eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy preparatów do mycia, higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, dezynfekcji ran i błon śluzowych, odkażania pola operacyjnego i skóry, do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów oraz mycia i dezynfekcji maszynowej narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Kalisz: Sukcesywne dostawy preparatów do mycia, higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, dezynfekcji ran i błon śluzowych, odkażania pola operacyjnego i skóry, do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów oraz mycia i dezynfekcji maszynowej narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 358390 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy preparatów do mycia, higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, dezynfekcji ran i błon śluzowych, odkażania pola operacyjnego i skóry, do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów oraz mycia i dezynfekcji maszynowej narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 - Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji ran, błon śluzowych oraz mycia i pielęgnacji skóry pacjenta. Zadanie Nr 2 - Sukcesywne dostawy preparaty do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, operacjami, punkcjami, pobieraniem krwi i innymi zabiegami z naruszeniem ciągłości powłok skórnych. Zadanie Nr 3 - Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji sond ultradźwiękowych, oprzyrządowania anestezjologicznego i endoskopów. Zadanie Nr 4 - Sukcesywne dostawy preparatów do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Zadanie Nr 5 - Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Zadanie Nr 6 - Sukcesywne dostawy preparatów do mycia oraz higienicznej dezynfekcji rąk i ciała. Zadanie Nr 7 - Sukcesywne dostawy preparatów do maszynowego mycia, neutralizacji i płukania narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu anestezjologicznego. Zadanie Nr 8 - Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji powierzchni i powietrza za pomocą dyfuzji suchej i niewidocznej mgły Zadanie Nr 9 - Sukcesywne dostawy preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych. Zadanie Nr 10 - Sukcesywne dostawy preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji w procesie chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekcyjnym z pompą dozującą. Zadanie Nr 11 - Sukcesywne dostawy detergentów do myjni - dezynfektora. Zadanie Nr 12 - Sukcesywne dostawy preparatów do płukania, oczyszczania i nawilżania ran..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    materiały informacyjne zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, np. prospekty, katalogi, ulotki informacyjne producenta, itp. (w języku polskim).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.98
  • 2 - termin płatności - 0.02

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. - dopuszcza się możliwość: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) zmiany wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy. - dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego (kondygnacja III, sektor D, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji ran, błon śluzowych oraz mycia i pielęgnacji skóry pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych - opakowanie a 1l /produkt leczniczy/ - 3000 op.; preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych - opakowanie a 50 ml /wyrób medyczny/ - 600 op.; bezbarwny i bezwonny preparat w postaci żelu do nawilżania i oczyszczania ran z pozostałości tkanek martwiczych, biofilmu - opakowanie a 20 ml /wyrób medyczny kl IIb/ - 700 op.; preparat antybakteryjny do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej - opakowanie a 250 ml /kosmetyk/ - 300 op.; przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze rękawiczki do mycia i pielęgnacji skóry - opakowanie a 10 szt. /kosmetyk/ - 300 op.; pianka do mycia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry pacjentów mających problem z nietrzymaniem moczu i kału - opakowanie a 500 ml / kosmetyk/ - 600 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparaty do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, operacjami, punkcjami, pobieraniem krwi i innymi zabiegami z naruszeniem ciągłości powłok skórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji skóry z możliwością stosowania do higienicznej dezynfekcji rąk - opakowanie a 250 ml /produkt biobójczy/ - 200 op.; gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami m.in. operacjami, iniekcjami, pobieraniem krwi, punkcjami i szczepieniami - opakowanie a 350 ml / produkt leczniczy/ - 5000 op.; gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami - opakowanie a 1l /produkt leczniczy/ - 500 op.; gotowy do użycia barwiony preparat do dezynfekcj skóry - opakowanie a 350 ml /produkt leczniczy/ - 300 op.; gotowy do użycia barwiony preparat do dezynfekcji skóry przez zabiegami - opakowanie a 1l / produkt leczniczy/ - 800 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płtności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji sond ultradźwiękowych, oprzyrządowania anestezjologicznego i endoskopów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat aldehydowy do dezynfekcji endoskopów - opakowanie a 5l /wyrób medyczny kl. IIb/ - 30 op.; preparat do mycia narzędzi - opakowanie 2l /wyrób medyczny kl. I/ - 450 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płtności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat tlenowy bez aktywatora - opakowanie a 6kg /wyrób medyczny kl. IIb/ - 150 op.; gotowy do użycia preparat w postaci piany - opakowanie a 1l /wyrób medyczny kl. IIb/ - 100 op.; preparat na bazie aktywnego tlenu - opakowanie saszetka a 100g /wyrób medyczny kl. IIb/ - 100 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji powierzczhni i sprzętu medycznego - opakowanie a 100 ml /wyrób medyczny kl. IIa/ - 40 op.; sporobójcze, bezalkoholowe chusteczki - opakowanie a 100 szt. /wyrób medyczny kl. IIa/ - 150 op.; preparat w postaci koncentratu - opakowanie a 2l / wyrób medyczny kl. IIa/ - 50 op.; preparat w postaci koncenstratu - opakowanie saszetki 100 ml /wyrób medyczny kl. IIa/ - 40 op.; sporobójcze, bezalkoholowe chusteczki - opakowanie a 100 szt. /wyrób medyczny kl. IIa/ - 150 op.; gotowe do użyci chusteczki - wkłady uzupełniające a 60 szt. /wyrób medyczny kl. IIa/ - 700 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do mycia oraz higienicznej dezynfekcji rąk i ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyczny środek do mycia rąk - opakowanie a 500 ml /produkt leczniczy/ - 200 op.; preparat barwiony - opakowanie a 1l /produkt leczniczy/ - 1300 op.; preparat w postaci żelu - opakowanie a 500 ml /produkt biobójczy/ - 2000 op.; pompka szt. 250; preparat w postaci żelu - opakowanie a 100 ml /produkt leczniczy/ - 1000 op.; łagodna emulsja - opakowanie a 500 ml / kosmetyk/ - 400 op.; preparat myjący - opakowanie a 500 ml /produkt biobójczy/ - 400 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do czyszczenia - opakowanie a 5l /wyrób medyczny kl. I/ - 200 op.; preparat służący do neutralizacji - opakowanie a 5l /wyrób medyczny kl. I/ - 30 op.; koncentrat środka płuczącego - opakowanie a 5l /wyrób medyczny kl. I/ - 20 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatu do dezynfekcji powierzchni i powietrza za pomocą dyfuzji suchej i niewidocznej mgły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowanie - butelka a 1l /25 op./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny, alkaiczny środek do mycia - opakowanie a 5l /100 op./; płynny środek dezynfekcyjny - opakowanie a 5l /100 op./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji w procesie chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekcyjnym z pompą dozującą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek dezynfekcyjny - opakowanie karton (3x5)=15l /wyrób medyczny/ - 12 k; środek do maszynowego mycia - opakowanie karton (3x5l) /wyrób medyczny/ - 6 k.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy detergentów do myjni - dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łagodny środek myjący - opakowanie a 5l /100 op./; preparat służący do zobojętniania osadów alkaicznych - opakowanie a 5l /20 op./; środek do płukania - opakowanie a 5l /20 op./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy preparatu do płukania, oczyszczania i nawilżania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologicznie aktywny środek do płukania, oczyszczania i nawilżania ran - opakowanie 1000ml /70 op./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.98
    • 2. Termin płatności - 0.02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.