Ogłoszenie z dnia 2006-07-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piotrków Trybunalski: wykonanie węzła c.o. w budynku mieszkalnym wielordzinnym przy ul. Wysokiej 14 w Piotrkowie Tryb. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Maria Czapla, Krzysztof Łukasik, Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, fax 044 7323771, e-mail: sekretariat@tbs.piotrkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbs.piotrkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:Budowa, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie węzła c.o. w budynku mieszkalnym wielordzinnym przy ul. Wysokiej 14 w Piotrkowie Tryb. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Wysoka 14 w Piotrkowie Tryb. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie węzła c.o. dwufunkcyjnego wraz z modernizacją instniejącej instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane przez odpowiednie przypisy ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 (Dz.U.1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm. Opisane są w Specyfiakcji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie węzła c.o. dwufukcyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wysokiej 14 w Piotrkowie Tryb. wraz z modernizacją istniejącej instalacji c.o. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000 PLN Wadium może być wnoszone w pieniądzu, w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub w gwaracjach ubezpieczniowych lub w poręczeniach udzialanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596, Nr 216, poz. 1824) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy TBS Sp. z o.o. w PKO B.P. o/Piotrków Tryb. nr konta 30 1020 3916 0000 0602 0021 9980(za dzień zapłaty wadium przyjmuje się dzień wpływu w/w kwoty na rachunek TBS Sp. z o.o. Dokument potwierdzający wpłacenie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału w siedzibie TBS Sp. z o.o. pok. nr 15 najpóźniej w dniu 31.07.2006 r. do godz. 9.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności 2.Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ostatnich pięciu latach, z należytą starannością przynajmniej dwa węzły c.o. do budynków mieszkalnych wielorodzinnych 3.Wykonają przedmiotowe zamówienia w terminie 1,5 miesiąca od dnia podpisania umowy (za termin zakończenia robót przyjmuje się datę protokołu z końcowego odbioru przedmiotu robót). 4.Zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte (zał. nr 7) 5.Udokomentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6.Udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 48 m-cy od daty odbioru końcowego 7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) 8.Dostarczą aktualną informację z banku lub z kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej w których Wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie (spełnia/ nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynika jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki zawarte w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty i kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót i wskazanych w nim podstaw normatywnych (zał. nr 1,2 SIWZ) i zaakceptowany projekt umowy (zał. 7) 2. Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy(zał. nr 4 ) oraz uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej 3. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płatnościach z tytułu podatków lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego 5. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 7. Aktualna informacja z banku lub z kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej w których Wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja zostanie uznana za wystarczającą jeżeli będzie stwierdzała, że rachunek jest wolny od zajęć a wykonawca posiada zdolność kredytową). 8. Informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8,9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, których data wydania lub potwierdzenia przy Urząd wydający dany dokument nie będzie wcześniejsza niż: 6 m-cy przed datą otwarcia ofert pkt 6,8 i 3-ce - przed datą otwarcia ofert pkt 4,5,7 chyba - że dokument zawiera datę określającą jego ważność) 9. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach węzłów c.o. (przynajmniej dwóch) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót z należytą starannością (zał. nr 5) 10. Wykaz podmiotów gosp. (podwykonawców) za pomocą, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie wraz z danymi na temat rodzaju i zakresu wartości planowanych do wykonania przez nich robót z zał. nr 6 do SIWZ. 11. Oświadczenie, iż Wykonawcy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 poz 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 09.02.2004 r. nr 19, poz 177 z późn. zm.)- ośw. znajduje się w zał. nr 1. Dokumenty są składane w formie oryginału ub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka - w siedzibie zamawiającego lub przelew w razie przesyłki za potwierdzeniem odbioru ( do 20 PLN należy doliczyć koszt przesłania). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego (pok. nr 22 - świetlica).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doprowadzenie i uruchomienie instalacji gazu do kotłowni zlokalizowanych w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy przy ul. Meysnera 9.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: "Termomodernizacja i modernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku"
więcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





