Ogłoszenie z dnia 2005-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla ośrodków wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Katastralnego w ramach projektu Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany System Katastralny - faza III" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Organizacja Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontrolująca, do kontaktów: Pani Diana Kamieniarz Zastępca Dyrektora Jednostki Finansująco-Kontraktującej Fundacja "Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. + 48 22 4509890, fax +48 22 4509905, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Organizacja Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontrolująca, Anna Kaczmarska Dział III, Pion Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. + 48 22 4509947, fax +48 22 4509905, e-mail: akaczmarska@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Organizacja Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontrolująca, Konrad Kuziora, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. + 48 22 4509885, fax +48 22 4509905, e-mail: kkuziora@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla ośrodków wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Katastralnego w ramach projektu Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany System Katastralny - faza III". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie podzielone jest na cztery części: 1)część 1 obejmująca zestawy serwerów i stacji roboczych dla ośrodków MS, 2)część 2 obejmująca drukarki laserowe dla ośrodków MS i GUGiK, 3)część 3 obejmująca drukarki kodów kreskowych i skanery kodów kreskowych dla ośrodków MS, 4)część 4 obejmująca centralny system backup'owy i profesjonalne stacje robocze GIS dla ośrodków GUGiK. Rozwiniecie skrótów nazw ośrodków Beneficjentów: MS oznacza Ministerstwo Sprawiedliwości, GUGiK oznacza Główny Urząd Geodezji i Kartografii. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska - dostawa do lokalizacji na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 6 020 000 euro. Część 1 - zestawy serwerów i stacji roboczych 1.1. - Zestaw dla dużego Wydziału Ksiąg Wieczystych (SS.1) - 25 szt. 1.2. - Zestaw dla małego Wydziału Ksiąg Wieczystych, serwer wolnostojący (SS.2) - 31 szt. 1.3. - Zestaw dla Ośrodka Migracyjnego (SS.3) - 11 szt. 1.4. - Stacja robocza (WS.1) - 860 szt. 1.5. - Stacja robocza (WS.2) - 270 szt. 1.6. - Stacja robocza do zarządzania i administrowania (WS.3) - 358 szt. 1.7. - Stacja robocza do zarządzania i administrowania (WS.4) -102 szt. 1.8. - Bezprzerwowy zasilacz awaryjny (UPS) (PS.1) - 134 szt. Część 2 - drukarki laserowe 2.1. - Drukarka laserowa sieciowa (NP.1) - 473 szt. 2.2. - Drukarka laserowa (LP.1) - 122 szt. 2.3. - Drukarka laserowa (IPE-D.1) - 183 szt. Część 3 - drukarki kodów kreskowych i skanery kodów kreskowych 3.1. - Drukarka kodów kreskowych (BP.1) - 165 szt. 3.2. - Skaner kodów kreskowych (BS.1) - 1 572 szt. Część 4 - centralny system backup'owy i profesjonalne stacje robocze GIS 4.1. - Centralny system archiwizacji (IPE-T.1) - 1 szt. 4.2. - Profesjonalna stacja robocza GIS (IPE-T.2) - 183 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Dla Części 1: 250 000,00 PLN Dla Części 2: 75 000,00 PLN Dla Części 3: 41 000,00 PLN Dla Części 4: 115 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) zwanej dalej ustawa Pzp. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: 3.Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa: -dla części 1 - co najmniej na kwotę 6 mln PLN, -dla części 2 - co najmniej na kwotę 2 mln PLN, -dla części 3 - co najmniej na kwotę 1 mln PLN, -dla części 4 - co najmniej na kwotę 3 mln PLN, 4.Wykonawca musi wykazać roczny obrót z ostatnich trzech lat obrotowych Wykonawcy, a jesli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości: -dla części 1 - co najmniej na kwotę 24 mln PLN, -dla części 2 - co najmniej na kwotę 8 mln PLN, -dla części 3 - co najmniej na kwotę 2 mln PLN, -dla części 4 - co najmniej na kwotę 14 mln PLN, 5.Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie z należyta starannością w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) licząc wstecz od daty, do której Wykonawcy mogli składać Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dwóch dostaw w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia tj. dostaw rodzaju sprzętu zgodnego z rodzajem sprzętu zamawianego w części zamówienia, na która Wykonawca składa Wniosek, o wartości jednostkowej nie mniejszej niż: -dla części 1 - kwota netto 4 mln PLN, -dla części 2 - kwota netto 0,8 mln PLN, -dla części 3 - kwota netto 0,3 mln PLN, -dla części 4 - kwota netto 2 mln PLN, Jeżeli wykazywane dostawy Wykonawca zrealizował wspólnie z innymi podmiotami, to Wykonawca musi podać wartość swojego faktycznego udziału wyrażona w złotych (PLN). Wartość ta będzie uwzględniona przez Zamawiający przy badaniu spełnienia warunku przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek warunki opisane w pkt 3-5 Wykonawcy musza spełniać łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu: - zakończenia realizacji zamówienia potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia; - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności; - na który podano informacje z banku; Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1 "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania wniosków, chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedna część zamówienia, należy zastosować następujące zasady: -dla punktu 3: warunki musza być spełnione dla każdej z części zamówienia rozdzielnie, -dla punktu 4: o spełnieniu warunku decyduje największa wymagana kwota spośród kwot dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa wniosek, -dla punktu 5: a) warunek musi być spełniony rozdzielnie