Ogłoszenie z dnia 2006-07-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa 1065 kompletów ubrań specjalnych strażackich Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, do kontaktów: Popyk Ryszard, Wcisło Dariusz, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2518841, 2513687, fax 032 2519282, e-mail: straz@katowice.kwpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): katowice.kwpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1065 kompletów ubrań specjalnych strażackich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komenda Wojweódzka Panśtwowej Straży Pożarnej w Katowicach, Katowice, ul. Wita Stwosza 36. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odzież ochronna dla strażaków - dwuczęęściowe ubrania specjalne składające się z kurtki i spodni wykonane z tkaniny zewnętrznej w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym w wykończeniu olejo i hydrofobowym. Ubranie chronić ma ciało strażaka przed skutkami gorąca, płomieni, wody i środków chemicznych określonych normami, przeznaczone ma być do działan ratowniczo - gaśniczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny certyfikat oceny typu WE. Deklarację zgodności WE. Dokumenty potweierdzające parametry wymienione w formularzu ofertowym oraz w SIWZ. Wyniki badań przeprowadzonych przy wydawaniu certyfikatu oceny typu WE. Wykaz wszystkich materiałów z jakich producent użyje do wytworzenia pojedyńczego kompleyu ubrania. Karty materiałowe wszystkich zastosowanych materiałów. Komplet dokumentacji wymienionej w par. 35 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 31 marca 2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej ( Dz. U. z 2003 r. nr 80 poz. 725 ). Protokoły z badań na zgodność z wymienionymi w SIWZ normami i parametrami technicznymi. Instrukcję prania, czyszczenia oferowanych ubrań specjalnych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 1065 kompletów ubrań specjalnych strażackich. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , ustawy : Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków pod względem formalnym i merytorycznym analizując złożone przez wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jak również dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków żądane przez zamawiającego w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć m. in. : -Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -Aktualnezaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS. -Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo azamówień publicznych. -Wypełniony formularz ofertowy. -Informacja banku. -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oc. -Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw. Szczegółowy wykaz oświadczeń i dokumentów oraz ich zawartość określona jest w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 40 2. Parametry techniczne 60 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kwpsp.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego, parter, sala sztabowa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Zakup sprzętu w ramach zadań wynikających z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026: Część I - Cysterna, Część II - ubrania ochronne, Część III - namioty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





