Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Szczecin: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.08.01.01-32-156/10 pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 357567 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394420, faks (091) 4394420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.08.01.01-32-156/10 pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników TS Sp. z o.o., realizowanego w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw; współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.08.01.01-32-156/10. Szkolenie obejmie motorniczych oraz kadrę kierowniczą. Część I: Moduły szkoleniowe dla motorniczych. Szkoleniem objętych będzie 222 motorniczych, którzy zostaną podzieleni na 14 grup szkoleniowych, w skład których wejdzie po 16 osób (w pierwszej grupie będzie 14 osób). Zajęcia odbywać się będą w okresie od stycznia 2011r. do lutego 2012r., przez 12 dni w miesiącu po 8 godzin dziennie (za jedną godzinę szkolenia zamawiający przyjmuje godzinę zegarową). Część II: Moduły szkoleniowe dla kadry kierowniczej. Szkoleniem będzie objętych 25 osób - kadry kierowniczej. Zajęcia odbywać się będą w okresie od maja 2011r. do października 2011r., przewidziano trzy moduły szkoleniowe. W ramach dwóch pierwszych modułów pracownicy zostaną podzieleni na dwie grupy szkoleniowe. Ostatnie szkolenie będzie miało formę warsztatów, których celem będzie wypracowanie nowego planu szkoleń pracowników w firmie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: dla części I - moduły szkoleniowe dla motorniczych a) jedną osobą, która posiada uprawnienia egzaminatora państwowego z zakresu przepisów ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów szynowych; b) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia eksperta zasad ruchu drogowego; c) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia ratownika medycznego, lekarza; d) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia trenera technik jazdy pojazdami szynowymi; e) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia psychologa pracy jak również uprawnienia do badań testami doboru selekcji kadr, a także uprawnienia do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu; f) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagoga; g) oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia psychologa uzależnień; - osoby wymienione w części I lit. a) - g) winny posiadać minimum pięcioletnie przygotowanie teoretyczne w tematyce szkolenia oraz winny posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie praktyczne w zakresie szkoleń opisanych w siwz w rozdz. XIV w pkt 3 dla części I. Dla części II - moduły szkoleniowe dla kadry zarządzającej a) jedną osobą, która posiada uprawnienia trenera intermentoringu oraz; b) jedną osobą, która posiada uprawnienia trenera zarządzania wiekiem; - osoby wymienione w części II lit. a) oraz b) winny posiadać minimum pięcioletnie przygotowanie teoretyczne w tematyce szkolenia oraz winny posiadać minimum roczne doświadczenie praktyczne w zakresie szkoleń opisanych w siwz w rozdz. XIV w pkt 3 dla części II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadach SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz - według załącznika nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia do umowy następujących zmian: 1) zmian redakcyjnych umowy, 2) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 3) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 4) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji szkoleń, 5) zmiany sali wykładowej pod warunkiem spełnienia przez nową salę kryteriów szczegółowo określonych w siwz, 6) zmian osób wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, pod warunkiem spełniania przez proponowane przez Wykonawcę nowe osoby warunków określonych w siwz, 7) zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli poszczególne składniki wynagrodzenia zawarte w załączniku nr 1 do umowy zostały skalkulowane z uwzględnieniem innej obowiązującej stawki tego podatku (tzw. stawka/kwota netto nie podlega zmianie). 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 2 podlega unieważnieniu. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin pok. nr 101 (nieodpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pok. nr 31 (kancelaria spółki).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WND-POKL.08.01.01-32-156/10 pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników TS Sp. z o.o., realizowany w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw; współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.08.01.01-32-156/10 pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. Moduły szkoleniowe dla motorniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników TS Sp. z o.o., realizowanego w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw; współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.08.01.01-32-156/10. Szkoleniem objętych będzie 222 motorniczych, którzy zostaną podzieleni na 14 grup szkoleniowych, w skład których wejdzie po 16 osób (w pierwszej grupie będzie 14 osób). Zajęcia odbywać się będą w okresie od stycznia 2011r. do lutego 2012r., przez 12 dni w miesiącu po 8 godzin dziennie (za jedną godzinę szkolenia zamawiający przyjmuje godzinę zegarową).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.08.01.01-32-156/10 pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. Moduły szkoleniowe dla kadry kierowniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pn. Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników TS Sp. z o.o., realizowanego w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw; współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.08.01.01-32-156/10. Szkoleniem będzie objętych 25 osób - kadry kierowniczej. Zajęcia odbywać się będą w okresie od maja 2011r. do października 2011r., przewidziano trzy moduły szkoleniowe. W ramach dwóch pierwszych modułów pracownicy zostaną podzieleni na dwie grupy szkoleniowe. Ostatnie szkolenie będzie miało formę warsztatów, których celem będzie wypracowanie nowego planu szkoleń pracowników w firmie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Roboty remontowe w lokalu mieszkalnym przy ul. Krasińskiego 86 m 11 w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
- DOSTAWA TRANSFORMATORA WRAZ Z KOMPLEKSOWYM DOSTOSOWANIEM TRAFOSTACJI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE - drugie postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, urządzeń sieciowych typu NAS w podziale na trzy części
- Ochrona nieruchomości w systemie monitoringu elektronicznego i elektroniczno - wizyjnego w obiektach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





