eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRealizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 358057 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Kielce: Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318719 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323451 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny 26022184000000, ul. ul. Olszewskiego  6, 25663   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 278 72 00, faks 41 278 72 01, e-mail szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.technopark.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna JST

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KPT-DIIA.270.1.11.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia działań w prasie i radiu (zwanych dalej "Kampanią") na opisanych poniżej warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zadań (działań informacyjno-promocyjnych): 1. Zadanie I - Kampania prasowa 1) W ramach realizacji zadania - Wykonawca opracuje, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 3 publikacje prasowe zwane dalej Publikacjami. 2) Publikacje będą miały formę artykułu sponsorowanego. 3) Kampania prasowa realizowana będzie w prasie opiniotwórczej oraz branżowej o zasięgu ogólnopolskim, której wiodącymi tematami są: startupy, innowacyjność oraz nowoczesne technologie. 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty Publikacji w pliku pdf w terminie 15 dni roboczych przed planowaną datą emisji, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem kampanii. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu zgłosi ewentualne zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od momentu wniesienia przez Zamawiającego ewentualnych zastrzeżeń, naniesie stosowne poprawki i przekaże projekt do powtórnej akceptacji. 5) Zaakceptowane Publikacje zostaną opublikowane w 3 różnych terminach, każda w nie mniej niż 2 magazynach/czasopismach o zasięgu ogólnopolskim i średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 2.500 egzemplarzy. 6) Dodatkowo Zamawiający oczekuje, że Publikacje zostaną zamieszczone w elektronicznych wersjach ww. magazynów/czasopism i będą dostępne dla czytelników przez okres min. 30 dni kalendarzowych. Wymogi w zakresie Publikacji: a) format nie mniejszy niż 1/4 strony głównego grzbietu wydawnictwa lub dodatku tematycznego do wydawnictwa, b) tekst publikacji: minimum 3000 znaków (bez spacji), krój i wielkość czcionki tożsamy z materiałem tekstowym wydawnictwa, w którym Publikacja zostanie opublikowana, c) zastosowanie co najmniej 1 elementu graficznego (grafika i/lub zdjęcie) zgodnego z zasadami księgi CI Projektu, wielkość elementu graficznego minimum 15 % powierzchni artykułu, d) zastosowanie oznaczeń informujących, że projekt pn. "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW). e) druk w pełnym kolorze (CMYK), f) terminy publikacji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem Kampanii, g) wersja elektroniczna Publikacji dostosowana wg standardów wydawnictwa. 7) Wszelkie koszty związane z opublikowaniem Publikacji ponosi Wykonawca. 8) W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) potwierdzenie liczby sprzedanych egzemplarzy magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, b) po 3 egzemplarze magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, c) zrzut z ekranu witryny internetowej, na której opublikowana została Publikacja. 9) Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt. 8 stanowić będą jedną z podstaw dokonania przez Zamawiającego odbioru Zamówienia. 2. Zadanie II - Kampania radiowa 1) W ramach realizacji zadania Wykonawca opracuje 1 (jeden) spot radiowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2) Zaakceptowany spot zostanie wyemitowany w sieciowych rozgłośniach radiowych z regionalną odsłoną posiadających największy zasięg terytorialny na terenie 9 (dziewięciu) województw o największej liczbie uczelni wyższych z pominięciem województw Polski Wschodniej tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego. 3) Spot musi zawierać informacje o Kieleckim Parku Technologicznym jako animatorze projektu Platforma Startowa "TechnoparkBiznesHub". 4) Spot musi być opatrzony informacją o sfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I - Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów. Projekt: "Platforma Startowa - TechnoparkBiznesHub". 5) Minimalna liczba spotów w jednym województwie: 30 (słownie: trzydzieści) spotów. 6) Czas trwania pojedynczego spotu: 30 (słownie: trzydzieści) sekund. 7) Termin emisji spotu: emisja spotu realizowana będzie w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach najwyższej słuchalności wg wcześniej zaakceptowanego przez Zamawiającego Planu Kampanii. Minimum 60% emisji musi odbywać się w ciągu 10 minut przed pełnymi serwisami informacyjnymi. 8) Scenariusz spotu: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu propozycję treści spotu opracowaną zgodnie z założeniami koncepcji Kampanii. 9) Ścieżka dźwiękowa i lektor: Wykonawca zapewni ścieżkę dźwiękową i lektora do realizacji spotu w uzgodnieniu i akceptacji z Zamawiającym. Spot radiowy oraz jego elementy powinny zostać wyprodukowane w profesjonalnym standardzie i jakości wymaganej przy emisji spotów przez rozgłośnię radiową o zasięgu ponadregionalnym. 10) Sposób przekazania materiałów: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 14 dni przed emisją gotowe nagranie spotu na płycie DVD/CD w formacie umożliwiającym jego emisję w innej stacji radiowej o charakterze regionalnym i ponadregionalnym. 11) Emisja musi zostać zapewniona w rozgłośniach radiowych, które: a) zasięgiem obejmują co najmniej teren całego województwa wybranego do przeprowadzenia kampanii, b) posiadają udokumentowany zasięg dzienny, c) posiadają udokumentowaną słuchalność ogólną w dni powszednie, powyżej 3 proc. w okresie styczeń-sierpień 2016 r. 12) W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79341200-8
Dodatkowe kody CPV: 79341100-7, 79341400-0, 79416000-3, 92210000-6, 79342200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kampania prasowa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45551.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MadoArt Magdalena Peszko - DoktorTarraya S.A.,  ,  ul. Krasickiego 19/60,  30-515 ,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47601,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47601,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47724,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Kampania radiowa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53658.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tarraya S.A.,  ,  ul. Głogowska 108/6,  60-263 ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50922.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50922.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49287,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.