Og³oszenie z dnia 2016-12-02
Og³oszenie nr 357306 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
¦widwin: Dostawa warzyw i owoców
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 330403-016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, krajowy numer identyfikacyjny
33102935500000, ul.
ul. Po³czyñska
32,
78301
¦widwin, pañstwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261 533 509, faks
261 533 509, e-mail
m.kozyra@sp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.21blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa warzyw i owoców
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP/76/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadañ Zadanie nr 1 - dostawa warzyw do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie - w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6a do SIWZ Zadanie nr 2 - dostawa owoców tropikalnych do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6b do SIWZ Zadanie nr 3 - dostawa owoców do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6c do SIWZ Zadanie nr 4 - dostawa warzyw do jednostki wojskowej w Trzebiatowie w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6d do SIWZ Zadanie nr 5 - dostawa owoców tropikalnych do jednostki wojskowej w Trzebiatowie w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6e do SIWZ Zadanie nr 6 - dostawa owoców do jednostki wojskowej w Trzebiatowie w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6f do SIWZ Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ, zawiera za³±cznik nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. Szczegó³owe ilo¶ci przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte s± w za³±czniku nr 6a-f do SIWZ - formularz cenowy. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶laj± dokumenty pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SIWZ. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia: Miejsce dostaw: Magazyn ¯ywno¶ciowy: 78-301 ¦widwin, ul. Po³czyñska 32, Magazyn ¯ywno¶ciowy: 72-320 Trzebiatów, ul. Zagórska 21. Czêstotliwo¶æ i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.30 do 13.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mog± ulec zmianie. Zamawiaj±cy zawiadomi pisemnie Wykonawcê o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany. Ilo¶æ towaru i ich warto¶ci dostaw okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6a-f do SIWZ s± ilo¶ciami i warto¶ciami planowanymi. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia w formie pisemnej przyjêtych w umowie ilo¶ci, warto¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw w sytuacjach, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja si³ zbrojnych, zmiany ilo¶ci ¿ywionych). Warto¶ci± umowy bêdzie wówczas koñcowa warto¶æ faktycznie zrealizowanych dostaw. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osi±gania wy¿szych stanów gotowo¶ci bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klêsk ¿ywio³owych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagro¿enia lub wojny lub innych zadañ postawionych Zamawiaj±cemu przez organa w³adzy pañstwowej), Wykonawca zagwarantuje bezp³atny dowóz towaru oraz zwiêkszenie czêstotliwo¶ci dostaw (przy niezmienno¶ci warto¶ci umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego, przy zachowaniu cen jednostkowych. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e ka¿da osoba realizuj±ca przedmiot umowy na terenie jednostki wojskowej musi posiadaæ obywatelstwo polskie. Wykonawca lub pracownicy Wykonawcy, nieposiadaj±cy obywatelstwa polskiego, mog± wej¶æ na teren jednostki wojskowej, celem realizacji przedmiotu umowy, wy³±cznie po uzyskaniu pisemnej, pozytywnej opinii Dyrektora Zarz±du operacyjnego S³u¿by Kontrwywiadu Wojskowego (podstawa prawna: Decyzja nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsiêwziêæ wspó³pracy miêdzynarodowej w resorcie obrony narodowej. Przedmiot umowy musi posiadaæ wymóg: I klasy jako¶ci. Wykonawca zobowi±zuje siê do posiadania przez okres realizowania umowy, aktualnych dokumentów: a)potwierdzenia wdro¿onego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadaj±ce akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdro¿onego systemu HACCP, b)aktualnej decyzji administracyjnej w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). Termin przydatno¶ci do spo¿ycia w chwili dostawy do Odbiorcy, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Dla okre¶lenia jako¶ci odbieranego towaru Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP, laboratorium Zamawiaj±cego (tak¿e w obecno¶ci uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów oraz pobierania prób ¿ywno¶ci. Wykonawca wyra¿a zgodê na pobieranie prób ¿ywno¶ci i jej przebadanie we w³a¶ciwym miejscowo (dla Zamawiaj±cego) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium lub laboratorium spe³niaj±cym wymagania i normy PN-EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem okre¶lenia jako¶ci zdrowotnej i handlowej dostarczanych, w ramach niniejszej umowy towarów potwierdzaj±cych zgodno¶æ produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia na w³asny koszt wskazanych przez Zamawiaj±cego próbek do badañ oraz pokrycie kosztów przeprowadzenia badañ. W tym celu Wykonawca: a)wyra¿a zgodê, ¿eby faktura za wykonane badania by³a wystawiona bezpo¶rednio na wykonawcê i zobowi±zuje siê do jej niezw³ocznego uregulowania, b)dokona korekty faktury na ilo¶æ i warto¶æ pobranych próbek do badañ. Zamawiaj±cy zleci osobom uprawnionym (próbobiorca-rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badañ w laboratorium akredytowanym w zleconym kierunku i zakresie badañ, a w przypadku braku takiej mo¿liwo¶ci w laboratorium