eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › SYSTEM INDYKACJI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357756 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Bielsko-Biała: SYSTEM INDYKACJI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344677


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 7290756300000, ul. ul. Sarni Stok  93, 43300   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 813 05 39, faks 33 812 50 38, e-mail wojciech.trybus@bosmal.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bosmal.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Centrum Badawczo - Rozwojowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SYSTEM INDYKACJI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu indykacji do pomiaru i rozwoju procesu spalania silników spalinowych na stanowiskach hamowni silnikowej. System ten winien być zdolny do komunikacji oraz współpracy z systemem automatyki stanowiska hamownianego oraz nadawać się do zastosowań związanych z badaniami i rozwojem silników spalinowych przeprowadzanych na stanowiskach hamowni silnikowej wyposażonych w systemy automatyki AVL PUMA w wersjach: 1.5.4; 1.5.3; 1.5.1; 1.3.2. 2. Zainstalowanie elementów współtworzących przedmiot zamówienia nie może w żadnym stopniu ograniczyć zdolności spełniania wymagań EKG ONZ oraz standardów US EPA istniejących w Instytucie BOSMAL systemów automatyki stanowisk hamownianych. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 3.1. Modułowy system szybkiego działania do zastosowań badawczych i rozwojowych dotyczących silników spalinowych i części silnikowych. Wymagane jest aby system indykacji wyposażony był w zestaw minimum ośmiu kanałów do pomiarów w funkcji kąta obrotu wału korbowego silników spalinowych. 3.2. Software do obsługi, komunikacji i analizy procesu spalania w trybie online lub offline. 3.3. Całościowa integracja z ww. systemami automatyki. 3.4. Umowa gwarancyjna obejmująca okres przynajmniej dwóch lat. Gwarancja powinna obejmować wszystkie czynności związane z bezpłatną naprawą usterek i nieprawidłowości oraz zapewnienie zgodności uzupełniających testów odbiorczych (patrz §2 punkt 2.3.). Maksymalny czas naprawy nie powinien przekraczać 10 dni roboczych od momentu zawiadomienia o awarii. Jeżeli problem nie może zostać rozwiązany w wymienionym wyżej okresie, uszkodzony element stanowiący część przedmiotu zamówienia musi zostać wymieniony na nowy, wolny od wad. 4. System indykacji powinien być przystosowany do długotrwałej ciągłej pacy 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu (przy założonym wykorzystaniu urządzenia na poziomie 80% w ciągu roku), a jego zakładana trwałość nie może być krótsza niż 10 lat. 5.Zakres dostawy systemu indykacji musi obejmować kompletną dokumentację w języku polskim lub angielskim (1 kopia w formie papierowej oraz wersja elektroniczna na CD/DVD), zawierającą przynajmniej: 5.1. Rysunki techniczne przedstawiające system indykacji. 5.2. Schematy wszystkich urządzeń. 5.3. Schematy wszystkich połączeń. 5.4. Instrukcje dotyczące użytkowania, napraw, konserwacji w zakresie wpływającym na bezpieczeństwo użytkowania wraz z kompletnym opisem procedur pomiarowych (w j. polskim). 5.5. Opis funkcjonowania urządzeń systemu oraz ich oprogramowania. 5.6. Listę wszystkich części zamiennych. 5.7. Listę części zamiennych, które Instytut BOSMAL powinien posiadać na stanie magazynowym celem minimalizacji czasu przestoju w razie awarii systemu. 5.8. Raporty z procedur sprawdzających wyposażenie po fazie rozruchu sprzętu u Wykonawcy. 5.9. Deklaracje zgodności według następujących standardów bezpieczeństwa (w j. polskim): 5.9.1. PN-EN 61326-1:2009 - Wyposażenie elektryczne do pomiarów, sterowania i użytku w laboratoriach. 5.9.2. PN-EN 61010-1: 2011 - Wymagania bezpieczeństwa dotyczące elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych. 5.9.3. 2014/30/UE - Kompatybilność elektromagnetyczna. 5.9.4. 2014/35/UE - Dyrektywa niskonapięciowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38540000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT367990.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AVL List GmbH,  eliza.kotowska@avl.com,  Hans-List-Platz 1,  A-8020,  GRAZ,  kraj/woj. Austria
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: AT
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: EUR


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.