Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358631 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Komańcza: Dostawa artykułów mleczarskich i margaryny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie, krajowy numer identyfikacyjny
32110600000, ul.
Łupków
45,
38543
Komańcza, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 467-70-49, faks
0-13 4677011, e-mail
dkw_lupkow@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów mleczarskich i margaryny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/Kw.2210.4.1.2016.DS.
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów mleczarskich i margaryny: 1) ser żółty twardy o zawartości tłuszczu nie przekraczającej 40 % w suchej masie,w ilości 500 kg, 2) ser topiony, kostka 100 g, o zawartości tłuszczu nie przekraczającej 40 % w suchej masie, w ilości 1600 kg, 3) ser twarogowy półtłusty, w ilości 4800 kg,4) serek twarogowy typu "fromage", w opakowaniu 80-100 g, w ilości 700 kg,5) serek do smarowania pieczywa naturalny, bez dodatku substancji smakowych, w opakowaniu 100 g, w ilości 700 kg, 6) serek wiejski, w opakowaniu jednostkowym 100 - 150g, w ilości 600 kg,7) mleko w proszku odtłuszczone, w opakowaniu do 25 kg, w ilości 1000 kg, 8) kefir naturalny o zawartości tłuszczu 1,5 %, bez dodatku substancji smakowych, w opakowaniu 400 - 450 ml, w ilości 600 l., 9) kefir naturalny o zawartości tłuszczu 1,5 %, bez dodatku substancji smakowych, w opakowaniu 250 ml, w ilości 100 l., 10) śmietana o zawartości tłuszczu 18 %, w opakowaniu 400 - 500 ml, CPV w ilości 1000 l.,11) jogurt naturalny o zawartości tłuszczu 1,5 %, bez dodatków substancji smakowych, w opakowaniu 250 ml, w ilości 800 l., 12) margaryna mleczna, kostka 250 g, w ilości 250 kg, 13) margaryna do smarowania pieczywa, o zawartości tłuszczu min. 40 %, kostka 250 g, o zawartości tłuszczu min 40 % w ilości 10000 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
15512200-2,
15530000-2,
15544000-3,
15511700-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148206.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 143063,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.