Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Sobótka: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH POCHODZĄCYCH Z BUDYNKÓW MIESZKALNYCH NA TERENIE MIASTA SOBÓTKA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZBM ORAZ PLACU TARGOWEGO W SOBÓTCE I BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZBM W SOBÓTCE
Numer ogłoszenia: 356863 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Mieszkalnych , ul. Fryderyka Chopina 14, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 31-62-091, faks 0-71 31-62-092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH POCHODZĄCYCH Z BUDYNKÓW MIESZKALNYCH NA TERENIE MIASTA SOBÓTKA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZBM ORAZ PLACU TARGOWEGO W SOBÓTCE I BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZBM W SOBÓTCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w miarę potrzeb (opróżnianie wg ustalonego harmonogramu) z gospodarstw domowych pochodzących z nieruchomości będących w administracji Zakładu Budynków Mieszkalnych na terenie miasta Sobótka oraz placu targowego w Sobótce i budynku administracyjnego ZBM w Sobótce wymienionych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy. 2.W zakresie przedmiotu zamówienia będzie również: 1)wyposażenie nieruchomości w pojemniki na nieczystości stałe w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi z nieruchomości będących w zarządzie ZBM na terenie miasta Sobótka oraz placu targowego i budynku administracyjnego ZBM wymienionych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy, 2)naprawy oraz wymiany pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, 3)wywóz nieczystości stałych pozostawionych poza pojemnikami w przypadku przepełnienia pojemników oraz uprzątnięcia i zabrania odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników, 4)wykonywanie 1 raz w roku ( w okresie letnim) dezynfekcji pojemników, 5)zwiększenie częstotliwości wywozu odpadów przed świętami i w związku z porządkami wiosennymi, 6)nieodpłatnego wywozu śmieci wielkogabarytowych, tj. różnego rodzaju przedmiotów, mebli, sprzętu domowego itp. z miejsc wytypowanych przez Zamawiającego (raz na dwa miesiące) - na pisemne zlecenie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a)posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 ze zm.), b)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zm.) lub udokumentują zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują sprzętem do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych, b)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie wywozu nieczystości stałych, przy czym wykonywali je w każdym roku wymaganego okresu. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale XI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis ( zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności winni złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię takiego wniosku. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 5)Projekt umowy wraz z załącznikiem zaakceptowany- załącznik nr 5 do formularza ofertowego, 6)Zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r., Nr 132, poz. 622 ze zm.), 7)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) lub udokumentowanie zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. 8Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - sporządzony według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 9)Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz wykonanych lub nadal wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonania. 10)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga! W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Np. konsorcjum, spółka cywilna...) każdy ze Współwykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione pkt. 2,3, 4. W odniesieniu do pozostałych dokumentów (oświadczeń) Wykonawca ten składa jeden dokument (lub kilka) wspólny dla wszystkich Współwykonawców. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące członków konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobotka.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
UL. FRYDERYKA CHOPINA 14
55-050 SOBÓTKA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 11:30, miejsce: ZAKŁAD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH UL. FRYDERYKA CHOPINA 14 55-050 SOBÓTKA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOBÓTKA
- Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZE SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Odbiór odpadów komunalnych z podwarszawskich oddziałów Zamawiającego
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rychtal w okresie od 01 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych w podziale na trzy części
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obszaru działania PZOZ Sp. z o. o w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2027 roku (24 miesiące).
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.