eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Menedżer Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Słupsk: Menedżer Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
Numer ogłoszenia: 358561 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318841 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, ul. Partyzantów 31 A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8425674, faks 59 8425674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menedżer Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menedżera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce, który uzyskał decyzję Zarządu Województwa Pomorskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zwanego dalej w SIWZ Projektem. 1) Łączna szacunkowa wartość Projektu wynosi: ok. 5,8 mln zł, w tym: a) roboty budowlane - 4,7 mln zł, b) usługi - 0,7 mln zł, c) dostawy - 0,4 mln zł, 2) Planowane terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji Projektu: 01.07.2010 - 30.12.2012 r. 2. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest zapewnienie płynnego wdrożenia umowy na roboty budowlane i dostawy dotyczące Projektu, nie przekroczenie budżetu całej inwestycji, terminowa realizacja, prawidłowe rozliczenie Projektu, przygotowanie końcowego wniosku o płatność Projektu. Usługami jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia są kontrola i rozliczanie finansowej części inwestycji, przeprowadzenie wszystkich czynności finansowych związanych z realizacją umowy o dofinansowanie Projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce - dalej Projekt. Usługi powinny być prowadzone zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego 2007-2013 (IZ), w tym głównie Przewodniku Beneficjenta RPO WP 2007-2013 oraz na podstawie umowy o dofinansowanie. 3. Obiekt objęty przedmiotem Projektu: Budynek Bałtyckiej Galeria Sztuki w Ustce zlokalizowany jest przy ulicy Zaruskiego, na działce nr 10/4, w pobliżu portu, promenady i plaży, w obrębie centrum miasta (Stara Osada Rybacka). Obiekt zlokalizowany jest w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków (nr. dec. 150 z dnia 28.08.1957 r. poz. A-1745/180). 4. Opis przedmiotu Projektu: Centrum Aktywności Twórczej w Ustce powstanie w obiekcie Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce. Jest to budynek czterokondygnacyjny z poddaszem użytkowym o powierzchni netto 1 012,68 m2 i kubaturze 3965,37 m3. Proces przekształcenia Bałtyckiej Galerii Sztuki w Centrum Aktywności Twórczej w Ustce zakłada m.in. adaptację pomieszczeń parteru na pracownie artystyczne (grafiki komputerowej, rzeźby i ceramiki), oddanie do użytku powierzchni ekspozycyjnej na III piętrze, organizację kameralnej sali spotkań dla artystów i gości na poddaszu oraz stworzenie na II piętrze nowoczesnego zaplecza noclegowego dla artystów (działalność niekomercyjna). Na I piętrze działać będzie również kawiarnia (wyłoniony zostanie operator zewnętrzny - jego wybór nastąpi w oparciu o wytyczne dla beneficjentów w zakresie stosowania pomocy publicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013). Podstawowe funkcje, które pełnić będzie obiekt to: - wystawiennicza z zakresu sztuki współczesnej (wraz z zapleczem), - zaplecza noclegowego dla artystów - działalność niekomercyjna, - małej gastronomii (kawiarnia wraz z zapleczem - operator zewnętrzny), - pracownie artystyczne - pracownia grafiki komputerowej, pracownia rzeźby i ceramiki (wraz z zapleczem). W obiekcie BGSW w Ustce, obok głównego przedmiotu działalności Galerii, przewidziano umieszczenie funkcji noclegowej z przeznaczeniem dla artystów (10 pokoi) oraz gastronomicznej (kawiarnia). Wielkość powierzchni netto przeznaczonej na funkcje gastronomiczne wynosi 73,71 m2; na funkcje noclegowe 149,7 m2. Powierzchnia całkowita tego obiektu wynosi - 1339,69 m2. Działalność bazy noclegowej będzie marginalną w stosunku do głównego przedmiotu działalności wnioskodawcy i przeznaczona będzie dla pracujących w obiekcie artystów (warsztaty, festiwale, plenery, wystawy). Projekt zakłada pełną dostępność budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce dla niepełnosprawnych (podjazdy, winda, wydzielone toalety z przyciskami alarmującymi). Dodatkowo, projekt obejmuje wyposażenie obiektów BGSW w sprzęt i technologie wykorzystujące najnowocześniejsze techniki multimedialne, co sprawia, że przekaz artystyczny będzie możliwy do odbioru w różnych formach - obraz, dźwięk, dotyk. Proponowane rozwiązania wykraczają poza obowiązki wynikające z przepisów prawnych. 5. Charakterystyka zadań podlegających rozliczeniu: 1) roboty budowlane - dokumentacja projektowa przebudowy i remontu budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce obejmuje następujące prace budowlano - montażowe (w tym prace konserwatorskie) oraz prace instalacyjne: a) prace związane z rewaloryzacją elewacji - oczyszczenie elewacji poprzez umycie ciśnieniowe, uzupełnienie ubytków w cegle, usunięcie starej spoiny na całości budynku, konserwacja elewacji, częściowa wymiana pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną, konserwacja istniejącej konstrukcji drewnianej (wykonanie impregnacji) usunięcie istniejącego pomieszczenia poddasza, budowa nowego; przewiduje się położenie izolacji termicznej dachu oraz wymianę istniejącego pokrycia na dachówkę ceramiczną; b) wprowadzenie zmian funkcji budynku - przewiduje się wydzielenie określonych pomieszczeń ściankami działowymi, a w obu klatkach schodowych rozbiórkę schodów i montaż nowych biegów schodowych w konstrukcji żelbetonowej oraz dobudowanie biegów łączących I i II piętro; c) wprowadzenie zmian materiałów wykończeniowych - wyrównanie tynków na istniejących ścianach, wymiana wszystkich posadzek, montaż sufitów podwieszanych z płyt kartonowo - gipsowych na konstrukcji stalowej, wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, zaprojektowanie wentylacji grawitacyjnej oraz mechanicznej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; d) wprowadzenie zmian z bezpieczeństwem użytkowania obiektu - montaż instalacji przeciwpożarowej; e) wymiana instalacji elektrycznych (w tym montaż instalacji informatycznej, antywłamaniowej i monitoringu) - m. in. zainstalowanie rozdzielnicy głównej prądu, zamontowanie nowoczesnego, energooszczędnego oświetlenia świetlówkowego oraz przycisku alarmowego dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającego wezwanie pomocy; f) wymiana instalacji sanitarnych. 