eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDostawa artykółów biurowych - sprawa 162/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Celestynów: Dostawa artykółów biurowych - sprawa 162/2010
Numer ogłoszenia: 357502 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej , ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, faks 022 7898291, 7897906 w. 191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wofitm-przetargi.homeip.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykółów biurowych - sprawa 162/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 Pzp, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 1.2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz nie mogą zachodzić wobec nich podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazania wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w należyty sposób trzech zamówień polegających na dostawie artykułów związanych z przedmiotem zamówienia. 1.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 1.5. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 1.6. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki zostały spełnione. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.6. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki zostały spełnione. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wofitm-przetargi.homeip.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pióro kulkowe typu Pentel BL 77 lub równoważne, z płynnym tuszem żelowym, posiada gumowy uchwyt oraz metalowy klips, system przyciskowy, na wkłady wymienne LR7, końćówka 0,7 mm. Kolor tuszu niebieski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pióro kulkowe typu Pentel BL 77 lub równoważne, z płynnym tuszem żelowym, posiada gumowy uchwyt oraz metalowy klips, system przyciskowy, na wkłady wymienne LR7, końćówka 0,7 mm. Kolor tuszu niebieski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkład do pióra kulkowego typu Pentel BL 77, 0,7 mm, kolor niebieski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład do pióra kulkowego typu Pentel BL 77, 0,7 mm, kolor niebieski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Teczka tekturowa z gumką wzdłuż długiego boku, gumka w kolorze teczki, format A4, posiada trzy wewnętrzne klapsy zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem, barwiona i lakierowana jednostronnie, gramatura 250 g/m2, kolor zielony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka tekturowa z gumką wzdłuż długiego boku, gumka w kolorze teczki, format A4, posiada trzy wewnętrzne klapsy zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem, barwiona i lakierowana jednostronnie, gramatura 250 g/m2, kolor zielony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zszywacz elektryczny typu Heavy Duty Rewel Stella 70 lub równorzędny. Zszywka 70 kartek-kartridż 500 zszywek zawarty w cenie - głębokość zszycia 25 mm - mechanizm rozkleszczający zakleszczone zszywki - zasilacz zawarty w cenie. Kolor zszywacza srebrno - niebieski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zszywacz elektryczny typu Heavy Duty Rewel Stella 70 lub równorzędny. Zszywka 70 kartek-kartridż 500 zszywek zawarty w cenie - głębokość zszycia 25 mm - mechanizm rozkleszczający zakleszczone zszywki - zasilacz zawarty w cenie. Kolor zszywacza srebrno - niebieski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sorter, pojemnik typu Lentz Allura lub równorzędny. Wykonany z mocnego plastiku z funkcjonalnymi szufladami. Do każdej szuflady można przymocować przezroczysty identyfikator z kartonową etykietą opisującą zawartość szuflady (w komplecie), z antypoślizgowymi nóżkami, kolor obudowy szary. Ilość szuflad 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sorter, pojemnik typu Lentz Allura lub równorzędny. Wykonany z mocnego plastiku z funkcjonalnymi szufladami. Do każdej szuflady można przymocować przezroczysty identyfikator z kartonową etykietą opisującą zawartość szuflady (w komplecie), z antypoślizgowymi nóżkami, kolor obudowy szary. Ilość szuflad 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zszywki (cartrige) do zszywacza typu Heavy Duty Rewel Stella 5000 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zszywki (cartrige) do zszywacza typu Heavy Duty Rewel Stella 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalendarz ścienny plakatowy A1 z krajobrazem. Wymiar: 59 x 85 cm. Miejsce na nadruk: 59 x 11 cm. Papier kreda błyszcząca 170 g..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz ścienny plakatowy A1 z krajobrazem. Wymiar: 59 x 85 cm. Miejsce na nadruk: 59 x 11 cm. Papier kreda błyszcząca 170 g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kalendarz ścienny na 2011 r., trójdzielny, format główki: 315mm x 210mm, kalendarium: 295mm x 165 mm, kalendarz: 315mm x 870 mm, układ: miesiąc - I kartka, druk 2 kolory, papier offset 80 g/m, główka kaszerowana, okienko przesuwane, nazwy miesięcy i tygodni w wersjach językowych. Różne motywy tła, np.: konie, krajobrazy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz ścienny na 2011 r., trójdzielny, format główki: 315mm x 210mm, kalendarium: 295mm x 165 mm, kalendarz: 315mm x 870 mm, układ: miesiąc - I kartka, druk 2 kolory, papier offset 80 g/m, główka kaszerowana, okienko przesuwane, nazwy miesięcy i tygodni w wersjach językowych. Różne motywy tła, np.: konie, krajobrazy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kalendarz ścienny plakatowy. Format kalendarza: 0,7 x 88 cm. Układ poziomy; bieżąca numeracja tygodni, kolorystyka kalendarza dopasowana do ogólnej kolorystyki zdjęcia. Papier: dwustronna kreda bielona błysk 170 g/m2. Druk: jednostronny barwny. Oprawa: metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego dziurką do zawieszenia. Pole pod jednokrotny całoroczny nadruk reklamowy, M: 11 x 42 cm. Krajobraz z wodospadem lub górski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz ścienny plakatowy. Format kalendarza: 0,7 x 88 cm. Układ poziomy; bieżąca numeracja tygodni, kolorystyka kalendarza dopasowana do ogólnej kolorystyki zdjęcia. Papier: dwustronna kreda bielona błysk 170 g/m2. Druk: jednostronny barwny. Oprawa: metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego dziurką do zawieszenia. Pole pod jednokrotny całoroczny nadruk reklamowy, M: 11 x 42 cm. Krajobraz z wodospadem lub górski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.