eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicesukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach, przy ul. Zygmunta Starego 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-20

POZYCJA 35858

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach, przy ul. Zygmunta Starego 17 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Dorota Chlebowska, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax 032 2310822, e-mail: sekretariat@starostwo.gliwice.pl, powiatgliwicki.silesia2000.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach, przy ul. Zygmunta Starego 17. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywa dostawa tablic rejestracyjnych w okresie od 1.11.2005 r. do 31.10.2008 r. Wymagany termin realizacji zamówienia w przypadku dostawy planowanej partii tablic wynosi - do 5 dni od daty przesłania zamówienia faksem, w przypadku dostawy awaryjnej partii tablic wynosi - do 24 godzin od daty przesłania zamówienia faksem. Uwaga: Wielkość przeciętnej, planowanej partii tablic ustala się w wysokości 25-1000 szt., natomiast partii awaryjnej 1-20 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17, Gliwice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wielkość zamówienia określono szacunkowo na podstawie ilości tablic zakupionych w 2004 r.Zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości tablic. tablice samochodowe zw.jednorz. 42 000 tablice samochodowe zw.dwurz. 600 tablice motocyklowe zw. 900 tablice motorowerowe zw. 900 tablice samochodowe zabytkowe 20 tablice motocyklowe zabytkowe 10 tablice samochodowe indywid. 20 tablice motocyklowe indywid. 10 tymczasowe tablice sam.600 Razem 45 060. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 31.10.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy 1.Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od dnia otwarcia ofert przynajmniej jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi, który stanowi przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 800.000,00 zł netto. 3.Zgodnie z Art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst. jedn. Dz. U. z 2003 roku Nr 58 poz. 515 z późn. zmianami) tablice rejestracyjne może produkować, po uzyskaniu zezwolenia wojewody, przedsiębiorca, który spełnia następujące wymagania: ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ma możliwości techniczne gwarantujące wykonanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi; warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych. posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, nie jest podmiotem, w stosunku do którego wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom - dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od dnia otwarcia ofert przynajmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem zakresowi prac, który stanowi przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 800.000,00 zł netto, dokumenty na potwierdzenie należytego zrealizowania dostaw wymienionych w wykazie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.09.2005, cena - 8 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 03.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 10:10, Starostwo Powiatowe w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 17, sala 166.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.