eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO KWP W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONTAŻEM I ELEMENTAMI INSTALACJI ORAZ NIEZBĘDNYMI ELEMENTAMI DO PODŁĄCZENIA DO MEDIÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Gorzów Wielkopolski: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO KWP W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONTAŻEM I ELEMENTAMI INSTALACJI ORAZ NIEZBĘDNYMI ELEMENTAMI DO PODŁĄCZENIA DO MEDIÓW
Numer ogłoszenia: 357062 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO KWP W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONTAŻEM I ELEMENTAMI INSTALACJI ORAZ NIEZBĘDNYMI ELEMENTAMI DO PODŁĄCZENIA DO MEDIÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia podzielony został na IV części: a) Część I - Zadanie 1 Zakres: Chromatograf gazowy z automatycznym podajnikiem próbek - 1 szt; b) Część II - Zadanie 2 Zakres: Spektrofotometr w podczerwieni - 1 szt; c) Część III - Zadanie 3 Zakres: Legalizowana waga analityczna wraz z kurtyną parową do kalibracji pipet automatycznych(tłokowych)-1 szt; d) Część IV - Zadanie 4 Zakres: Sprzęt laboratoryjny: Gęstościomierz oscylacyjny do alkoholi - 1 szt; Pompa próżniowa olejowa - 1 szt.; Młynek analityczny A-11typu IKA (lub równoważne) z akcesoriami, czyli dwoma komorami (z PTFE i PC) i z dwoma nożami rozdrabniającymi - 1 szt; Lampa UV typu Camag (lub równoważna) - 1 szt; Wyposażenie laboratoryjne: Piknometr Gay-Lussaca 25ml - 1 szt; Piknometr z termometrem 25ml - 1 szt; Statyw do szalek Petriego - 1 szt.; Dispensery z butelkami z ciemnego szkła, z gwintem GL-45 w tym: - 2 szt. dyspenserów typ Safety w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dyspenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dyspenserów typ Safety w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 2 szt. dyspenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 8 szt. butelek z ciemnego szkła pasujących do gwintów w/w dyspenserów Moździerze porcelanowe i agatowe w tym: - 10szt. moździerzy porcelanowych, glazurowanych, o poj. 220ml, bez pistili; - 1 szt. moździerz agatowy o poj. 10 ml z pistilą w komplecie; - 1 szt moździerz agatowy o poj. 25 ml z pistilą w komplecie; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ(stosownie do danej Części przedmiotu zamówienia) zawierają załączniki nr 2A,2B,2C,2D do SIWZ, określające minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzeń/wyposażenia - sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta 3.Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia był dostarczony jako fabrycznie nowy, sprawny, kompletny, pozbawiony wad i objęty gwarancją producenta i oznaczony CE (jeśli dotyczy)- zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dyrektywami Wspólnoty Europejskiej i przepisami krajowymi, w tym ustawą O systemie oceny zgodności- Dz.U.z 2002r. nr 166 poz.1360, art. 6 i art.12) 4.Miejsce dostaw: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii Ul. Partyzantów 40 65-332 Zielona Góra. 5. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, realizacji dostawy, płatności, gwarancji i serwisu, reklamacji itp. zawierają projekty umów dla poszczególnych Częściprzedmiotu zamówienia - załączniki nr 3A,3B,3C,3D do SIWZ 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy. 8.Termin realizacji 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających w zakresie - rozszerzenie dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego; wielkość - nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy P.z.p.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.43.00.00-8, 38.43.22.10-7, 38.43.22.10-7, 38.43.70.00-7, 38.42.56.00-6, 38.31.11.00-9, 42.12.25.00-5, 33.79.30.00-5, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie) o wartości brutto minimum: 100.000 PLN dla Części I; 70.000 PLN dla Części II ; 7.000 PLN dla Części III; 35.000 PLN dla Części IV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Na potwierdzenie spełniana przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty: a) Wymagane jest załączenie do oferty - Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanego przedmiotu zamówienia - zgodnie z treścią załączników: nr 2A do SIWZ - SOPZ na Część I; nr 2B do SIWZ - SOPZ na Część II; nr 2C do SIWZ - SOPZ na Część III; nr 2D do SIWZ - SOPZ na Część IV. Zaleca się załączenie do oferty folderów, katalogów lub kart katalogowych zawierających fotografię i opis techniczny oferowanych urządzeń w poszczególnych Częściach ( nie dotyczy wyposażenia laboratoryjnego - Część IV Tabele od 5 do 9)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy musi ponadto zawierać: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy - załączniki nr 1A do SIWZ - formularz ofertowy na Część I nr 1B do SIWZ - formularz ofertowy na Część II nr 1C do SIWZ - formularz ofertowy na Część III nr 1D do SIWZ- formularz ofertowy na Część IV - stosownie do części przedmiotu zamówienia na którą składana jest oferta. Wszystkie puste i wykropkowane pola muszą być wypełnione przez Wykonawcę; Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Formularz ofertowy należy złożyć dla każdej części oddzielnie. b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany; Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację. c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - zał. nr 6 do SIWZ); Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie. d) w przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum Firm oświadczenie o woli współpracy Wykonawców występujących wspólnie podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIV ppkt 5 lit. b) SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p.; Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację. e) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację. 2. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - stosownie do części przedmiotu zamówienia , na którą składana jest oferta - zał. nr 3A,3B,3C,3D do SIWZ - (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym - pkt. 8). