To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Włocławek: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, NOŚNIKÓW DANYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
Numer ogłoszenia: 357742 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314418 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, NOŚNIKÓW DANYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, artykułów papierniczych, nośników danych oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku z siedzibą przy ul. Kapitulnej 24. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów określa pkt 7 (tabela) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 32.58.20.00 - Nośniki danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
- Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28087,97
Oferta z najniższą ceną: 28087,97 / Oferta z najwyższą ceną: 44434,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa umundurowania specjalnego
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Remont systemu monitoringu w budynku szkoły i warsztatów szkolnych w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Remont systemu monitoringu w budynku kuchni w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Opracowanie dokumentacji (7 części) w ramach zadania Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu -II ETAP
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2923C Kłobia - Szczytno od km 1+980 do km 6+915"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dysków do serwerów plików dla MOPS i UM oraz zakup bibliotek taśmowych do archiwizacji z wdrożeniem dla Urzędu Miasta i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





