eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Minikowo › dostawa sprzętu komputerowego i biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35862

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Minikowo: dostawa sprzętu komputerowego i biurowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kujawsko-pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, do kontaktów: Alicja Dymel-Kobza, Minikowo, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867226, fax 052 3867227, e-mail: alicja.dymel@kpodr.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kpodr.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państowowa osoba prawna; doradztwo rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i biurowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : K-PODR w Minikowie, 89-122 Minikowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. 1 - dostawa 2 drukarek laserowych, 20 zestawów komputerowych, 15 monitorów LCD, 20 zasilaczy UPS Zad. 2 - dostawa 2 faksów, laserowej kopiarki cyfrowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony druk oferty z podaniem parametrów technicznych oferowanego sprzętu, zdjęcia oferowanego sprzętu np. ulotki, foldery reklamowe, wydruki z wyjątkiem zasilaczy UPS 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zad. 1 - 2 drukarki laserowe, 20 zestawów komputerowych, 15 monitorów LCD, 20 zasilaczy UPS Zad. 2 - 2 faksy, laserowa kopiarka cyfrowa 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25 lipca 2006 do godz. 9:45 w wysokości: Zad. 1 - 2 182,65 zł, Zad. 2 - 245,00. W przypadku złożenia oferty na całość zamówienia należy ją opatrzyć wadium w wysokości 2 427,75 zł (łączna wartość wadium zad. 1 i 2). Za termin wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zaamawiającego 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, spełniają warunki z art. 22 Pzp, nie mogą być wykluczeni na podst. art. 24 Pzp, nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i art. 24 Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, polisę ubezpieczeniową. Dokładne określenie dokumentów znajduje się w dziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl zakładka przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2006, godzina 10:00, Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Dostawa 2 drukarek laserowych, 20 zestawów komputerowych, 15 monitorów LCD, 20 zasilaczy UPS. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 2 drukarki laserowe, 20 zestawów komputerowych, 15 monitorów LCD, 20 zasilaczy UPS. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Dostawa 2 faksów i laserowej kopiarki cyfrowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00, 30.19.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 faksy, laserowa kopiarka cyfrowa. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.