To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Knurów: Utrzymanie przystanków autobusowych i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów
Numer ogłoszenia: 358505 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317087 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przystanków autobusowych i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Utrzymanie przystanków autobusowych i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów. 2. Zakres rzeczowy: 2.1. punkt autobusowy przy ul. Szpitalnej FOCH - 1 szt., obejmujący: chodnik zewnętrzny na długości pomieszczeń poczekalni autobusowej - 107,5 m2, 2.2. przystanki autobusowe z wiatami - 32 szt. obszar przystanku wyznaczony jest długością krawężnika zatoki autobusowej i sięga po 2 mb za zatokę w obie strony, 2.3. przystanki bez wiat i na żądanie - 13 szt. obszar przystanku wyznaczony jest od znaku D-15 (oznaczającego przystanek autobusowy) po 5 mb w dwie strony - dł. 10 mb oraz 4 mb szerokości od krawężnika jezdni, zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego umowy ze względu na możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przystanków autobusowych na terenie miasta. 3. Zakres prac: 3.1. sprzątanie terenów przystanków autobusowych i opróżnianie koszy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, 3.2. wywóz nieczystości na zorganizowane wysypisko, 3.3. mycie 1 raz w tygodniu siedzisk ławek, 3.4. mycie 1 raz w miesiącu całej wiaty przystankowej i kosza na śmieci, 3.5. bieżące usuwanie trawy i chwastów wyrastających ze spoin nawierzchni chodników i placów utwardzonych w obrębie przystanku, 3.6. koszenie terenu wokół przystanków a w przypadku przystanków z zatokami autobusowymi również na długości zatoki autobusowej w pasie o szerokości 3 m - 3 razy w roku w czerwcu, lipcu i wrześniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, 3.7. w okresie zimowym: -usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z przystanków autobusowych i posypywanie solą lub piaskiem, -usuwanie śniegu i sopli lodowych z dachów wiat, 3.8. dbałość o należyty stan koszy na śmieci i bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach, kradzieży oraz o konieczności wymiany i dostawienia koszy, 3.9. usuwanie z wiat ogłoszeń, plakatów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego, 3.10. wykonywanie prac awaryjnych dla zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z komunikacji publicznej, pieszych, ruchu kołowego oraz właściwego stanu sanitarnego miasta (np. zniszczenie wiaty zagrażające bezpieczeństwu, stłuczone szyby, wysypane śmieci z koszy ustawionych na przystankach lub inne). 3.11. naprawa wiat przystankowych - wymiana uszkodzonych płyt plexi i komorowych, uzupełnianie szyb hartowanych, płaskowników, naprawa dachów, malowanie wiaty betonowej i konstrukcji metalowych wiat, malowanie i naprawa ławek, uzupełnianie wkrętów i inne prace związane z właściwym utrzymaniem przystanków. Prace te realizowane będą wyłącznie na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego, wg wzoru który jest załącznikiem nr 3 do umowy. Zakres w/w prac ustalany będzie w miarę potrzeb do wyczerpania środków zagwarantowanych na ten cel w budżecie miasta. 4. Harmonogram utrzymania przystanków 4.1. w okresie letnim: a) punkt autobusowy przy ul. Szpitalnej FOCH - 1 szt. b) przystanki zlokalizowane wzdłuż ulic: - 1 Maja (WP II, Straż Pożarna) - 3 szt. - Dworcowa (Poczta i Fundacja) - 4 szt. - Wilsona (Szkoła) - 2 szt. - Kosmonautów (Pawilon) - 2 szt. - Ogana (Urząd) - 1 szt. - Niepodległości (Kino i w okresie letnim kiedy funkcjonować będzie kąpielisko, także przystanki Zacisze Leśne) 2 szt. + 2 szt. w m-cach VII-VIII, Razem: 14 szt. + 2 szt. w miesiącach VII-VIII - 3 razy w tygodniu tj. w poniedziałki, środy i piątki. c) pozostałe przystanki - jeden raz w tygodniu - w piątki 4.2. w okresie zimowym - Poza harmonogramem prac określonym w punkcie 4.1, Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego z przystanków autobusowych i posypywania solą lub piaskiem w dniach, w których występują opady śniegu lub inne niekorzystne zimowe warunki oraz usuwać śnieg i sople lodowe z dachów wiat przystankowych. Wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie wszystkich przystanków zgodnie z wykazem do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. Do posypywania przystanków Wykonawca używał będzie soli lub piasku, które zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY ELŻBIETA MARQUARDT
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY ELŻBIETA MARQUARDT
- Usługowy Zakład Gospodarczy Elżbieta Marquardt, ul. Lotników 14 b/10, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205109,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92818,65
Oferta z najniższą ceną: 92818,65 / Oferta z najwyższą ceną: 226069,60
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.