dla każdej części zamówienia co do rodzaju sprzętu i wysokości kwoty, b) rodzaj sprzętu dostarczonego w wykazywanej dostawie musi być zgodny z rodzajem sprzętu zamawianego w części zamówienia, na która Wykonawca składa wniosek, c) jedna wykazywana dostawa może potwierdzać spełnienie warunków dla kilku części zamówienia, na które Wykonawca składa wniosek, jeśli zawiera odpowiednie dla tych części zamówienia rodzaje sprzętu. W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższa ocenę spełnienia warunków według następującej zasady: za każda zrealizowana dostawę ponad dwie wymagane dostawy spełniająca warunek określony w Sekcji III.2.1) pkt 5, dodatkowy 1 punkt. Minimalna wartość netto dodatkowo uwzględnianej dostawy, w zależności od części zamówienia, przedstawia się następująco: dla części 1 - 4 mln PLN, dla części 2 - 0,8 mln PLN, dla części 3 - 0,3 mln PLN, dla części 4 - 2 mln PLN. Jeśli po zastosowaniu tej zasady liczba Wykonawców wciąż będzie za duża, o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość przedstawionych przez Wykonawcę dostaw, ale tylko tych, które spełniają powyższe warunki na wartość minimalną. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4 i 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Pełnomocnictwo do złożenia Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt. 3. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe Wykonawcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt. 4. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (ilość wykazów uzależniona jest od ilości części zamówienia, na które wykonawca składa wniosek). Wykonawca sporządza wykaz tylko tych dostaw, które maja znaczenie w niniejszym postępowaniu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt. 5. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu ograniczonego w procedurze przyspieszonej. Podstawa prawna do zastosowania procedury przyspieszonej jest art. 49 ust. 4 oraz art. 52 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). Konieczność zastosowania procedury przyspieszonej wynika z ograniczonego terminu kontraktowania umów finansowanych z funduszu PHARE. W trakcie przygotowania specyfikacji zamówienia nastąpiła nieprzewidziana uprzednio zmian procedur postępowania, w postaci zmiany procedur GGAPP na inne, wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Dostarczenie sprzętu komputerowego umożliwia rozpoczęcie prac będących przedmiotem innych zamówień dotyczących ZSK, które charakteryzują się duża pracochłonnością i maja znaczny zasięg terytorialny. Zatem szybkie przeprowadzenie postępowania na dostawę sprzętu i szybka realizacja umowy maja pierwszorzędne znaczenie dla rozwoju ZSK. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 113796 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 8. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL2003/004-379.01.11.01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany System Katastralny - faza III". 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami Sekcji III.2.1.1) z wyłączeniem pełnomocnictw, Sekcji III.2.1.2) i Sekcji III.2.1.3) musza być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wnioski, pod rygorem nieważności, musza być sporządzone na piśmie w języku polskim. Wszystkie oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, z tym zastrzeżeniem, że dokumenty urzędowe winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na Formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Formularze te dostępne są na stronie internetowej www.cofund.org.pl w części Przetargi JFK oraz w siedzibie Zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00, 30.23.13.00, 30.23.12.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy serwerów i stacji roboczych. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa części 1 zamówienia wynosi 3 107 000 euro Część 1 - zestawy serwerów i stacji roboczych 1.1. - Zestaw dla dużego Wydziału Ksiąg Wieczystych (SS.1) - 25 szt. 1.2. - Zestaw dla małego Wydziału Ksiąg Wieczystych, serwer wolnostojący (SS.2) - 31 szt. 1.3. - Zestaw dla Ośrodka Migracyjnego (SS.3) - 11 szt. 1.4. - Stacja robocza (WS.1) - 860 szt. 1.5. - Stacja robocza (WS.2) - 270 szt. 1.6. - Stacja robocza do zarządzania i administrowania (WS.3) - 358 szt. 1.7. - Stacja robocza do zarządzania i administrowania (WS.4) - 102 szt. 1.8. - Bezprzerwowy zasilacz awaryjny (UPS) (PS.1) - 134 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarki laserowe. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa części 2 zamówienia wynosi 933 000 euro. Cześć 2 - drukarki laserowe 2.1. - Drukarka laserowa sieciowa (NP.1) - 473 szt. 2.2. - Drukarka laserowa (LP.1) - 122 szt. 2.3. - Drukarka laserowa (IPE-D.1) - 183 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarki kodów kreskowych i skanery kodów kreskowych. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa części 3 zamówienia wynosi 516 000 euro Część 3 - drukarki kodów kreskowych i skanery kodów kreskowych 3.1. - Drukarka kodów kreskowych (BP.1) - 165 szt. 3.2. - Skaner kodów kreskowych (BS.1) - 1 572 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00, 30.23.12.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Centralny system backup'owy i profesjonalne stacje robocze GIS. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa części 4 zamówienia wynosi 1 464 000 euro. Część 4 - centralny system backup'owy i profesjonalne stacje robocze GIS 4.1. - Centralny system archiwizacji (IPE-T.1) - 1 szt. 4.2. - Profesjonalna stacja robocza GIS (IPE-T.2) - 183 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- Dostawa licencji systemu monitorowania sieci komputerowej, urządzeń do sieci komputerowych oraz serwerów dla Gminy Brześć Kujawski i jednostek podległych
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





