To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 358057 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Kielce: Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318719 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323451 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
26022184000000, ul.
ul. Olszewskiego
6,
25663
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 278 72 00, faks
41 278 72 01, e-mail
szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.technopark.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna JST
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KPT-DIIA.270.1.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia działań w prasie i radiu (zwanych dalej "Kampanią") na opisanych poniżej warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zadań (działań informacyjno-promocyjnych): 1. Zadanie I - Kampania prasowa 1) W ramach realizacji zadania - Wykonawca opracuje, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 3 publikacje prasowe zwane dalej Publikacjami. 2) Publikacje będą miały formę artykułu sponsorowanego. 3) Kampania prasowa realizowana będzie w prasie opiniotwórczej oraz branżowej o zasięgu ogólnopolskim, której wiodącymi tematami są: startupy, innowacyjność oraz nowoczesne technologie. 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty Publikacji w pliku pdf w terminie 15 dni roboczych przed planowaną datą emisji, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem kampanii. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu zgłosi ewentualne zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od momentu wniesienia przez Zamawiającego ewentualnych zastrzeżeń, naniesie stosowne poprawki i przekaże projekt do powtórnej akceptacji. 5) Zaakceptowane Publikacje zostaną opublikowane w 3 różnych terminach, każda w nie mniej niż 2 magazynach/czasopismach o zasięgu ogólnopolskim i średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 2.500 egzemplarzy. 6) Dodatkowo Zamawiający oczekuje, że Publikacje zostaną zamieszczone w elektronicznych wersjach ww. magazynów/czasopism i będą dostępne dla czytelników przez okres min. 30 dni kalendarzowych. Wymogi w zakresie Publikacji: a) format nie mniejszy niż 1/4 strony głównego grzbietu wydawnictwa lub dodatku tematycznego do wydawnictwa, b) tekst publikacji: minimum 3000 znaków (bez spacji), krój i wielkość czcionki tożsamy z materiałem tekstowym wydawnictwa, w którym Publikacja zostanie opublikowana, c) zastosowanie co najmniej 1 elementu graficznego (grafika i/lub zdjęcie) zgodnego z zasadami księgi CI Projektu, wielkość elementu graficznego minimum 15 % powierzchni artykułu, d) zastosowanie oznaczeń informujących, że projekt pn. "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW). e) druk w pełnym kolorze (CMYK), f) terminy publikacji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem Kampanii, g) wersja elektroniczna Publikacji dostosowana wg standardów wydawnictwa. 7) Wszelkie koszty związane z opublikowaniem Publikacji ponosi Wykonawca. 8) W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) potwierdzenie liczby sprzedanych egzemplarzy magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, b) po 3 egzemplarze magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, c) zrzut z ekranu witryny internetowej, na której opublikowana została Publikacja. 9) Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt. 8 stanowić będą jedną z podstaw dokonania przez Zamawiającego odbioru Zamówienia. 2. Zadanie II - Kampania radiowa 1) W ramach realizacji zadania Wykonawca opracuje 1 (jeden) spot radiowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2) Zaakceptowany spot zostanie wyemitowany w sieciowych rozgłośniach radiowych z regionalną odsłoną posiadających największy zasięg terytorialny na terenie 9 (dziewięciu) województw o największej liczbie uczelni wyższych z pominięciem województw Polski Wschodniej tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego. 3) Spot musi zawierać informacje o Kieleckim Parku Technologicznym jako animatorze projektu Platforma Startowa "TechnoparkBiznesHub". 4) Spot musi być opatrzony informacją o sfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I - Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów. Projekt: "Platforma Startowa - TechnoparkBiznesHub". 5) Minimalna liczba spotów w jednym województwie: 30 (słownie: trzydzieści) spotów. 6) Czas trwania pojedynczego spotu: 30 (słownie: trzydzieści) sekund. 7) Termin emisji spotu: emisja spotu realizowana będzie w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach najwyższej słuchalności wg wcześniej zaakceptowanego przez Zamawiającego Planu Kampanii. Minimum 60% emisji musi odbywać się w ciągu 10 minut przed pełnymi serwisami informacyjnymi. 8) Scenariusz spotu: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu propozycję treści spotu opracowaną zgodnie z założeniami koncepcji Kampanii. 9) Ścieżka dźwiękowa i lektor: Wykonawca zapewni ścieżkę dźwiękową i lektora do realizacji spotu w uzgodnieniu i akceptacji z Zamawiającym. Spot radiowy oraz jego elementy powinny zostać wyprodukowane w profesjonalnym standardzie i jakości wymaganej przy emisji spotów przez rozgłośnię radiową o zasięgu ponadregionalnym. 10) Sposób przekazania materiałów: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 14 dni przed emisją gotowe nagranie spotu na płycie DVD/CD w formacie umożliwiającym jego emisję w innej stacji radiowej o charakterze regionalnym i ponadregionalnym. 11) Emisja musi zostać zapewniona w rozgłośniach radiowych, które: a) zasięgiem obejmują co najmniej teren całego województwa wybranego do przeprowadzenia kampanii, b) posiadają udokumentowany zasięg dzienny, c) posiadają udokumentowaną słuchalność ogólną w dni powszednie, powyżej 3 proc. w okresie styczeń-sierpień 2016 r. 12) W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79341200-8
Dodatkowe kody CPV:
79341100-7,
79341400-0,
79416000-3,
92210000-6,
79342200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kampania prasowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45551.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 47601,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kampania radiowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53658.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50922.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 w km 51+400 do km 52+577 w m. Szydłów, odcinek o długości 1177 m
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 767 od km 9+860 do km 10+850 w m. Wełecz, odcinek o długości 990 m
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Usługa polegająca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu i obsłudze konferencji poświęconej zdrowiu psychicznemu dzieci i młodzieży pt. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży - wyzwania i możliwości
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Remont sześciu łazienek w budynku Centrum Laserowych Technologii Metali Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.