Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Nowy Sącz: AUTO-CAD
Numer ogłoszenia: 357648 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AUTO-CAD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu AUTO-CAD w ciągu ostatnich 3 lat oraz dysponują kadrą dydaktyczną merytorycznie przygotowaną do prowadzenia szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom do SUP (forma papierowa lub CD). Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz certyfikatu ECDL CAD. Kserokopie w/w dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, podpisane przez uczestników szkolenia (złożony podpis wraz z datą potwierdzenia odbioru) i przekazane do SUP w Nowym Sączu. Wzór zaświadczenia i certyfikatów Wykonawca musi dołączyć w wersji papierowej do oferty szkoleniowej. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z informacjami zawartymi w Rozdziale I niniejszej SIWZ. Wykonawca musi przedstawić program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) zawierający w szczególności: 1. nazwę i zakres szkolenia; 2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia 3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (poziom wykształcenia, umiejętności itp.); 4. cele szkolenia; 5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; 6. treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8. sposób sprawdzania efektów szkolenia. Przedstawienie programu niezgodnego z określonymi wyżej wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy harmonogramu szkolenia (z podziałem na dni tygodnia, daty i godziny oraz nazwiskiem prowadzącego zajęcia). W przypadku jakiejkolwiek zmiany Wykonawca ma obowiązek dostarczenia aktualnie obowiązującego harmonogramu. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia (załącznik nr 8 do SIWZ); Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osobowej. Każdy uczestnik szkolenia musi posiadać odrębne stanowisko pracy, oraz komputer z niezbędnym oprogramowaniem tj. min. AutoCAD 2008 lub wyższy. Wykonawca musi posiadać min. 10 komputerów. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wskazujące na dysponowanie sprzętem do przeprowadzenia szkolenia wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sali, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. Wykonawca przeprowadzi wewnętrzny egzamin teoretyczny i praktyczny oraz umożliwi Zamawiającemu jego nadzorowanie. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt, długopis). Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów (referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu AUTO-CAD (załącznik nr 4); referencje muszą zawierać informacje o ilości przeszkolonych osób, wartości zamówienia oraz precyzyjnie określać temat szkolenia zgodny z przedmiotem zamówienia. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (załącznik 3); 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (CV oraz kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły. Nie należy dołączać wszystkich dokumentów posiadanych przez poszczególnych wykładowców, które nie mają związku z przedmiotem zamówienia) - załącznik 5. Należy wskazać Wykładowców prowadzonych poszczególne tematy zajęć (wykładowcę należy łączyć w tematem zajęć); Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie podpisane przez każdego Wykładowcę poświadczające fakt uczestnictwa w zamówieniu oraz akceptacji warunków wskazanych w ofercie (oryginał). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopia). Egzamin może przeprowadzić tylko osoba posiadająca uprawnienia egzaminatora ECDL CAD i musi zostać ujęta w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Egzaminator musi przedstawić dodatkowo zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do przeprowadzania egzaminu ECDL CAD. 7. Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na 2009 r. 8. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem komputerowym wraz z wymaganym oprogramowaniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytację, itp. lub inne równorzędne) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sup.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy
ul. Węgierska 146
33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz pok nr 8 (parter - Biuro Obsługi Klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli - realizacja projektu pn. "Aktywna szkoła zawodowa bez barier"
więcej: Kursy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





