Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Zielona Góra: Remont pomieszczeń laboratoryjnych usytuowanych w przyziemiu i na parterze budynku laboratoryjno-administracyjnego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze przy ul. Siemiradzkiego 19
Numer ogłoszenia: 356892 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze , ul. H. Siemiradzkiego 19, 65-231 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 4548550, 4548464, faks 0-68 4548459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgora.pios.gov.pl/wios/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń laboratoryjnych usytuowanych w przyziemiu i na parterze budynku laboratoryjno-administracyjnego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze przy ul. Siemiradzkiego 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń laboratoryjnych usytuowanych w przyziemiu i na parterze budynku laboratoryjno-administracyjnego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze przy ul. Siemiradzkiego 19.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wyciąg z SIWZ: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp). 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5.5. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp (pkt 6.2. oraz 6.5. SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.6. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp (pkt 6.3. oraz 6.4. SIWZ) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.7. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 5.8. Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ, określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp. 5.9. Postępowanie zostanie przeprowadzone przez Komisję przetargową powołaną przez Lubuskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska. 5.10. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wyciąg z SIWZ: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarcza Zamawiającemu, wraz z ofertą, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 5.1.a) jeżeli do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1.b) wykonawca załącza do oferty: 1) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych (referencje, opinie, listy polecające potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie), każda o wartości co najmniej kwoty w wysokości oferowanej wartości zamówienia, polegających na wykonaniu prac o podobnym zakresie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) wykaz z co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. c) wykonawca załącza do oferty: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę w wysokości oferowanej wartości zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej kwoty w wysokości oferowanej wartości zamówienia, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. 6.5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. d) Wykonawca załącza do oferty aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 - 6.5. SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.7. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://80.53.180.196/bip/content/view/218/57/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
w Zielonej Górze przy ul. Siemiradzkiego 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze przy ul. Siemiradzkiego 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ul. Drzonków-Akacjowa i Drzonków-Klonowa wraz z chodnikiem na ul. Drzonków-Modrzewiowa
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH POJAZDÓW SPALINOWYCH O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ 3,5 T DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
- "Remont korytarza na III piętrze* oraz remont toalet na II i I piętrze*"
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Instytucji Zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w roku 2025 na terenie Województwa Lubuskiego".
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Kompleksowa organizacja konferencji dla jednostek UZ.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku wraz z zagospodarowaniem terenu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.