Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego i kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 357802 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie , ul. Słowackiego 18, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8606018, faks 17 8606039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a i załączniku 1b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym: 1. Serwer - 1 sztuka; 2. Skaner produkcyjny - 1sztuka; 3. Zestaw komputerowy PC Typ I - 6 sztuk; 4. Zestaw komputerowy PC Typ II - 7 sztuk; 5. Zestaw komputerowy Typ III - 13 sztuk. Określone w Opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne oferowanych urządzeń mają charakter wymogów minimalnych. Zamawiający wymaga towarów pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych, bez wad, o standardach i normach zgodnych z dołączonymi dokumentami. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 18, w godz. od 7.30-15.30. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie zrealizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 1. serwis gwarancyjny na terytorium Polski; 2. udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SIWZ); 3. wykonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji; 4. sprzęt komputerowy ma spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich; 5. dostarczenie sprzętu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Zadanie nr 2: Dostawa kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych - 3 sztuki. Określone w Opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne oferowanych urządzeń mają charakter wymogów minimalnych. Zamawiający wymaga towarów pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych, bez wad, o standardach i normach zgodnych z dołączonymi dokumentami. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 18, w godz. od 7.30-15.30. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie zrealizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 1. serwis gwarancyjny na terytorium Polski; 2. udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1b do SIWZ. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę (załącznik nr 7 do SIWZ); 3. wykonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji; 4. sprzęt komputerowy ma spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich; 5. dostarczenie sprzętu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 48.52.00.00-6, 30.12.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Skaner produkcyjny: - Certyfikat ISO 9001:2000 Wykonawcy w zakresie serwisu w okresie gwarancji (w przypadku powierzenia obsługi serwisowej innemu podmiotowi wymagane jest dołączenie do oferty jego certyfikatu ISO 9001:2000 w zakresie serwisu okresie gwarancji). Serwer: - Szczegółowy opis (specyfikacja techniczna) oferowanego serwera wraz z podaniem numerów katalogowych poszczególnych modułów/podzespołów. Zestaw komputerowy PC Typ I: - Certyfikat ISO 9001:2000 Wykonawcy w zakresie serwisu w okresie gwarancji (w przypadku powierzenia obsługi serwisowej innemu podmiotowi wymagane jest dołączenie do oferty jego certyfikatu ISO 9001:2000 w okresie gwarancji). Zestaw komputerowy PC Typ II: - Certyfikat ISO 9001:2000 Wykonawcy w zakresie serwisu w okresie gwarancji (w przypadku powierzenia obsługi serwisowej innemu podmiotowi wymagane jest dołączenie do oferty jego certyfikatu ISO 9001:2000 w okresie gwarancji), - Szczegółowy opis (specyfikacja techniczna) oferowanego zestawu komputerowego wraz z wyszczególnieniem poszczególnych modułów/podzespołów i oprogramowania wraz z podaniem nazwy producenta i modelu. Zestaw komputerowy PC Typ III: - Certyfikat ISO 9001:2000 Wykonawcy w zakresie serwisu w okresie gwarancji (w przypadku powierzenia obsługi serwisowej innemu podmiotowi wymagane jest dołączenie do oferty jego certyfikatu ISO 9001:2000 w okresie gwarancji), - Szczegółowy opis (specyfikacja techniczna) oferowanego zestawu komputerowego wraz z wyszczególnieniem poszczególnych modułów/podzespołów i oprogramowania wraz z podaniem nazwy producenta i modelu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w przypadku gdy zachodzi konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których mnie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Rzeszowie, ul. Słowackiego 18, 35-060 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Rzeszowie, ul. Słowackiego 18, 35-060 Rzeszów pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym: 1. Serwer - 1 sztuka; 2. Skaner produkcyjny - 1sztuka; 3. Zestaw komputerowy PC Typ I - 6 sztuk; 4. Zestaw komputerowy PC Typ II - 7 sztuk; 5. Zestaw komputerowy Typ III - 13 sztuk. Określone w Opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne oferowanych urządzeń mają charakter wymogów minimalnych. Zamawiający wymaga towarów pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych, bez wad, o standardach i normach zgodnych z dołączonymi dokumentami. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 18, w godz. od 7.30-15.30. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie zrealizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 1. serwis gwarancyjny na terytorium Polski; 2. udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SIWZ); 3. wykonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji; 4. sprzęt komputerowy ma spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich; 5. dostarczenie sprzętu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 48.52.00.00-6, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych - 3 sztuki. Określone w Opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne oferowanych urządzeń mają charakter wymogów minimalnych. Zamawiający wymaga towarów pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych, bez wad, o standardach i normach zgodnych z dołączonymi dokumentami. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 18, w godz. od 7.30-15.30. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie zrealizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca zapewnił: 1. serwis gwarancyjny na terytorium Polski; 2. udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1b do SIWZ. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę (załącznik nr 7 do SIWZ); 3. wykonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji; 4. sprzęt komputerowy ma spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich; 5. dostarczenie sprzętu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa samochodu ewakuacji medycznej
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





