eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa podróży służbowych, znak sprawyZP-AL-46/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Warszawa: Obsługa podróży służbowych, znak sprawy: ZP-AL-46/13.
Numer ogłoszenia: 358628 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa podróży służbowych, znak sprawy: ZP-AL-46/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostarczenie na zamówienie Urzędu Dozoru Technicznego przy ul. Szczęśliwickiej 34, 02-353 Warszawa, biletów lotniczych na przeloty zagraniczne i krajowe oraz przewozy kolejowe zagraniczne, promy, rezerwacja hoteli, rezerwacja samochodów za granicą, załatwienie formalności związanych z wizami. 2. Wykonawca musi posiadać ważny certyfikat IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) w przypadku linii lotniczych będących członkami IATA lub dokument potwierdzający aktualną akredytację IATA, uprawniającą do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej biletów lotniczych - w przypadku pozostałych Wykonawców. 3. Podana w Sekcji IV.6) cena jest ceną podaną przez Wykonawców na trasach podróży wskazanych przez Zamawiajacego oraz rezerwacji hoteli, wskazanych przez Zamawiajacego - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Zgodnie z SIWZ oraz Ogłoszeniem o zamówieniu: Na cenę - 100% wagi składały się: 1) Wysokość opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu lotniczego na trasach zagranicznych - 50%, 2) Wysokość opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu lotniczego na trasach krajowych - 5%, 3) Opłata za pośrednictwo wizowe - 5%, 4) Opłata za polisę ubezpieczeniową obejmującą pierwsze trzy dni ubezpieczenia w Europie - 5%, 5) Opłata za polisę ubezpieczeniową obejmującą kolejny 1 dzień ubezpieczenia w Europie- 3%, 6) Opłata za polisę ubezpieczeniową obejmującą pierwsze trzy dni ubezpieczenia poza Europą- 5%, 7) Opłata za polisę ubezpieczeniową obejmującą kolejny 1 dzień ubezpieczenia poza Europą - 2%, 8) Wysokość opłaty transakcyjnej za dokonanie jednej rezerwacji hotelowej zagranicznej - 15%, 9) Łączna ilość punktów uzyskanych w przedstawionej ofercie tras podróży oraz rezerwacji hotelu- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - 10%. 5. Oferta wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu uzyskała łącznie: 93,45 pkt, w tym w ramach: 1) 50 pkt, 2) 5 pkt, 3) 5 pkt, 4) 5 pkt, 5) 1 pkt, 6) 2,78 pkt, 7) 1,20 pkt, 8) 15 pkt, 9) 8,47 pkt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458633,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15062,23

  • Oferta z najniższą ceną: 15062,23 / Oferta z najwyższą ceną: 17513,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.