eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZEBUDOWA ULICY JEROZOLIMSKIEJ - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA ULICY JEROZOLIMSKIEJ - ETAP II
Numer ogłoszenia: 358042 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302962 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY JEROZOLIMSKIEJ - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres robót: W zakresie robót drogowych : 1. Przebudowa jezdni o szerokości 6 m na odcinku: ul. Wojska Polskiego - Rzemieślniczej wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Litewską , Handlową, Rzemieślniczą do parametrów KR3 (frezowanie istniejących warstw i ułożenie nowych : warstwa wyrównawcza BA 0:12,8, siatka wzmacniająca z włókna szklanego powlekanego polimerem SBS, warstwa wiążąca 6 cm BA 0:16 , warstwa ścieralna 4 cm SMA 0:8) 2. Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych na zjazdy z kostki betonowej. 3. Przebudowa obustronnych ciągów pieszych na ciągi pieszo rowerowe z kostki betonowej szarej, bezfazowej. 4. Wycinka drzew- szt 15, kolidujących z planowanym zagospodarowaniem. W zakresie robót sanitarnych : 1. Kanalizacja deszczowa wraz z wpustami ulicznymi, podłączeniem rynien i posesji, na odcinku: - D17 -D25 - D18 - D29 - D21 - D30 2. Kanalizacja sanitarna: - przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Rzemieślniczej, - budowa odcinka kanalizacji sanitarnej S1 - S2 3. Wodociąg: - przebudowa przyłączy na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Rzemieślniczej, - montaż zasuw na sieci wodociągowej na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Rzemieślniczej, - montaż hydrantów 1 Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur typu WIPRO klasa III O400 z izolacją na zimno 2 Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O315 3 Ułożenie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160 do odwodnienia posesji 4 Ułożenie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160 wraz z syfonami Geigera 5 Ułożenie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200 6 Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej O1200, właz z wypełnieniem betonowym D400, z uszczelką wtopioną w korpus 7 Wykonanie studzienek ściekowych betonowych z osadnikiem O500 8 Montaż syfonów Geigera DN150 z osadnikiem 9 Hydranty nadziemne z przyłączem od wodociągu 10 Hydranty podziemne z przyłączem od wodociągu 11 Wymiana przyłączy wodociągowych do posesji z przeniesieniem zasuw w chodnik 12 Ułożenie przykanalików kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity przekrój rury 13 Montaż zasuw odcinających na sieci wodociągowej W zakresie robót energetycznych : 1. Budowa nowej linii n.n. napowietrznej, izolowanej na odcinku od ul. Wojska Polskiego do ul. Spacerowej wraz z przełożeniem, bądź wykonaniem nowych przyłączy napowietrznych do odbiorców i oświetleniem ulicznym na słupach energetycznych. Wykorzystuje się oprawy z demontażu. 2. Budowa nowych odcinków linii kablowej n.n. w miejsce demontowanych odcinków linii napowietrznej w ul. Litewskiej, Handlowej, Rzemieślniczej. 3. Usunięcie kolizji z linią telekomunikacyjną przez przebudowę istniejących słupów telefonicznych wraz z kablami napowietrznymi i ziemnymi zasilającymi słupy kablowe na skrzyżowaniach z ul. Litewską i Handlową. 4. Towarzyszące powyższemu zakresowi prac demontaże. Uwaga: Zakres prac jest mniejszy, niż opisany dokumentacjami. Przedmiary odpowiadają zlecanym robotom ograniczonym do ulicy Jerozolimskiej od ul. Wojska Polskiego do ul. Spacerowej. Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje. 1. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje projekt organizacji ruchu, inwentaryzację geodezyjną, ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i obsługi przez Zakład Energetyczny. 2. Nie wymaga się w stałym posiadaniu żadnego sprzętu poza niezbędnym wyposażeniem zakładu elektroinstalacyjnego. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na teren Wykonawcy robót, - wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy, - pełne odtworzenie (wszystkie warstwy) nawierzchni, chodników, krawężników na terenach nie objętych zakresem projektu drogowego, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, - regulacja istniejącej armatury, - oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, - w wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. zakresie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z robotami wykonywanymi przez MZGK w ramach przebudowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji), - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 oraz Instrukcji odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach, związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, opracowane przez Instytut Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Oddział w Krakowie Zakład Drogownictwa Miejskiego z 2000r. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77:8931-12, - wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, - wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - włączenie wodociągu do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z MZGK. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401) ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 7. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5,6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1144500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A., ul. Roosevelta 39, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1144500
  • Oferta z najniższą ceną: 1144500 oferta z najwyższą ceną: 1144500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.