eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RytelOBSŁUGA GOSPODARCZA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RYTEL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Rytel: OBSŁUGA GOSPODARCZA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RYTEL
Numer ogłoszenia: 358555 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rytel , 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 052 3985117m 3985128, faks 052 3985256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytel.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Rytel.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GOSPODARCZA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RYTEL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: 1. Utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie czystości w obejściu siedziby nadleśnictwa; przygotowanie opału (cięcie i rąbanie około 150 m3p drewna); konserwacja płotów i pergoli; prace porządkowe w magazynach, warsztatach i innych pomieszczeniach; odśnieżanie i utrzymanie obejścia w okresie zimowym; konserwacja okien, rynien na budynkach; pomoc przy załadunku i rozładunku dostaw - rozmiar ilościowy wynosi 6214 roboczogodziny. 2. Palenie w piecach centralnego ogrzewania w biurowcu nadleśnictwa oraz w warsztacie. Palenie przewiduje się w miesiącach od października do końca marca. W przypadku niskich temperatur zastrzega się możliwość wydłużenia tego okresu - rozmiar ilościowy wynosi 1080 roboczogodzin. 3. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali narad, pokojów gościnnych, pomieszczeń sanitarnych w warsztacie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności. - Warunek uznaje za spełniony po przedłożeniu odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu wykazu świadczonych usług, referencji, opinii lub protokołów odbioru robót świadczących o wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat usług (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) o podobnym charakterze. Przez podobny charakter rozumie się wykonywanie usług z zakresu: obsługi instalacji grzewczych oraz obsługi gospodarczej siedziby firmy; - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu zaświadczenia o uzyskaniu uprawnień drwala - operatora pilarek spalinowych; - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu zaświadczeń o uzyskaniu uprawnień na obsługę pieców niskociśnieniowych. 3. Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). - Warunek uznaje się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy oświadczenie (wzór oświadczenia zawiera formularz ofertowy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rytel.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rytel 89-642 Rytel.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Rytel 89-642 Rytel pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.