2) wszelkie usługi związane z realizacja projektu, w tym m.in. usługi opracowania dokumentacji budowlanej, nadzoru inwestorskiego, przeprowadzenia postępowań przetargowych, promocji Projektu, zarządzania Projektem); 3) dostawa wyposażenia: a) pracownie (m.in.: zestawy komputerowe, wyposażenie multimedialne, piec ceramiczny); b) pomieszczenia hotelowe i kawiarni (koszty niekwalifikowane w projekcie). 6. Menedżer Kontraktu będzie głównym podmiotem odpowiedzialnym za wdrażanie Projektu, w tym za prawidłową organizacje procesu inwestycyjnego oraz rozliczenie Projektu. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi: 1) zapewnienie prowadzenia pełnej obsługi administracyjnej, technicznej i finansowo-księgowej Projektu, zgodnie z wymogami prawa polskiego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz umowy o dofinansowanie; 2) sprawdzenie i zatwierdzanie dokumentów związanych z realizacją Projektu sporządzonych przez Wykonawców i przekazywanie ich do akceptacji przez osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów ze strony Zamawiającego; 3) analiza i weryfikacja wydatków w zakresie kwalifikowalności kosztów Projektu; 4) weryfikacja i opisywanie faktur pod względem merytorycznym i sprawdzanie zgodności ich zakresu rzeczowego z zakresem rzeczowym określonym w umowach realizowanych w ramach Projektu oraz harmonogramem realizacji Projektu; 5) sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność w wysokości wynikającej z planu płatności i przekazywanie ich do akceptacji osobie upoważnionej do podpisywania dokumentów ze strony Zamawiającego; 6) sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz planu płatności Projektu, jego zatwierdzanie z uwzględnieniem wszystkich źródeł finansowania; 7) współdziałanie z innymi instytucjami związanymi z wdrażaniem Projektu, monitorowaniu realizacji Projektu, itp.; 8) monitorowanie wskaźników projektu oraz zgodności jego realizacji z zapisami w umowach realizowanych w ramach Projektu z Instytucją Zarządzającą; 9) monitorowanie budżetu Projektu i opracowywanie okresowych raportów finansowych - przygotowywanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w sprawach finansowych Projektu; 10) prowadzenie sprawozdawczości inwestycyjnej; 11) zbieranie informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu; 12) przygotowanie sprawozdań z realizacji Projektu i przesyłanie raportów do Instytucji Zarządzającej po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 13) współpraca przy opracowywaniu wniosków o przekazanie środków wraz z załącznikami; 14) uczestniczenie w dokonaniu czynności odbioru końcowego robót budowlanych lub ich odpowiednich części określonych w umowie z Wykonawcą oraz czynności odbioru ostatecznego; 15) bezpośrednia współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego w zakresie rozliczenia robót budowlanych; 16) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej na wybór dostawcy wyposażenia; 17) uczestniczenie w odbiorze dostawy wyposażenia; 18) prowadzenie monitoringu technicznego procesu wdrażania Projektu; 19) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji projektu; 20) sprawowanie nadzoru nad Wykonawcami kontraktów w ramach Projektu w zakresie wynikającym z podpisanych umów; 21) przekazywanie Zamawiającemu na każdym etapie wszelkich żądanych informacji i danych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego; 22) zapewnienie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, jej poufności oraz przechowywania zgodnie z wymogami dotyczącymi Projektu; 23) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach i nieprawidłowościach mających wpływ na właściwe wykonanie Projektu oraz wnioskowanie stosownych rozwiązań w tym zakresie; 24) inicjowanie działań i nadzorowanie prac związanych z formułowaniem projektów dokumentów zapewniających prawidłowe zarządzanie oraz monitorowanie Projektu pod względem finansowym; 25) prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń; 26) udział w kontrolach zewnętrznych Projektu wraz z osobami zaangażowanymi w realizacje Projektu; 27) inicjowanie i prowadzenie działań na rzecz właściwej popularyzacji i przepływu informacji dotyczących źródeł finansowania Projektu ze środków Unii Europejskiej; 28) promocja Projektu; 29) rozliczenie merytoryczne i finansowe Projektu. 7. Wszystkie kluczowe, z punktu widzenia Projektu, decyzje podejmowane będą w porozumieniu i po konsultacji z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach umowy nr UDA-RPPM.06.03.00-00-012/08-00 o dofinansowanie Projektu: Kompleksowy Program Rozwoju Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej - utworzenie Centrum Aktywności Twórczej w Ustce, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMT Partner Sp. z o.o., ul. Jaśkowa Dolina 15, 80-252 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163790,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 274500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.