To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego (DZP.381.65.2014.DW).
Numer ogłoszenia: 357612 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287110 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (DZP.381.65.2014.DW)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego.
2) Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na sprzęt komputerowy:
a) Część A - monitor 27 - 60 miesięcy,
b) Część B - drukarki 3D - 12 miesięcy,
c) Część C - drukarki: poz. 1, 2, 3, 5, 8 - 12 miesięcy, poz. 4, 7, 9 - 24 miesiące, poz. 6 - 36 miesięcy,
d) Część D - urządzenia wielofunkcyjne: poz. 1 - 24 miesiące, poz. 2, 4 - 12 miesięcy,
e) Część E - tablety, czytniki ebooków: poz. 1, 3, 5, 6 - 12 miesięcy, poz. 2, 7, 8 - 24 miesiące
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-E do SIWZ.
2. Opis części zamówienia w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych. Informacja dotycząca ofert wariantowych.
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) W zakresie części A: monitor 27 - 1 szt.
b) W zakresie części B: drukarki 3D - 2 szt.
c) W zakresie części C: drukarki laserowe - 12 szt., drukarka A3 - 1 szt., drukarka laserowa kolorowa - 1 szt., drukarka igłowa - 1 szt.
d) W zakresie części D: urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.
e) W zakresie części E: tablety - 5 szt., czytniki ebooków - 3 szt.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Termin realizacji zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) W zakresie części A, B, C: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia.
b) W zakresie części D, E: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
4. Miejsce realizacji zamówienia.
W zakresie wszystkich części: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok. 420.
5. Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Oferty równoważne.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne.
Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
7. Podwykonawcy.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 6 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.32.00 - Komputer tablet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ A - monitor 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CONTROL PROCESS IT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CONTROL PROCESS IT" SP. Z O.O.
- CONTROL PROCESS IT sp. z o.o., Mikołajowice 221, 33-121 Bogumiłowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8446,56
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9645,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ B - drukarki 3D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZORTRAX sp. z o.o., ul. Wyszyńskiego 1/219, 10-457 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22334,34
Oferta z najniższą ceną: 17699,71 / Oferta z najwyższą ceną: 25288,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ C - drukarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18373,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20344,20
Oferta z najniższą ceną: 20344,20 / Oferta z najwyższą ceną: 23053,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ D - urządzenia wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
- PROGRESS Systemy Komputerowe sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2517,91
Oferta z najniższą ceną: 2517,91 / Oferta z najwyższą ceną: 2927,71
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ E - tablety, czytniki ebooków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIT Technologies Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus, sp.j., ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14133,93
Oferta z najniższą ceną: 14133,93 / Oferta z najwyższą ceną: 14133,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa drukarek oraz kserokopiarki dla ZSZ w Dynowie"
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.