eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wszczepialnych kardiowerterów - defibrylatorów jednojamowych plus elektrod

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: dostawa wszczepialnych kardiowerterów - defibrylatorów jednojamowych plus elektrod
Numer ogłoszenia: 357414 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wszczepialnych kardiowerterów - defibrylatorów jednojamowych plus elektrod.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wszczepialnych kardiowerterów - defibrylatorów jednojamowych plus elektrodktórych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Kod CPV: 33.11.17.30-7 UWAGA ! Wykonawca zapewnia dostarczenie co najmniej dwóch programatorów na ośrodek z ich dostarczeniem z pierwszą partią rozruszników. Wykonawca zaoferuje elektrody a) o polarności jednobiegunowej i dwubiegunowej b) o mocowaniu czynnym i biernym c) wkrętowe Zestawienie parametrów granicznych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Przy dostawie zamówionego przedmiotu zamówienia nastąpi przekazanie przez Wykonawcę sprzętu do depozytu u Zamawiającego na podstawie dokumentu przekazania. Po zużyciu sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego, o zużyciu sprzętu Zamawiający informuje Wykonawcę do 7 dni roboczych, co zostanie potwierdzone protokolarnie. Faktura zostanie wystawiona na podstawie protokołu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zakup każdego asortymentu, w tym szczególnie elektrod, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Okres ważności defibrylatorów: a) ważność sterylizacji - min. 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym b) czas trwałości - min. 5 lat od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym lub 150 szoków od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym Warunki gwarancji : 24 - godzinny dostęp do konsultacji telefonicznej 48 - godzinny czas reakcji serwisu w przypadku awarii 14 - dniowy czas odpowiedzi na reklamację 30 - dniowy czas na wywiązanie się z reklamacji Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. UWAGA ! W zakresie rozdz. IV SIWZ Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przyjęciu warunków bezwzględnie obowiązujących..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnia ww warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - jeżeli wymagane są przepisami prawa. 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). Pełnomocnictwo powinno zawierać zakres, w jakim poszczególni Wykonawcy będą realizować zamówienie. Ponadto, oprócz dokumentów, o których mowa w rozdz. VII Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: 1) Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 2) Załącznik nr 2 (wzór) - Oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (przedłożenie na żądanie Zamawiającego.) 3)Załącznik nr 3 - oświadczenie 4)Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo - cenowy 5)Załącznik nr 5 - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 6)Załącznik nr 6 - parametry graniczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2 - Kancelaria Główna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.