eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzyżanowicePrzebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Krzyżanowice:
Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie

Numer ogłoszenia: 357858 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303810 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Zadanie obejmuje przebudowę odcinków II i III ul. Polnej w Rudyszwałdzie, w zakresie:
- rozbiórka krawężników, nawierzchni z kostki z kostki kamiennej oraz istniejącego rurociągu o śr.60 cm i zabudowanie nowego z rur PCV śr.160 mm,
- zabudowanie studni rewizyjnych śr.1000 i 1200 mm i ściekowych śr.500 mm z osadnikiem oraz wykonanie drenażu francuskiego,
- remont nawierzchni drogowej, poprzez wymianę podbudowy i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna,
- ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach do posesji,
- czyszczenie rowu z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wzmocnienie płytami prefabrykowanymi.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty w zakresie wykonywania różnych nawierzchni; wykonanie elementów odwodnienia;
b) organizację budowy, obejmującą:
- organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia,
- odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
4. Warunki wykonawstwa:
a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków uzgodnień dokumentacji, wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
b) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego;
c) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
d) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
6) Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr I,
b)Przedmiar robót - Zał. Nr II.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariola Studnic, działajaca pod firmą EKOLAND, ul.Długa 19, 47-460 Zabełków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167664,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206706,56

  • Oferta z najniższą ceną: 172056,08 / Oferta z najwyższą ceną: 206706,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.