To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357351 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Inowrocław: Remont odcinków dróg powiatowych.
Remont drogi powiatowej 2569C Szarlej - Karczyn - Dulsk od km 0+000 do km 0+236 - zadanie nr 1; Remont drogi powiatowej nr 2583C Baranowo-Racice na odcinku od km 0+484 do km 0+984 - zadanie nr 2; Remont drogi powiatowej nr 2548C Rybitwy-Janikowo - odcinek ul. Przemysłowej w Janikowie - zadanie nr 3.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317191 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
9236636000000, ul.
ul. Poznańska
,
88100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 353 72 28, faks
, e-mail
inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdpinowroclaw.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinków dróg powiatowych. Remont drogi powiatowej 2569C Szarlej - Karczyn - Dulsk od km 0+000 do km 0+236 - zadanie nr 1; Remont drogi powiatowej nr 2583C Baranowo-Racice na odcinku od km 0+484 do km 0+984 - zadanie nr 2; Remont drogi powiatowej nr 2548C Rybitwy-Janikowo - odcinek ul. Przemysłowej w Janikowie - zadanie nr 3.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/18/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dzieli się na trzy zadania: zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2569C Szarlej - Karczyn - Dulsk od km 0+000 do km 0+236 zadanie 2: Remont drogi powiatowej nr 2583C Baranowo-Racice na odcinku od km 0+484 do km 0+984 zadanie 3: Remont drogi powiatowej nr 2548C Rybitwy-Janikowo - odcinek ul. Przemysłowej w Janikowie Szczegółowy opis do każdej części znajduję się w załączaniu do ogłoszenia. Oprócz opisu w załączniku każde zadanie obejmuje: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 5) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Ponadto: 1)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego stosowania jej przy realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków Technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych; 2)Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 3)Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. Kosztorys ofertowy należy dołączyć do oferty. 4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum dwuletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. 5)Rękojmia z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie wynosić 48 miesięcy. 6)Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont drogi powiatowej 2569C Szarlej - Karczyn - Dulsk od km 0+000 do km 0+236 - zadanie nr 1 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50278.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54077.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2583C Baranowo-Racice na odcinku od km 0+484 do km 0+984 - zadanie nr 2 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58605.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71574.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2548C Rybitwy-Janikowo - odcinek ul. Przemysłowej w Janikowie - zadanie nr 3 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT66959.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53280.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń parteru skrzydła zachodniego budynku usługowego Hotel "Park".
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2026 r."
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





