eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWĘ MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Koszalin: DOSTAWĘ MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11
Numer ogłoszenia: 357743 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego dla Ambulatorium z Izbą Chorych PZOZ JW 1223 szczegółowo opisanego w załączniku numer od 1 do 11: ( zadania od 1 do 11), który stanowi integralną cześć SIWZ. 1. Przedmiot dostawy powinien posiadać prawem RP certyfikaty -dopuszczenia- zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych( DZ.U. z 2004r. nr 93 poz.896 z późn.zm.), nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. 2. Dla zadań o numerze 1,2,3,4,5,6,7,10 należy dołączyć potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego asortymentu, posiada autoryzację do jego serwisowania lub dołączyć oświadczenie oferenta o posiadaniu takiej autoryzacji a dla firm sprzedających wyroby autoryzowanej firmy w Polsce - dokument autoryzowanej firmy w formie oświadczenia o posiadaniu takiej autoryzacji i zgodzie. 3. Atesty i certyfikaty na poszczególne asortymenty powinny być dostarczone Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Koszalinie ul. 4-go Marca 5 . dokona montażu . uruchomienia sprzętu . przeszkolenia personelu i przetestowania umiejętności nabytych podczas szkolenia. 5. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokółem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokółu odbioru Wykonawca załączy: . kartę gwarancyjną . instrukcję obsługi w języku polskim . protokół przeszkolenia personelu. 6. Oferowany sprzęt medyczny winien być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym w oryginalnym opakowaniu. Warunki gwarancji: Okres gwarancji zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w poszczególnych formularzach ofertowych ( zadania od 1 do 11). Wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych obciążają Wykonawcę. 1. Przystąpienie do usunięcia awarii zgłoszonej przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym w dni robocze nie powinno przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenie awarii będzie dokonane telefonicznie lub faxem. 2. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu technicznego na żądanie zamawiającego 4 razy. 3. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany modułu (urządzenia) na nowe bez winy użytkownika - 3 naprawy. 4. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć (zamontować) zastępcze urządzenie o tym samym przeznaczeniu wolne od wad. 5. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy. 6. Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę w Polsce w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu. 7. Autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości umożliwiającej podjęcie naprawy w terminie określonym w punkcie 1. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia ( arkusze asortymentowo cenowe) jest podzielny i składa się z 11 zadań: Zadanie nr 1: Meble medyczne (ilość i asortyment zgodnie z opisem i wizualizacją w załączniku numer 1 do niniejszej SIWZ) Zadanie nr 2: Wózek medyczny funkcyjny, model podstawowy WK-40 lub równoważny - 1 sztuka Zadanie nr 3: Zestaw tlenowy na wózku - 1 sztuka Zadanie nr 4: Krzesełko transportowe - 1 sztuka Zadanie nr 5: Destylarka wody - 2 sztuki Zadanie nr 6: Witryna chłodnicza - 1 sztuka Zadanie nr 7: Zestaw szyn Kramera - 3 komplety Zadanie nr 8: Stetoskop lekarski, internistyczny - 5 sztuk Zadanie nr 9: Bateria główna do defibrylatora AED Lifeline - 3 sztuki Zadanie nr 10: Termometr elektroniczny z elastyczną końcówką - 20 sztuk Zadanie nr 11: Nożyczki ratownicze - 10 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5, 33.19.31.20-6, 33.15.72.00-7, 33.19.00.00-8, 33.14.17.70-8, 38.41.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 14) 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku 15) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 12); 5) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 13); Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia a informacje o dokonanej ocenie zostaną umieszczone w załączniku ZP-17 do Protokółu postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 12); 2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 13); 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 14)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223 w Koszalinie ul. 4-go Marca 5 75-901 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 08:45, miejsce: osobiście w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna, budynek nr 1 pokój 111 w godzinach od 8:00- 10:00 lub pocztą, na adres Zamawiajacego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble medyczne (ilość i asortyment zgodnie z opisem i wizualizacją w załączniku numer 1 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pzredmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych (ilość i asortyment zgodnie z opisem i wizualizacją w załączniku numer 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek medyczny funkcyjny, model podstawowy WK-40 lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wózek medyczny funkcyjny, model podstawowy WK-40 lub równoważny - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw tlenowy na wózku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu tlenowego na wózku -1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzesełko transportowe - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzesełka transportowego - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Destylarka wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Destylarki wody - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Witryna chłodnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest witryna chłodnicza 1-sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw szyn Kramera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest zestaw szyn Kramera - 3 komplety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stetoskop lekarski, internistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Stetoskopów lekarskich, internistycznych - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Bateria główna do defibrylatora AED Lifeline.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Baterii głównej do defibrylatora AED Lifeline - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Termometr elektroniczny z elastyczną końcówką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Termometr elektroniczny z elastyczną końcówką - 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nożyczki ratownicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Nożyczek ratowniczych - 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.