Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Krotoszyn: Utwardzenie placu manewrowego punktu przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie ul. Ceglarska 45
Numer ogłoszenia: 35706 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, fax 062 7228000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie placu manewrowego punktu przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie ul. Ceglarska 45.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia placu manewrowego punktu przeładunku i segregacji odpadów komunalnych w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45. Zakres zadania: a) usuniecie warstwy gruntu (wykonanie koryta), b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, c) ułożenie krawężników betonowych, d) podbudowa z kruszywa łamanego, e) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa dolna), f) nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowo-żwirowej (warstwa ścieralna). 2. Wymagany okres gwarancji - 3 lata od daty odbioru końcowego zadania. 3. Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do siwz. 4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zadania między innymi (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, przygotowanie i organizację placu budowy itp.) 5. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo robót na położenie nakładki asfaltowej. 6. Roboty związane z wykonaniem w/w zamówienia muszą być wykonane zgodnie z niniejszą specyfikacją. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane (Dz..U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118), sztuką budowlaną, przepisami branżowymi i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane i urządzenia posiadające stosowne aprobaty techniczne. 7. Prowadzenie robót związanych z w/w zamówieniem nie mogą zakłócać toku pracy istniejącemu punktowi przeładunku i segregacji odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium 4000,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Zamawiający na podstawie art.26 ust. 3 ustawy pzp, wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy. Do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. 3.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp.. 4. Wykonawca, który nie spełnił wszystkich wymogów określonych w siwz zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki kontraktowe: 1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Warunki podmiotowe: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 i2 ustawy z 29.01.04r. Prawo Zam.Publ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający żąda umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zadania, będącej przedmiotem przetargu. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 10.Dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie. 11.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień ( z udokumentowaniem doświadczenia oraz kwalifikacji kierownika budowy branży sanitarnej - sieci zewnętrzne oraz kierownika robót branży drogowej) 12.Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób, do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych, transportowych lub innego wyposażenia technicznego). 13.Podwykonawca musi złożyć analogiczne oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 oraz art.24 ust. 1 i 2udziału w postępowaniu. 14.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Budowa z rozbudową ul. Działkowców w Niewodnicy Kościelnej oraz części ul. Sosnowej w Zalesianach
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Trakt Królewski na odcinku od km 1+247 do km 2+038 w miejscowościach Wojcieszyn, Wierzbin i Zalesie - II etap
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





