Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Bełchatów: rozdrabniacz/2009
Numer ogłoszenia: 358652 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów , ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozdrabniacz/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjaśnienia: Ilekroć w SIWZ jest mowa o: - maszynie - należy przez to rozumieć jednowałową końcową maszynę rozdrabniającą spełniającą określone przez Zamawiającego parametry i wymagania techniczne. - instalacji - należy przez to rozumieć linię technologiczną do produkcji paliwa alternatywnego składającą się z urządzeń, którymi zamawiający będzie dysponował i z maszyny dostarczonej przez Wykonawcę. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny - uniwersalnego rozdrabniacza jednowałowego, który wchodzi w skład instalacji oraz wykonanie dokumentacji, montażu i uruchomienia kompletnej instalacji. Maszyna przeznaczona jest do rozdrabniania najróżniejszych materiałów tzn. odpadów komunalnych (frakcja nadsitowa wolna od ciał obcych), przemysłowych (tekstyliów, papieru, gumy, drewna, tworzyw sztucznych itp.) a także rozdrobnionych wstępnie odpadów wielkogabarytowych. Maszyna powinna być wolnoobrotowa i zapewniać aby materiał wyjściowy nadawał się do dalszego współspalania w cementowniach jako paliwo alternatywne. Maszyna powinna być przystosowana do pracy w ciężkich warunkach przemysłowych zapewniając pracę bez wibracji oraz zapewnić to, że nie zostaną przekroczone dopuszczalne poziomy hałasu i zapylenia w miejscu pracy zgodnie z normami UE. Rozdrabniacz musi posiadać certyfikat zgodności wykonania według standardów CE. Opis techniczny rozdrabniarki Rozdrabniarka powinna posiadać : a) Możliwość posadowienia bez wykonania dodatkowych prac budowlanych. b) Bezobsługowy system napędowy. c) Klapę awaryjno-rewizyjną, umożliwiającą bezpośredni dostęp do ciał obcych w celu ich usunięcia bez konieczności usuwania zawartości komory pracy z odpadów, które znajdują się w maszynie. Klapa ta powinna unosić odpady znajdujące się w komorze pracy i zapewnić swobodny dostęp do noży i przeciw noży w celu ich ustawienia czy wymiany. Dodatkowo klapa ta powinna umożliwiać bezpośredni dostęp do rotora oraz komory pracy. d) System noży umieszczonych faliście na rotorze ( tnie tylko jeden nóż ). e) System umożliwiający ustawianie szczeliny cięcia na przeciwnożach i zgarniakach, znajdujący się poza komorą pracy. f) Elektro-mechaniczne sprzęgło bezpieczeństwa zapewniające zabezpieczenie noży przed uszkodzeniem przez ciała obce. g) Kasetę sitową hydraulicznie wysuwaną. h) Przekładnię między napędem a rotorem. i) Panel sterowania umieszczony na osobnej podstawie. j) Bezprowadnicowy system dociskowy materiału do rotora, sterowany przez zawór proporcjonalny. k) Sterowanie z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym i komunikatami w języku polskim. l) Minimum 4-programy umożliwiające ustawienie maszyny do rozdrabniania różnych odpadów. m) Napęd rotora jednym silnikiem max do 140 kW. n) Zbiornik oleju hydraulicznego umieszczony w specjalnej wannie zapobiegającej wydostaniu się oleju do podłoża. o) Stopy antywibracyjne, zapobiegające przeniesieniu wibracji z maszyny na otoczenie i odwrotnie. p) Możliwość pracy w temperaturze -25°C do +30°C. q) Posiadać czujnik(fotokomórkę) wypełnienia komory pracy w celu sterowania taśmociągu podawczego. r) Posiadać możliwość chłodzenia rotora cieczą chłodzącą. Parametry i wymagania techniczne rozdrabniarki a) Zabezpieczenie elektryczne silnika dostosowane do istniejącej stacji trafo 15/0,4 kV o zabezpieczeniach poniżej 250 A (do rozruchu silnika należy zastosować falownik) b) Napięcie sterowania 24 V- prąd stały. c) Moc silnika elektrycznego w kW - max 1x140. d) Napięcie w V/Hz - 400V/50Hz. e) Moc docisku hydraulicznego max - 8 kW. f) Ciężar maszyny max - 20.000 kg. g) Wymiary maszyny w mm- max 6300x2700x3100. h) Otwór zasypowy komory pracy - min 2100x1500 mm. i) Pojemność komory pracy - min.3,7 m3 j) Ilość noży - max.140 szt. k) Ilość noży przeciwnych - max. 8 szt. l) Ilość zbieraków - max. 8 szt. m) Długość rotora w mm - min. 2000÷ 2200. n) Średnica obrotów noży na wale w mm - od 700-800 o) Ilość obrotów rotora na minutę - max. 80. p) Wielkość noży na wale - max 45 mmx45mm x20 mm. q) Noże na wale wykonane z węglika spiekanego r) Wydajność 3÷4 Mg/h przy frakcji na wyjściu mniejszej lub równej 30 mm. s) Wyposażenie elektryczne (sterowanie-znormalizowane) szafa sterująca Warunki gwarancji i serwisu a) Wykonawca udziela gwarancji na maszynę oraz montaż instalacji, która wynosi min 24-miesiące albo 4000 roboczo godzin - w zależności od tego która w/w okoliczności nastąpi pierwsza. b) Dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie nie później niż w ciągu 7 dni. c) Wykonawca zabezpiecza serwis pogwarancyjny z czasem reakcji 48 godz. ,dostępność części zamiennych i ściernych przez okres min. 5 lat. d) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia w okresie rękojmi na własny koszt wszystkich wad, jeżeli zamawiający przed upływem terminu przedawnienia tego pisemnie zażąda..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00 - Rozdrabniarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 24 000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie Nr konta: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin składania wszystkich wymaganych dokumentów upływa w dniu składania ofert. Oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. Oferty, których treść nie jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub Specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art. 93 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały, wg kolejności jak niżej: A. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). B. Charakterystykę techniczną: szczegółowy i kompletny opis i zastosowane rozwiązania, nazwy i typy poszczególnych urządzeń, itd. C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, D. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, E. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, F. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, G. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, H. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, I. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, J. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), K. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), L. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: A. punkcie VII ppk.1 litera C, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszone upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, B. punkcie VII ppkt.1 litera D, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert, C. punkcie VII ppkt.1 litera E, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - -8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert D. punkcie VII ppkt.1. litera F, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być datowane, czytelne, opieczętowane podpisane oraz wystawione w datach określonych powyżej, a ponadto sporządzone w języku polskim. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (uprawnionego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bawełnina 18, 97-400 Bełchatów, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 08:00, miejsce: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, sekretariat I pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





