eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Elbląg: Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu
Numer ogłoszenia: 358586 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305386 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odnowie nawierzchni dróg publicznych w Elblągu. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) druk KOSZTORYS OFERTOWY Druk KOSZTORYS OFERTOWY stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2) Uproszczona dokumentacja wykonawcza na roboty budowlane pn. Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu 1. ul. Fromborska - droga powiatowa Nr 1129N 2. ul. Łęczycka - droga wojewódzka Nr 509 3. ul. Mazurska - droga wojewódzka Nr 503 4. ul. Kościuszki - droga powiatowa Nr 2039N B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg publicznych w Elblągu ADRES OBIEKTU: Elbląg: ul. Fromborska - droga powiatowa Nr 1129N ul. Łęczycka - droga wojewódzka Nr 509 ul. Mazurska - droga wojewódzka Nr 503 ul. Kościuszki - droga powiatowa Nr 2039N BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że uproszczona dokumentacja wykonawcza, o której mowa w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że roboty objęte przedmiotowym zamówieniem objęte są obowiązkiem ZGŁOSZENIA O ZAMIARZE WYKONYWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH (zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane -jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami). Zgłoszenia poszczególnych robót będą wykonywane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, w przypadku: 4.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 4.2. braku lub przerwania dofinansowania realizacji robót, 4.3. konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacji projektowej istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy prawo budowlane, 4.4. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 4.5. likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy, 4.6. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 4.7. zmiany kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy, 4.8. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) z przyczyn wynikających z § 6 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ tj. zmiany terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 3 wzoru Umowy oraz wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami § 8 wzoru Umowy. 4.9. Zmian wartości wstępnej umowy z powodu wynikającego z postanowień § 7 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres: - 36 miesięcy dla robót budowlanych, - dwa lata na oznakowanie poziome grubowarstwowe, - jeden rok na oznakowanie poziome cienkowarstwowe. 9. Zakres zamówienia obejmuje odnowę nawierzchni odcinków: - drogi powiatowej Nr 1129N ul. Fromborskiej, - drogi wojewódzkiej Nr 509 ul. Łęczyckiej, - drogi wojewódzkiej Nr 503 ul. Mazurskiej, - drogi powiatowej Nr 2039N ul. Kościuszki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są we wzorze Umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, uproszczonej dokumentacji wykonawczej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz druku KOSZTORYS OFERTOWY stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6033513.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6033513.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6033513.00 oferta z najwyższą ceną: 8504292.30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.