Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Gliwice: USŁUGA PRZYGOTOWANIA AKT GRUNTOWYCH KAT. A DO RCHIWUM PAŃSTWOWEGO
Numer ogłoszenia: 35672 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2382081, fax 032 2382081 wew. 352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZYGOTOWANIA AKT GRUNTOWYCH KAT. A DO RCHIWUM PAŃSTWOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akta gruntowe kategorii A w ilości około 300 metrów bieżących. I. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi polegającej na: 1. wykonanie badań mikrobiologicznych stwierdzających zatrucie bakteriami i grzybami w celu sprawdzenia konieczności poddania akt procesowi odkażania w komorze fumigacyjnej. 2. w przypadku wykrycia bakterii lub grzybów akta poddane muszą być dezynfekcji polegającej na: załadunek akt do komory fumigacyjnej odkażenie akt gazem ROTANOKS ( 9% tlenku etylenu, 91% COZ ) wyładunek akt z komory fumigacyjnej 3. uporządkowaniu akt, wykonaniu spisów zdawczo odbiorczych czyszczeniu, oraz pakowaniu akt i poddaniu innym niezbędnym czynnościom wynikającym z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych ( Dz. U Nr 167 poz. 1979 z 9 października 2002 r ) II. Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi w Archiwach Państwowych. III. Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności wykonane były w pomieszczeniach Wykonawcy ze względu na konieczność niezwłocznego opróżnienia pomieszczeń Zamawiającego. IV. Koszty transportu akt z siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania powyższych czynności a następnie do Archiwum Państwowego w Katowicach ponosi Wykonawca. V. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wraz z wynikami badań mikro biologicznych stwierdzających konieczność lub nie poddania akt procesowi fumigacji. VI. Cena wykonania usługi winna być sumą poszczególnych składników wykonanych czynności umożliwiających przekazanie akt do Archiwum Państwowego w Katowicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.87.51.00 - Usługi archiwizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: 1)Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a)podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania określonych prac. 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumentyi oświadczenia każdego podmiotu. Wymogi kwalifikacyjne odnoszące się do osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczą również podwykonawców. Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. . .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 1)1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy iż nie zalega z opłacaniem opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3)Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania i zawarcia umowy. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1÷4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Powstańców Warszawy 23 44-101 Gliwice Oddział Gospodarczy pokój nr 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Powstanców Warszawy 23 44-101 Gliwice Biuro Podawcze pokój nr 43 B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