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację. 3. Jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi do oferty załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. zał. nr 4 do SIWZ stanowi wzór (wspólny dla wszystkich Części) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, c) zmiana terminu realizacji umowy: c.1) z winy Zamawiającego, c 2) z winy Wykonawcy z zastrzeżeniem §9 ust.1 pkt 1) lit a) umowy, c.3) w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej lub innych przyczyn niezależnych od Stron umowy, c.4) jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub niemożliwa - na pisemny wniosek jednej ze stron d) zmiana miejsca dostawy jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa - na pisemny wniosek jednej ze stron. 2. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie jest zmianą postanowień umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 -400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095/738 14 35, e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 07.11.2011,o godz.12:15.w, w swojej siedzibie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. a) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt XIV SIWZ. Z treści dokumentów i oświadczeń złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia - zgodnie z drukiem własnym Zamawiającego pt: Informacja o spełnianiu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego- który będzie stanowił załącznik do protokołu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnego z z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 26 października 2010r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2010r. nr 223 poz. 1458). b) Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej będą traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). c) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie przepisów zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna) warunek braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej osobno. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy w powiązaniu z art. 27 ustaw P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.) a) Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj. od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze na adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095/738 14 35 e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl b) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p. Wszelkie zapytania do SIWZ należy do Zamawiającego kierować w formie pisemnej. c) W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą. d) Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 15:30) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego. e) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.). Forma elektroniczna spełnia warunek pisemności jeżeli jest opatrzona bezpiecznym podpisem lub stanowi załącznik w formie skanu dokumentu zawierającego podpis. f) Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy P.z.p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chromatograf gazowy z automatycznym podajnikiem próbek - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ(stosownie do danej Części przedmiotu zamówienia) zawiera załącznik nr 2A do SIWZ, określający minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzeń - sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta 2. Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii Ul. Partyzantów 40 65-332 Zielona Góra..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.10-7, 30.23.60.00-2, 38.40.00.00-9, 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spektrofotometr w podczerwieni - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ(stosownie do danej Części przedmiotu zamówienia) zawiera załącznik nr 2B do SIWZ, określający minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzeń - sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta 3. 5. Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii Ul. Partyzantów 40 65-332 Zielona Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.22.10-7, 38.40.00.00-9, 38.43.00.00-8, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Legalizowana waga analityczna wraz z kurtyną parową do kalibracji pipet automatycznych(tłokowych)-1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ(stosownie do danej Części przedmiotu zamówienia) zawiera załącznik nr 2C do SIWZ, określający minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzenia- sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta 3. 5. Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii Ul. Partyzantów 40 65-332 Zielona Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.43.00.00-8, 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt Laboratoryjny: 1.Gęstościomierz oscylacyjny do alkoholi - 1 szt; 2. Pompa próżniowa olejowa - 1 szt.; 3. Młynek analityczny A-11typu IKA (lub równoważne) z akcesoriami, czyli dwoma komorami (z PTFE i PC) i z dwoma nożami rozdrabniającymi - 1 szt; 4. Lampa UV typu Camag (lub równoważna) - 1 szt; 5. Wyposażenie laboratoryjne: a. Piknometr Gay-Lussaca 25ml - 1 szt; b. Piknometr z termometrem 25ml - 1 szt; c. Statyw do szalek Petriego - 1 szt.; d. Dispensery z butelkami z ciemnego szkła, z gwintem GL-45 w tym: - 2 szt. dyspenserów typ Safety w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dyspenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dyspenserów typ Safety w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 2 szt. dyspenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 8 szt. butelek z ciemnego szkła pasujących do gwintów w/w dyspenserów e. Moździerze porcelanowe i agatowe w tym: - 10szt. moździerzy porcelanowych, glazurowanych, o poj. 220ml, bez pistili; - 1 szt. moździerz agatowy o poj. 10 ml z pistilą w komplecie; - 1 szt moździerz agatowy o poj. 25 ml z pistilą w komplecie ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ(stosownie do danej Części przedmiotu zamówienia) zawiera załącznik nr 2D do SIWZ, określający minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzeń/wyposażenia - sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.43.00.00-8, 38.43.70.00-7, 38.42.56.00-6, 42.12.25.00-5, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.