eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT WYBRANYCH POMIESZCZEN W HALI SPORTOWEJ PRZY ULICY REDUTOWEJ 37 W WARSZAWIE 115 PN OSiR HR 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEN W HALI SPORTOWEJ PRZY ULICY REDUTOWEJ 37 W WARSZAWIE 115 PN OSiR HR 2009
Numer ogłoszenia: 357828 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola , ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6367045, 6365158, faks 022 6367045, 6365158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-wola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEN W HALI SPORTOWEJ PRZY ULICY REDUTOWEJ 37 W WARSZAWIE 115 PN OSiR HR 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót: 1.miejscowa naprawa okładzin ceramicznych na ścianach natrysków 2.wymiana zniszczonych wykładzin podłogowych z pcv 3.wymiana zniszczonych skrzydeł drzwiowych 4.wymiana części armatury sanitarnej 5.wymiana części wentylatorów łazienkowych 6. wprowadzeniu niewielkich zmian funkcjonalnych w rejonie holu wejściowego na paterze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: z art. 45 ust. 2 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga wniesienia wadium- 1 000 zł na nr konta CITI BANK HANDLOWY : 31 1030 1508 0000 0005 5047 4026

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, b)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, c)dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń) d)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez odpowiadający rodzaj należy rozumieć wyłącznie następujące roboty instalacyjne: wymiany instalacji c.w i z.w., wymianę armatury, oraz wykończeniowe: układanie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, malowanie w systemach stosowanych na rynku polskim. Zaś przez odpowiadającą wartością należy rozumieć wartość wyżej określonych robót nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto robotę. e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składaniu oferty wspólnie przez kilku wykonawców, ww. dokument składa każdy Wykonawca odrębnie. 2.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami na rzecz urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4.Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem kosztorysu ślepego (Załącznik nr 1 do SIWZ). 5.Formularz oferty według załączonego wzoru (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6.Oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków przez Wykonawcę, o których mowa wart. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy (wzór Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składaniu oferty wspólnie przez kilku wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy Wykonawca. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane z należytą starannością. (wzór- Załącznik nr 4 do SIWZ). 8.Wykaz kierownictwa oraz personelu odpowiedzialnego za realizację robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i dokumenty świadczące o przynależności do danej Izby Zawodowej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń) w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia (wzór- Załącznik nr 5 do SiWZ). 9.W przypadku udziału przy realizacji zamówienia podwykonawców, wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem i wartością robót (wzór- Załącznik nr 7 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.OSIR-WOLA.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSIR WOLA UL.ESPERANTO 5 , 01-049 WARSZAWA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:30, miejsce: SEKRETARIAT OSIR WOLA UL.ESPERANTO 5 , 01-049 WARSZAWA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.