eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Oświęcim: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych
Numer ogłoszenia: 357028 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325112 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych na trasie dom - szkoła - dom do: 1) Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 39, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Marchlewskiego, b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Czarnieckiego, d) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Piłsudskiego, e) dowóz dwójki dzieci z miejsca zamieszkania ul. Budowlanych, f) dowóz trójki dzieci z miejsca zamieszkania przy ul. Pod Krukami, g) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zagrodowej, h) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Szpitalnej, i) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, j) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Górnickiego 2) Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Tuwima, 3) Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Pileckiego, 4) Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 14 w Oświęcimiu, ul. Broniewskiego 12, obejmujący: a) dowóz dwójki dzieci z miejsca zamieszkania ul. Pod Krukami. 3. Przewóz 19 dzieci odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole - łącznie 82 dni. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci oraz tras przejazdu w czasie trwania umowy. Warunki realizacji usługi: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. 2) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia, w szczególności: - Wykonawca winien dysponować min. 3 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, klimatyzowanymi, z dodatkowym ogrzewaniem, w tym co najmniej 2 pojazdami samochodowymi wyposażonymi w windę z podnośnikiem elektrycznym (min. 2 miejsca z przeznaczeniem na wózki inwalidzkie), w pasy bezpieczeństwa oraz z min. 5 miejscami siedzącymi dla uczniów i opiekunów (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu), - w przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę transportu zastępczego, o którym mowa wyżej, Zamawiający ma prawo zapewnić transport dzieci we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5) Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 6) Przed przystąpieniem do realizacji usług Wykonawca ustali z Zamawiającym oraz w porozumieniu z opiekunem dziecka optymalny rozkład (harmonogram) jazdy dla poszczególnych kursów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej VANMED Sp. j. W. Modzelewski, W. Sieprawski, ul. Wysokie Brzegi 2, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62701,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51414,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90192,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.