spe³niaj±cym wymagania normy PN -EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonania badañ wed³ug metod przywo³anych w opisie przedmiotu zamówienia, okre¶lenia metod równowa¿nych dokona Zamawiaj±cy. Stwierdzenie niezgodno¶ci wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia bêdzie podstaw± do wszczêcia postêpowania reklamacyjnego. W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jako¶ciowych okre¶lonych umow±, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a tak¿e przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spe³niaj±ce wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025, b±d¼ dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawid³owo¶ci, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od umowy. Wykonawca przez okres trwania umowy poddaje siê sta³emu nadzorowi w³a¶ciwego miejscowo Pañstwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (dzia³aj±cego w obecno¶ci przedstawiciela PIS lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdro¿onego systemu HACCP. Ilo¶ciowy i jako¶ciowy odbiór towaru bêdzie dokonywany przez Zamawiaj±cego lub osobê upowa¿nion±, w jego magazynie w oparciu o podpisan± umowê, obowi±zuj±ce normy jako¶ciowe oraz zgodnie z procedurami systemu HACCP dla danego Odbiorcy. W przypadku stwierdzenia w czasie odbioru dostawy, nieprawid³owo¶ci w zakresie ilo¶ci, asortymentu lub jako¶ci (np. rozerwane opakowanie hermetyczne, widoczne odbarwienia, ple¶ñ itp.), Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia tych produktów. Wykonawca zobowi±zuje siê do ich wymiany w ci±gu tego samego dnia, do ustalonej prze Zamawiaj±cego godziny. W przypadku wyst±pienia zatruæ spowodowanych z³± jako¶ci± dostarczonych wyrobów Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ wszelkie koszty leczenia i przeprowadzenia wszelkich zabiegów sanitarnych (w tym m.in. dezynfekcji i dezaktywacji) oraz do wyp³aty wszelkich roszczeñ odszkodowawczych bêd±cych wynikiem zatrucia. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e osoby realizuj±ce przedmiot umowy na terenie jednostek wojskowych, posiadaj± obywatelstwo polskie. Dla dostarczanych produktów ¿ywno¶ciowych obowi±zuje bezwzglêdny zakaz stosowania opakowañ zastêpczych. Wystawiona przez Wykonawcê faktura winna zawieraæ wy³±cznie asortymenty wynikaj±ce z umowy, której dotyczy dostawa. Je¿eli dostawa dotyczy towaru z dwóch ró¿nych umów Wykonawca zobowi±zany jest do wystawiania dwóch oddzielnych faktur. Wykonawca zobowi±zuje siê, pod rygorem niep³acenia faktury przez Zamawiaj±cego ,do dostarczania wy³±cznie produktów bêd±cych przedmiotem umowy oraz w ilo¶ciach i warto¶ci przewidzianych umowa. W przypadku przekroczenia ilo¶ci i warto¶ci dostaw oraz zmiany asortymentu wymienionego w umowie, Zamawiaj±cy odmówi dokonania z tego tytu³u zap³aty. W przypadku dostarczania przez Wykonawcê towaru w opakowaniach zwrotnych Odbiorca dokonuje zwrotu niniejszych opakowañ przy nastêpnej dostawie. Rozliczenie zbiorczych opakowañ zwrotnych polega na wpisie dostarczanych /zwracanych ilo¶ci przez Odbiorcê. Wpis powy¿szy dokonuje siê w dowodach dostaw (Wz). Na fakturze wys³anej do Zamawiaj±cego musi byæ zaznaczone miejsce dostawy asortymentu. Wykonawca ma obowi±zek przed rozpoczêciem dostaw, przekazaæ w formie pisemnej Odbiorcy nastêpuj±ce dane: numer rejestracyjny samochodu(ów) dostarczaj±cych; markê(i) pojazdów; imiê i nazwisko kierowcy(ów) wraz z adresami zamieszkania; seriê i nr dowodu osobistego tych osób - w celu wydania zezwolenia na wyjazd do jednostki wojskowej. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych obejmuj±cych czê¶æ przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Zamawiaj±cy nie ogranicza liczby czê¶ci, na które Wykonawcy mog± sk³adaæ swoje oferty. Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w poszczególnych zadaniach zostan± odrzucone. Zamawiaj±cy korzysta z prawa opcji. Minimalna ilo¶æ przedmiotu zamówienia, zlecona do realizacji to 50% ilo¶ci podanych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6a-f do SIWZ, na poszczególne zadania.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
03220000-9
Dodatkowe kody CPV:
03213100-1,
03221111-7,
03221112-4,
03221113-1,
03221000-6,
03221114-8,
03221212-5,
03221230-7,
03221240-0,
03221270-9,
03221310-2,
03221430-9,
03221410-3,
03221440-2,
03221420-6,
03221300-9,
03221260-6,
03222111-4,
03222210-8,
03222220-1,
03221100-7,
03222118-3,
03222331-2,
03222332-9,
03222340-8,
03222321-9,
03222322-6,
03222000-3,
03222330-5,
03221120-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: Dostawa owoców tropikalnch do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT34158.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 37178,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: Dostawa warzyw do Jednostki Wojskowej w Trzebiatowie |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT76833.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 64809.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 5 | NAZWA: Dostwa owoców tropikalnych do Jednostki Wojskowej w Trzebiatowie |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT9419.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 10602.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 6 | NAZWA: Dostawa owoców do Jednostki Wojskowej w Trzebiatowie |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT4303.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 3780.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Budowa wewnêtrznych instalacji gazowych i zmiana systemów grzewczych w 10 lokalach na terenie Miasta ¦widwin.
- Budowa ulicy Lipowej w ¦widwinie
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.