pracowni RTG: a) Opis - po jednej charakterystyce technicznej, do każdego rodzaju oferowanych błon zawierającej dane: - grubość, ziarnistość (jeśli podana jest przez producenta) - barwoczułość - promienioczułość (krzywa charakterystyczna błony) oraz sposób przechowywania i obróbkę chemiczną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów wymienionych wyżej wszystkie oferty powinny zawierać: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy - wypełniony dla każdego pakietu osobno, 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - podpisany na każdej stronie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - dotyczy pkt. 1 - 4 oświadczenia. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:a) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew. 120 lub 174, godziny pracy 7:00-14:35, Cena SIWZ: 50,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, godziny pracy 7:00-14:35, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.