Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 357382 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 797 16 06, faks 71 797 16 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, na który składają się: Część I: zestawy komputerowe PC w konfiguracji A - 30 sztuk (jednolite w ramach konfiguracji); Część II: zestawy komputerowe PC w konfiguracji B - 30 sztuk (jednolite w ramach konfiguracji); Część III: serwery - 2 sztuki. 2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny, sprawny, gotowy do użytku i dopuszczony do obrotu. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: 1) dostarczyć sprzęt komputerowy, 2) świadczyć serwis gwarancyjny, 3) przekazać dokumentację, dotyczącą przedmiotu dostawy, w szczególności: dokument, zawierający zestawienie nazw i numerów seryjnych podzespołów zestawów komputerowych; karty gwarancyjne sprzętu komputerowego; licencje; inne dokumenty, wydane dla użytkownika oprogramowania, zainstalowanego na dostarczanym sprzęcie komputerowym. 4.Zamawiający wymaga by sprzęt komputerowy objęty był okresem gwarancyjnym min 36 miesięcy. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 30.23.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących w/w warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących w/w warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących w/w warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących w/w warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących w/w warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w toku realizacji umowy okaże się, że sprzęt komputerowy nie spełnia wymogów Zamawiającego, określonych w SIWZ w rozdziale II i załączniku nr 2, 3, 4 do SIWZ, albo nie jest dostępny z uwagi na wycofanie z produkcji lub i z powodu innej obiektywnej przyczyny, niezależnej od Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, polegającej na zmianie zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego na inny, zgodny z parametrami, określonymi w SIWZ oraz załączniku nr 1 do umowy, bez zmiany pozostałych postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście - IS we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 5, Wrocław, pok. 517. Wniosek przesłać: IS we Wrocławiu ul. Pretficza 11, Wrocław lub faksem: 717971617 lub Aleksandra.Swisterska@ds.mofnet.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu, 50-983 Wrocław, ul. B. Pretficza 11, pokój nr 307 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy PC - konfiguracja A (30 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ. Zamawiający wymaga by sprzęt komputerowy objęty był okresem gwarancyjnym min 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Izby Skarbowej we Wrocławiu: Wrocław, ul. Klimasa 34.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy PC - konfiguracja B (30 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ. Zamawiający wymaga by sprzęt komputerowy objęty był okresem gwarancyjnym min 36 miesięcy.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Izby Skarbowej we Wrocławiu: Wrocław, ul. Klimasa 34.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer (2 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ. Zamawiający wymaga by sprzęt komputerowy objęty był okresem gwarancyjnym min 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Izby Skarbowej we Wrocławiu: Wrocław, ul. Pretficza 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa urządzeń wraz z licencjami na oprogramowanie dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.